برنامه هلال احمر برای واردات ۶۰ میلیون دُز واکسن کرونا طی یک ماه / آغاز برنامه از ۱۰ آنلاین

به گزارش شفاف ، در جلسه شورای معاونین هلال احمر ، دکتر کریم همت گفت: از 10 اکتبر سال جاری تا دهم آبانا ، هر هفته 15 میلیون دوز واکسن به کشور وارد می شود که در مجموع 60 میلیون دوز واکسن تاج از خارج وارد می شود. امید است با این تلاش ها و معرفی واکسن ها به همه مردم گامی بزرگ برای ایمن سازی کشور در برابر این بیماری برداشته شود.

او اضافه کرد: یکی از دلایل تسریع در واردات واکسن ، کمک معاون اول رئیس جمهور است که با جلسات منظم و حضور همه طرف ها به سرعت مجوز صادر می کند. هلال احمر به لطف همکاری های داخلی و روابط بین الملل ، تاکنون به وعده های خود عمل کرده و تلاش های خود را برای تحویل به موقع واکسن ها به کشور ادامه می دهد.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: با توجه به حجم زیاد واکسن هایی که به کشور وارد می شود ، لازم است همه ارگان ها و موسساتی که دارای واحد “بهداشت و درمان” هستند در واکسیناسیون مشارکت داشته باشند و در این زمینه نیروهای مسلح نیروها و نیروها و هلال احمر آمادگی خود را اعلام کرده اند و مطمئناً می توانند بار وزارت بهداشت را برداشته و واکسیناسیون جهانی را تسریع کنند.

همت با اشاره به مراسم اربعین در عتبات عالیات ادامه داد: هلال احمر مانند سال های گذشته به زائران نجف و کربلا خدمات رسانی می کند. در این راستا ، ما از فرصتهای بیمارستان تازه تاسیس نجف برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی به زائران نهایت استفاده را خواهیم برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر ، رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه با اشاره به مشکلات حوزه منابع مالی تصریح کرد: بخشی از هزینه ثبت نام در دفاتر متعلق به هلال احمر است. با توجه به اینکه مقامات ذیصلاح لزوم ثبت مالکیت خودرو را در دفتر اعلام کرده اند ، بنابراین بخشی از بودجه هلال احمر کاهش می یابد و در این راستا از مجلس می خواهیم منابع مالی پایدار برای سرخ ها تعیین کند. هلال. با شرایط اضطراری روبرو نشوید. از سوی دیگر ، به دلیل واکنش جدی هلال احمر به شیوع تاج در کشور ، هزینه های زیادی در این زمینه هزینه شد که نیاز هلال احمر به منابع مالی را افزایش می دهد.

دکمه بازگشت به بالا