تعویض کف آسانسور

آیا به ایمنی آسانسور خود اطمینان دارید؟

آیا آسانسور ساختمان شما منطبق با استانداردهای بین المللی است؟

تنها وسیله رفت و آمد ترافیکی است که مورد استفاده تمامی گروه های سنی قرار می گیرد و عمومی ترین وسیله جابجایی عمودی در جهان است. با نگاهی گذرا به وضعیت آسانسورهای منصوبه در کشور، این نکته به خوبی مشهود می شود که بیشتر از 1/3 آسانسورهای کشور دارای عمر بیش از 25 سال می باشند .
از طرف دیگر؛ نظر به این که لوازم و قطعات مورد استفاده در آسانسور دارای عمر مفید متفاوت و محدود می باشند، بدیهی است در صورت استفاده از بهترین و مدرن ترین قطعات، حتی با داشتن بهترین برنامه ، تجهیزات از شرایط مطلوب خارج شده و عمر مفید آنها به اتمام می رسد. حال اگر نداشتن برنامۀ راهبری سرویس و نگهداری برای بسیاری از آسانسورهای کشور و یا برنامۀ سرویس و نگهداری غیر اصولی و مهمتر از همه عدم آشنایی بسیاری از افراد و شرکت های نسل سوم با سیستم های قدیمی کار شده در 25 سال پیش را هم به موارد فوق اضافه کنیم به راحتی به وضعیت نا به سامان آسانسورهای قدیمی کشور پی می بریم.

بازسازی آسانسورهای قدیمی

آسانسورها نیز مانند سایر اجزای یک ساختمان، بعد از مدتی به بازسازی نیاز پیدا می کنند و باید هرچه زودتر برای بازسازی آسانسور و تعمیر آنها اقدام کرد.

آسانسورها بعد چند سال کارکرد، فرسوده میشوند و برای داشتن ایمنی لازم نیاز به جنرال سرویس دارند.

به طور کلی می توان گفت که تجهیزات آسانسور به دلیل کار زیاد، فرسودگی، مشکل در نصب و استفاده نادرست خراب می شوند و به تعمیر آسانسور یا تعویض نیاز پیدا می کنند.
آسانسور های یک ساختمان مانند رگ های ساختمان هستند. بدون عملکرد صحیح آنها، ساختمان دچار سکته می شود و عملا برای اغلب ساکنین بی استفاده می گردد.

ضرورت بازسازی آسانسور های قدیمی

از تجهیزات پر کاربرد در هر ساختمان می باشد که همه گروه های سنی از آن استفاده می کنند با نگاهی به وضعیت اسانسور های کشور این نکته بسیار مشهود است که حدود 40 درصد آسانسور ها بیش از 25 سال عمر دارند. بدیهی است قطعات وتجهیزات مورد استفاده در آسانسور دارای عمر مشخصی می باشد حتی در صورت استفاده از بهترین قطعات و نگهداری مناسب امکان بهرمندی از تجهیزات تا زمان مشخصی مسیر می باشد

در این مورد یک استثنا وجود دارد: “کابین آسانسور

ساختار در بسیاری از موارد از ورق گالوانیزه تشکیل شده است و چنانچه در موقع نصب، درست نصب شده باشد، می تواند کاربرد ابدی داشته باشد. آن چیزی که در کابین آسانسور، قدیمی می شود و یا آسیب می بیند، دکور آن می باشد.

در سالهای دور، دکور کابین آسانسور از چوب و شیشه استفاده میشد. امروزه با اضافه شدن استیل های طرحدار و رنگی، این امکان بوجود آمده که دکور کابین های آسانسور از جنس استیل باشد.

با توجه به اینکه کابین آسانسور یکی از لوازم گران قیمتی می باشد که در آسانسور نصب می شود، لذا تعویض آن هم از نظر اجرایی و هم از نظر اقتصادی به راحتی امکان پذیر نمی باشد. در نتیجه بازسازی کابین آسانسور می تواند در این زمینه بهترین گزینه باشد.

بازسازی و تعمیر آسانسور چه مزایایی دارد؟

  • نوسازی و بازسازی آسانسور باعث کاهش هزینه های تعمیر موتور آسانسور و تعمیر کابین آسانسور می شود.
  • با بازسازی آسانسور، استفاده از آسانسور راحت تر و بهتر می شود.
  • در هنگام تعمیر و بازسازی اسانسور می توان تمام اجزای فرسوده و قدیمی را با تجهیزات جدید جایگزین کرد.
  • بعد از بازسازی و نوسازی آسانسور، میزان امنیت افراد در آسانسور بسیار بیشتر می شود.
  • در هنگام بازسازی آسانسور، می توان امکانات جدید مانند سیستم برق اضطراری و… را به تجهیزات آسانسور اضافه کرد که این موضوع باعث مجهزتر شدن آسانسور خواهد شد.
  • بازسازی آسانسور باعث کاهش مصرف انرژی می شود و باعث می شود هزینه برق ساختمان و پول شارژ کمتر شود.

زیباسازی و تزئینات آسانسور

وقتی که عمر متوسط قطعات آسانسور به‌پایان می‌رسد، زمان آن فرا می‌رسد که آسانسور را نوسازی کنید.

  1. بازسازی کف آسانسور

بازسازی کف آسانسور از خدمات پرطرفدار بازسازی آسانسور در تهران، بازسازی آسانسور شیراز و شهرهای دیگر است. با توجه به اینکه بیشترین تعامل ما زمانی که از آسانسور استفاده می‌کنیم با کف آن است، بازسازی کف آسانسور برای نصب کفپوش کابین آسانسور جدید به صورت مدون اهمیت بالایی دارد.

  1. تعویض کفپوش کابین آسانسور

همان¬طور که اشاره کردیم، (در اغلب موارد) تعویض کفپوش کابین آسانسور به بازسازی کف آسانسور و زیرسازی نیز احتیاج دارد. در بسیاری از ساختمان‌ های عمومی و هتل ها، از موکت‌های قابل شستشو به عنوان کفپوش کابین آسانسور استفاده می‌شود.
قیمت کفپوش آسانسور نیز متناسب با نوعی که انتخاب می‌کنید متغییر است. کفپوش برچسبی آسانسور برای شما در حدود چند صد هزار تومان هزینه خواهد داشت؛ اما اگر مدنظر داشته باشید از کفپوش جنس سنگ استفاده کنید، به تبع قیمت کفپوش آسانسور افزایش خواهد داشت.

  1. بازسازی کابین آسانسور

بازسازی یا بازسازی اتاق آسانسور می تواند شامل مواردی از جمله پوشش داخلی، سقف، پنل کنترل، و آینه های آن شود.

امروزه پوشش داخلی کابین در بازسازی کابین آسانسور با ورقه های استیل، MDF و فرمیکا انجام می‌شود. ورق استیل ضد خش به دلیل کیفیت بالاتر و استحکام و زیبایی نسبت به پوشش های دیگر، یعنی فرمیکا و ام دی اف، قیمت بالاتری دارد. البته گاهی پوشش داخلی کابین با استفاده از آینه کاری نیز انجام می‌شود.

تزئینات، تعویض و نوسازی سقف کابین نیز از دیگر سفارشات بازسازی کابین آسانسور است. معمولا سقف آسانسور با استفاده از ورقه استیل یا آینه به صورت سقف کاذب اجرا می‌شود.

نورپردازی های متنوع کابین آسانسور در پوشش سقف کاذب و با لامپ های فلورسنت یا ال ای دی انجام می‌شود.

اگر قصد داشته باشید پنل کنترل قدیمی آسانسور را با صفحات دیجیتال و مدرن ارتقا دهید، بایستی این کار را هنگام بازسازی اتاق آسانسور انجام دهید. اینکار ممکن است هزینه ای اضافی تلقی شود، اما در صورت هزینه مناسب بازسازی آسانسور، بد نیست آن را نیز در فرآیند بازسازی آسانسور قدیمی درنظر گرفت.

تعویض آینه‌ های اتاق آسانسور نیز می‌ تواند از مراحل بازسازی کابین آسانسور در بازسازی آسانسور در تهران و سایر شهرها باشد. برای این منظور، آینه ‌های قدیمی با آینه ‌های مات و براق قدی و دستگیره دار یا مدل های ساده و بدون دستگیره استیل تعویض می‌شوند.

متخصص بازسازی آسانسور هنگام استفاده از متریال مختلف به وزن کلی کابین دقت کرده، و با توجه به قدرت موتور این تغییرات را اعمال خواهد کرد.

ما با سالها تجربه پس از تست و بازبینی کلی قطعات نصب شده و بررسی عملکرد کلی سیستم، بهترین راه حل برای مشکلات مربوط به آسانسور را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

با توجه به مطالب فوق به این نتیجه می رسیم، پس از مدتی بازسازی آسانسورهای قدیمی نه تنها به تنوع دكوراسیون ساختمان كمك می كند، بلكه كاری لازم و اصولی است.

خدمات شرکت الماس آسانسور در زمینه بازسازی و نوسازی آسانسور

  • اعلام آهن آلات مورد نیاز آهنکشی
  • رسم نقشه آهنکشی
  • کنترل آهن آلات
  • اجرای آهنکشی
  • تعویض درب های بیرون و داخل کابین
  • تزئینات داخل کابین
  • تعویض موتور گیربکس
  • تعویض تابلو فرمان
  • تعویض کابل
  • تعمیرات سیم‌کشی
  • تعویض شاسی موتور
  • تعویض قاب وزنه
  • تعمیرات سوییچ داخل چاهک
  • تنظیم کابین
  • تعویض گاورنر
  • و تمام کارهای مربوط به آسانسور.

شرکت الماس آسانسور با آنالیز دقیق آسانسور موجود، بهترین روش را برای بالا بردن سطح ایمنی، بهبود عملکرد، استاندارد سازی و زیباسازی آسانسور بکار می‌برد..

ویژگیهایی که را از سایر شرکت ها متمایز می‌نماید:

  • ارائه سیستم های مدرن شامل VVVF – نجات اضطراری
  • دکوراسیون بسیار لوکس استنلس استیل مطابق با ذوق و سلیقه مشتریان
  • ایمنی حداکثر با کمترین هزینه
  • مطابقت با استاندارد ملی و اروپایی
  • اخذ گواهی استاندارد بازرسی ادواری
  • یک سال گارانتی
  • عقد قرارداد سرویس و نگهداری در صورت تمایل مشتریان

🔵بازسازی پروژه دفتر مرکزی شرکت بین المللی راه و ترابری تهران توسط الماس آسانسور🔵

گالری پروژه بازسازی آسانسور – اجرا شده توسط شرکت الماس آسانسور

با خدمات پشتیبانی قوی در خدمت مشتریان عزیز می باشد سنگ کف آسانسور یکی از بخش های مهم است که در زیبایی و نمای کابین آسانسور تاثیر شگرفی دارد.

معمولا کف آسانسور با سنگ مصنوعی، معرق و گرانیت تزئین می شود و طرح های این سـنگ ها با توجه به دیزاین دلخواه مشتریان و مدیران ساختمان انتخاب می گردد.

اما چرا انتخاب سـنگ کف آسانسور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؟

مسافران آسانسور معمولا بیشتر از هرجایی در آسانسور، به کف کابین خیره می شوند.

مخصوصا اگر کف کابین آسانسور از زیبایی و طراحی خلاقانه ای برخوردار باشد.

به همین دلیل، نباید طراحی و نمای کف کابین و سـنگی که برای این قسمت از آسانسور انتخاب می شود را نادیده گرفت.

جدای از لابی ها و سالن ها، آسانسورها هم اولین جایی هستند که افراد وقتی وارد آن می شوند،

همگی تحت تاثیر نمای داخلی کابین آسانسور قرار می گیرند.

پس انتخاب یک کف زیبا و سـنگی خاص می تواند روی نظر و دیدگاه مسافران آسانسور، تاثیر به سزایی داشته باشد.

سنگ کف و قاب دور آسانسور

این را هم بدانید که آسانسورهایی که نمای خسته کننده و بیش از حد ساده دارند، می توانند به افراد حس کسالت  و خسته کننده ای منتقل کنند.

اما در عوض، سـنگ کف کابین با طراحی متفاوت و زیبا می تواند احساس کاملا متفاوتی را منتقل کرده و به زیبایی ساختمان و کیفیت آن بیفزاید.

انواع سنگ کف کابین آسانسور | سنگ کف آسانسور اصفهان | سنگ کف کابین آسانسور تهران

انواع سنگ کف آسانسور

سنـگ کف کابین آسانسور، برگه هایی از سـنگ است که به طور استاندارد از ورقه های بزرگ سنـگی ساخته شده و با توجه به اندازه مورد نیاز کابین آسانسور، برش داده می شود.

سنگ هایی که معمولا برای کف کابین انتخاب می شوند، در جنس های طبیعی و مصنوعی از جمله گرانیت، سرامیک، مرمر و مرمریت و چینی انتخاب شده و در مدل ها و رنگ های متفاوت می توان آنها را برای انواع آسانسورها خریداری کرد.

اما مهمترین مدل و نمونه سنـگ کف کابین، مدل اسلب است که ابعاد این نمونه سـنگ ها از 120*220 سانتی متر بزرگی است.

سنـگ هایی که استاندارد و اندازه کابین هستند تایل نام دارند و برای کارهایی که کیفیت مقدم بر هر فاکتور دیگری است،

از این سـنگ ها استفاده می شود.

طراحی کف آسانسور

همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم، سـنگ کف آسانسور مهمترین بخش از کابین آسانسور است که باید با دقت و رعایت موارد فنی انتخاب شود.

ممکن است بعدها، به دلایل مختلفی مانند مشکلات ظاهری یا ساییده و شکسته شدن کف آسانسور،

مشتریان یا مدیران ساختمان ها نیاز به تعویض سنگ کف کابین پیدا کنند.

شرکت جنرال کابین به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه تعویض سـنگ کف کابین آسانسور فعالیت می کند

و بهترین کف کابین آسانسور را برای آسانسورهای ساختمان های شما طراحی می کند.

مشتریان می توانند با تماس با این مجموعه و دریافت مشاوره، مدل مورد نظر سنــگ کف کابین را از کاتالوگ های موجود انتخاب نمایند.

پس از اندازه گیری و بررسی دقیق، مهندسان ما به شما خواند گفت که اگر چیدمان و تزئینات آسانسور به گونه ای باشد

که بتوان سـنگ کف جدید را زیر قرنیزها قرار داد، سـنگ یک سانت بزرگتر برش داده شده و در کابین قرار می گیرد.

اما در صورتی که تزئینات کابین آسانسور مانع از زیر قرنیز بردن سنگ شود، سنگ یک سانتی متر کمتر برش داده شده و در کف کابین قرار خواهد گرفت.

فروش سنگ کف کابین آسانسور

شرکت جنرال کابین با داشتن کاتالوگ بزرگی از کفپوش ها و سنـگ کف کابین آسانسور آماده ارائه خدمات و انواع کف آسانسور به مشتریان است.

مشتریان می توانند با تماس با این مجموعه، مدل مورد نظر خود را از این کاتالوگ انتخاب کنند و در صورت خرابی آسانسور  با کارشناسان ما جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نصب این قطعه، در ارتباط باشند.

مهمترین ویژگی های سـنگ آسانسور

  • جنس متفاوت: مرمر، سرامیک، گرانیت و …
  • ضخامت 2 سانتی متر
  • طراحی متنوع

قیمت سنگ کف کابین آسانسور

قیمت سنگ کف آسانسور با توجه به فاکتورهایی مانند جنس سنگ و ابعاد کف کابین آسانسور محاسبه می شود.

البته برخی از سنگ ها نما و طراحی و ظرافت و زیبایی بیشتری دارند که به دلیل جنس مرغوب و کیفیت بالا، قیمت بیشتری دارند.

 

دکمه بازگشت به بالا