تعیین رشد ۸ درصدی در برنامه هفتم توسعه

خبر روزانه/ لورستون نماینده مردم الیگودرزا در شورای اسلامی با اشاره به رشد 8 درصدی در برنامه هفتم توسعه بر نیاز به سرمایه، نیروی کار و سایر عوامل تولید تاکید کرد.

محمد خدابخشی 28 آذرماه در نشست نقد و بررسی فعالان حوزه فناوری لرستان در خصوص بخش علمی و فنی برنامه هفتم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: سیاست کلی برنامه هفتم توسعه ابلاغ شد. رهبر معظم انقلاب در شهریورماه گذشته فرمودند: «پیشنهادها باید بر اساس سیاست کلی برنامه هفتم توسعه باشد و پیشنهادهایی خارج از این سیاست نیز ممکن است ارائه شود اما کمتر به تصویب برسد.

وی با اشاره به رشد 8 درصدی برنامه هفتم توسعه بر نیاز به سرمایه، نیروی کار و سایر عوامل تولید تاکید کرد.

خدابخشی افزود: متأسفانه یکی از خلأهای موجود در کشور ما ناآگاهی کارآفرینان و مردم در نحوه تهیه طرح های با توجیه اقتصادی است و این یکی از نقاط ضعف نظام آموزشی ماست که قادر به نوشتن شفاف و منسجم برنامه ها نیست. با توجیه در هیچ دانشگاه و دانشگاهی اقتصاد به مردم آموزش داده نمی شود.

نماینده مردم الیگودرز در شورای اسلامی با تاکید بر اصل چهل و هشتم قانون اساسی که با استعدادهای موجود در این مناطق زمینه را برای رشد مناطق مختلف کشور ایجاد می کند، ابراز امیدواری کرد که قانون موثری در این زمینه ایجاد شود. با بررسی پیشنهادات این جلسه برای توسعه متوازن کشور تدوین شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا