سرعت بالای واکسیناسیون در ایران/ اتکا به مردم قدرت آفرین است

خبر روزانه / فارس وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد که امروز ایران دارای بالاترین سطح واکسیناسیون در منطقه و جهان است و آمارها نیز این گفته را تایید می کند.

بهرام عین اللهی ظهر پنجشنبه 21 اکتبر همزمان با حضور یک هیئت دولتی در فارس ، در جمع مردم و مسئولان شهر هونج ، گفت که ما تا ماه جولای تنها 5 میلیون دوز واکسن معرفی کردیم ، اما در در 2.5 ماه گذشته ما 68 میلیون دوز واکسن تاج معرفی کردیم ، او آن را نشانه ای از قدرت دانست.

وی گفت که ایران اکنون سریعترین کشور در زمینه واکسیناسیون کرونا است و بیش از 8.5 میلیون دوز واکسن را در یک هفته معرفی کرده است. بخشهای دیگر ساخته شد.

عین اللهی با اشاره به اینکه دولت نمی تواند به این سطح واکسیناسیون تنها علیه تاج برسد ، گفت: “این یک کشور قدرتمند است ، کشوری با سابقه طولانی که همیشه قدرت خود را نشان داده است و دلیل این قدرت وابستگی به مردم است.” به

وی خاطرنشان کرد: بهترین اقدامات و م effectiveثرترین کارها توسط مردم ، تشکیل هیئت های مذهبی و ایجاد اماکن مذهبی و همچنین فعالیت خیریه ها در زمینه های مختلف به عنوان جلوه ای از تأثیر مردم در بخش های مختلف انجام می شود. و گفت که: قدرت و پیروزی های او.

عین اللهی با یادآوری این نکته که باید به این امر افتخار کرد که ایرانیان در عصر حاضر و دوران رهبری رهبر فقید انقلاب و مقام معظم رهبری افتخار بیشتری را برانگیختند ، خاطرنشان کرد: استان فارس همیشه در همه زمینه ها پیشرو است. مناطق متکی به مردم قدرت بود.

وی به لرستان به عنوان منطقه ای محبوب نگاه کرد و خاطرنشان کرد که من از طرف دولت دست همه خیرین را می بوسم و به آنها افتخار می کنم و آنها را ستایش می کنم ، اما ما همچنین باید سیاست را با انجام کارهای خوب و مشارکت مردم اتخاذ کنیم.

وزیر بهداشت عزم دولت برای رفع همه کاستی ها و مشکلات را جدی دانست و تاکید کرد که سفرهای استانی دولت سیزدهم و حضور نمایندگان دولت در نقاط مختلف کشور نشانه این عزم و اراده است.

عین الله گفت: یکی از اصولی که باید به آن اعتقاد داشته باشیم مأموریت گرا است. ما نباید همه کارها را انجام دهیم ، باید در صورت وجود فرصتها آن را در مناطق تقویت و گسترش دهیم.

وزیر بهداشت در سخنرانی خود گفت: دولت می تواند شما را از دور و در وبینارها ببیند ، یا می تواند در منطقه حضور داشته باشد ، با همه ملاقات کرده و از نزدیک صحبت کند ، این حضور نشانه عزم جدی دولت برای حل مشکلات است.

عین اللهی با تأکید بر اینکه کلیه نامه ها و درخواست ها جمع آوری ، طبقه بندی و در اختیار مسئولان مربوطه قرار می گیرد ، اظهار امیدواری کرد که سفر هیئت دولت به فارس خیر و برکت باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا