جدیدترین اخبار بازی کلش اف کلنز و کلش رویال در سال 1400

طبق گفته های بورن ، به راحتی می توان گفت که Clash of Clans و Clash Royale – بهترین بازی های تاریخ صنعت بازی در سبک استراتژیک خاص و منحصر به فرد ، که صدها میلیون بار توسط گیمرهای مختلف در سراسر جهان بارگیری شده است. در سال های اخیر شرکت ها و استودیوهای مختلف بازی سعی در ارائه بازی های با کیفیت به سبک استراتژیک داشته اند اما تاکنون هیچ یک از آنها توانایی رقابت را نداشته اند. این بازی ها هر ساله در لیست بهترین ، محبوب ترین و بارگیری ترین بازی های جهان قرار دارند و اگرچه داستان ، گیم پلی و سبک یکسانی دارند اما همیشه مورد استقبال قرار گرفته اند.

در دو سال اخیر اخبار و شایعات مختلفی درباره این دو بازی به خصوص برای بازیکنان ایرانی ظاهر شده و این به یک روند عمده در فعالیت رسانه ها و خبرگزاری ها تبدیل شده است. در مرحله بعدی ، به تاریخچه کلی دو بازی Clash Of Clans و Clash Royale و همچنین آخرین اخبار و حاشیه آنها خواهیم پرداخت.

معرفی بازی های Clash Royale و Clash of Clans

Supercell در سال 2010 در هلسینکی (فنلاند) توسط شرکتی به نام iklka Pananen تاسیس شد و اولین بازی با نام Gunshine در سال 2011 راه اندازی شد. از جمله محبوب ترین بازی های این شرکت می توان به Heidi ، Clash of Clans ، Boom Beach ، Clash Royale و Browl Star اشاره کرد.

بازی Clash of Clans به عنوان یکی از بازی های موبایل این شرکت در سال 2012 برای سیستم های iOS و در سال 2013 برای سیستم های اندروید منتشر شد. این بازی بصورت تک نفره و چند نفره انجام می شود که در آن بازیکن باید کنترل دهکده و قبیله شخصی خود را در دست گیرد و همچنین از ابزارها و تجهیزات مختلفی برای توسعه و دفاع در برابر دشمنان استفاده کند.

Clash Royale نیز یک بازی استراتژیک است که اولین بار در سال 2015 منتشر شد. این بازی جنگ تن به تن است و بازیکنان می توانند چالش های مختلفی را در آن تجربه کنند. هر دو بازی می توانند جذابیت و هیجان زیادی را برای گیمرها به همراه داشته باشند.

آخرین اخبار از بازی های Clash of Clans و Clash Royale

Supercell و بازی های محبوب آن طی دو سال گذشته اخبار و سودآوری زیادی دریافت کرده و مورد توجه رسانه ها و خبرگزاری ها قرار گرفته اند. از جمله آخرین اخبار مربوط به بازی های Clash Royale و Clash of Clans و همچنین Supercell موارد زیر است:

3 بازی Clash جدید منتشر کنید

بازی های Clash امروز چیزی فراتر از حمله به دشمنان ، تخریب برج ها ، مدیریت و آبادانی روستاها و … هستند. این بازی دنیای بی نظیری دارد و لحظات حماسی و مهیجی را به گیمرها هدیه می کند. طبق گفته Supercell ، در سال 2021 سه بازی Clash دیگر نیز عرضه می شود که تقریباً مشابه بازی های قبلی نیست و بازیکنان می توانند دنیای جدید و منحصر به فردی را تجربه کنند. تیم های توسعه دهنده این سه بازی جدید کاملا متفاوت از تیم های توسعه دهنده Clash Of Clans و Clash Royale هستند. این بازی ها با نام های Clash Quest ، Clash Mini و Clash Heroes شناخته می شوند و Supercell امیدوار است که Clash Of Clans و Clash Royale جامعه نیز از این 3 بازی جدید پشتیبانی کنند.

سوپرسل بازیکنان ایرانی را تحریم می کند

در سپتامبر 2020 ، سوپرسل بیانیه ای صادر کرد و اعلام کرد که قرارداد خود را با کافه بازار ایتالیا تمدید نخواهد کرد ، به این معنی که کاربران ایرانی دیگر نمی توانند بازی های این شرکت را انجام دهند. گیمرها و طرفداران بازی های Clash of Clans و Clash Royale از 30 سپتامبر 2020 دیگر نمی توانند در برنامه ها خرید کنند و این بازی ها را به روز کنند. اگرچه این گفته نگرانی های مختلفی را در بین گیمرهای ایرانی ایجاد کرده است ، اما بازیکنان می توانند با تغییر IP و استفاده از پرداخت های آمریکایی و غیرواقعی همچنان از این بازی ها لذت ببرند.

کلش آف کلنز + کلش رویال + ایران موجو

  • البته این نگرانی نیز وجود داشت که سوپرسل تمام اکانت هایی را که قبلاً با IP ایران وارد بازی شده بودند مسدود کند. در سال 1400 امیدهای زیادی برای لغو تحریم ها وجود دارد و بازیکنان همچنین امیدوارند که این تحریم ها برداشته شود و آنها با آرامش خاطر از این بازی ها لذت ببرند.
  • بازیکنان ایرانی همچنین می توانند در صورت تحریم و فیلتر کردن ، از نسخه هک شده Clash of Clans و Clash Royale استفاده کنند. این نسخه ها بر روی سیستم های اندروید قابل نصب هستند و گیمرها می توانند از آنها به عنوان نسخه اصلی بازی استفاده کنند.

مسابقات جهانی کلش اواخر ماه مه – اوایل ژوئن آغاز می شود

طبق آخرین اخبار مربوط به بازی Clash of Clans ، مسابقات جهانی Clash Of Clans برای مه 2021 برنامه ریزی شده است. این مسابقات به عنوان مسابقات Warmup شناخته می شود ، که در آن در ماه مارس هشت قبیله برتر قهرمان CWL با فینالیست های سال 2020 رقابت می کنند. طبق اعلام برگزارکنندگان مسابقات ، جایزه تیم قهرمان 40000 دلار است. این مسابقات قطعاً برای گیمرها بسیار جذاب و مهیج است و از آنجا که جوایز بسیار ارزشمندی هستند ، می توانند به اوج حساسیت برسند.

به روزرسانی بازی Clash of Clans (بروزرسانی 14.0.7 ، مه 1400)

طبق جدیدترین اخبار ، آخرین نسخه بازی Clash of Clans با ظرفیت حدود 180 مگابایت در دسترس بازیکنان سراسر جهان است. این بازی آنلاین جذاب بیش از 600 میلیون بار توسط بازیکنان در سراسر جهان بارگیری و نصب شده است و مطمئناً این تعداد افزایش خواهد یافت. آخرین و جدیدترین نسخه این بازی به بازیکنان ارائه شده است ، در حالی که ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی به آن اضافه شده اند که مهمترین آنها شامل موارد زیر است:

  • می توانید به سلیقه گیمر دهکده ای بسازید
  • بازیکنان می توانند به صورت آنلاین با حریفان خود مبارزه کنند
  • با سلاح های دفاعی مانند اسلحه ، خمپاره ، بمب و … از قبیله و روستا دفاع کنید.
  • در صورت پیروزی در بازی پیروز شوید
  • چند نفره بازی کنید
  • تجهیزات را با استفاده از پرداخت درون برنامه ای خریداری کنید
  • گرافیک عالی با کیفیت HD ، گیم پلی مهیج و روان ، گپ صوتی با دوستان ، پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله فارسی و …

آخرین به روزرسانی Clash Royale

Supercell مانند Clash of Clans آخرین نسخه Clash Royale 3.5.0 نسخه 2021 را در اواخر مارس 2021 منتشر کرد. این نسخه با نام clash-royale.apk شناخته می شود و دارای ویژگی ها و قابلیت های جدید و منحصر به فردی است که هر یک از آنها می تواند برای گیمرها بسیار جذاب باشد. مراحل جدید ، جوایز مختلف ، موارد و تجهیزات به روز شده و غیره – مهمترین تغییرات در این بازی.

کلش آف کلنز + کلش رویال + ایران موجو

وب سایت فروشگاه ایران موجو

محبوبیت و جذابیت بالای بازی های موبایل ، سایت ها ، فروشگاه ها ، شرکت ها و سازمان های مختلف را مجبور به فعالیت در این زمینه کرده است. در داخل ایران سایت های مختلفی در زمینه بازی وجود دارد و هر یک از آنها خدمات مختلفی را به گیمرها ارائه می دهند. سایت ایران موجو این سایت به عنوان یکی از معتبرترین ، پربازدیدترین و قدیمی ترین سایت های بازی شناخته شده است که خدمات گوناگونی مانند خرید بازی را به گیمرها ارائه می دهد. مشکلاتی از جمله تحریم ها گیمرهای ایرانی را برای خرید ارز بازی هایشان دشوار کرده است. ایران موجو به بازیکنان امکان خرید ارز مناسب را در اسرع وقت داد.

خرید کلش آف کلنز و کلش رویال

همانطور که قبلاً هم گفته شد ، سایت Iran Mojo سعی کرده است ارز رایج بازیهای معروف و پرطرفدار دنیای بازی را با مناسب ترین قیمت در اختیار بازیکنان و کاربران ایرانی قرار دهد. گیمرها می توانند بروند مربای نی سلطنتی بخرید ، Yossi Pabji Mobile ، CP Kalaf Duty و Jam بازی های دیگر به این سایت لینک می شوند و با اطمینان خرید می کنند.

نتایجی که اظهار شده

Supercell به عنوان یکی از مشهورترین ، شناخته شده ترین و شناخته شده ترین شرکت های بازی سازی موبایل شناخته می شود که بسیاری از بازی های محبوب و با کیفیت را تولید و تولید کرده است. Clash of Clans و Clash Royale به عنوان بهترین محصولات این شرکت و همچنین بهترین بازی های ساخته شده به سبک بازی های استراتژیک شناخته می شوند که صدها میلیون بار توسط گیمرهای سراسر جهان بارگیری و نصب شده اند. در سال های اخیر ، این بازی ها اخبار و حواشی متنوعی داشته اند که مهمترین آنها تحریم بازیکنان ایرانی از سپتامبر 2020 است. این بازی ها برای بازیکنان بسیار جذاب و اعتیاد آور هستند و می توانند ساعت ها گیمرها را سرگرم کنند. گیمرها می توانند در برنامه از Jam Clash Royale و جم کلش آف کلنز استفاده کنید. برای خرید این جم ها می توانید به سایت ایران موجو نیز به عنوان یکی از معتبرترین سایت های فعال در زمینه بازی در ایران مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا