فعالیت مراکز واکسیناسیون تا ساعت ۲۰ / برنامه ویژه برای واکسیناسیون در تهران

وزیر بهداشت گفت: مردم نباید صبح زود و تا بازگشایی مراکز واکسیناسیون به پایگاه ها مراجعه کنند. وی گفت که ساعت کار این مراکز باید تا ساعت 20 ادامه داشته باشد.

به گزارش خبر روزانه ، وزیر بهداشت ظهر امروز به طور سهوی از مراحل واکسیناسیون در مجموعه ورزشی “کردستان” و پارک “امیرآباد” تهران بازدید کرد.

دکتر بهرام عین اللهی در بازدید از مرکز واکسیناسیون مجموعه ورزشی کردستان در بزرگراه کردستان تهران گفت: مردم نباید صبح زود و قبل از افتتاح مراکز واکسیناسیون به این پایگاه ها مراجعه کنند. زیرا ساعت کار این مراکز باید تا ساعت 20 ادامه داشته باشد.

وی تأکید کرد: رفتار مراکز واکسیناسیون با مراجعه کنندگان باید محترمانه باشد و به مردم احترام گذاشته شود؛ زیرا ما وظیفه داریم با خوش اخلاقی به مردم خدمت کنیم.

وزیر بهداشت گفت: ما برنامه واکسیناسیون ویژه ای در تهران داریم که باید هم گروه واکسیناسیون و هم مراکز واکسیناسیون را افزایش دهد. البته در روزهای اخیر تیم های بازرسی وزارت بهداشت از مراکز واکسیناسیون بازدید کرده اند.

به گزارش وبدا ، وی همچنین از مرکز واکسیناسیون پارک ترافیک واقع در خیابان امیرآباد دیدن کرد و با مردم گفتگو کرد و معتقد بود که کارکنان این مرکز و سه گروه واکسیناسیون موجود کافی نیست ، گفت: برای تعویق واکسیناسیون باید گروه های واکسیناسیون را افزایش داد. در کوتاه ترین زمان ممکن با حفظ عزت و احترام مردم انجام شود.

عین اللهی با بیان اعلام سن واکسیناسیون از ازدحام جمعیت جلوگیری می کند ، افزود: بازدیدهای وسواسی و تیمهای بازرسی من از وزارت بهداشت به مراکز واکسیناسیون ادامه می دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا