مدیریت کرونا؛ اولویت اول کشور / اتمام واکسیناسیون گروه هدف تا ۲۲ بهمن

به گزارش شاف ، به نقل از وبدا ، متن پیام وزیر بهداشت به شرح زیر است:

“سلام و درود بر روح پیروزمندانه حضرت امام خمینی (ره) و روح مقدس شهدای هشت سال دفاع ، شهدای مدافع حرم ، شهدای مدافع سلامت ، و آرزوی سلامتی و بهروزی برای مردم رهبر معظم ، آیت الله خمینی. “

ابتدا لازم می دانم از حسن نیت رئیس جمهور محترم و نمایندگان برجسته ملت افتخاری ایران صمیمانه تشکر و قدردانی کنم. وضعیت کنونی جهان و به تبع آن کشور اسلامی ما مسئولیت خطیر کارکنان بهداشتی در برابر بیماری های کرونا ویروس قلب را دوچندان کرده است ، به ویژه به این دلیل که تحریم های سرکوبگر استکبار جهانی و تاثیر آن بر جنبه های مختلف سیستم بهداشتی کشور ، مدیریت N را پیچیده می کند. با این حال ، تجربیات گذشته ، به ویژه در دوران دفاع مقدس ، این واقعیت را نشان می دهد که هر زمان که مردم عزیز ما بخواهند ، ما به یاری خدا بر مشکلات بزرگ غلبه می کنیم.

امروز ، در اوایل دولت سیزدهم و عزم جدی رئیس جمهور برای حل مشکلات و تأکید بر درمان بیماری کرونا ویروس قلب به عنوان اولویت اول کشور ، بدون شک می توان با توجه به نعمت متعال و دلسوزی و حمایت ملت بزرگ انتظار داشت. ایران اسلامی. ما و همچنین حامیان سلامت می توانیم اقدامات موثری برای این کار انجام دهیم.

اکنون ، با یاری خداوند متعال و حمایت همه ذینفعان سلامت ، از جمله مردم عزیز ما ، و همچنین ارائه دهندگان خدمات در سطوح مختلف ، کارشناسان ، مدیران ، نمایندگان مجلس ، سیاستمداران و سایر نهادهای بهداشت عمومی ، امروز اولین مرحله به طور رسمی آغاز می شود. اجرای برنامه پیشنهادی با تأکید بر مدیریت پاسخگو در سطوح مختلف.

احداث راه آهن در بخشهای مختلف ، از جمله مراقبت های بهداشتی ، که در قالب یک سیاست مشترک بهداشتی در سال 1393 به عنوان مهمترین سند راهبردی این بخش توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اعلام شد ، وظیفه سیستم مراقبت های بهداشتی.

تاکید می کنم که در 4 سال آینده وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نگهبان سیستم مراقبت های بهداشتی ، در کوتاه مدت ، ضمن تقویت مدیریت بیماری های کرونا ویروس قلب ، از طریق ؛ تکمیل واکسیناسیون جامعه هدف تا 13 فوریه امسال به عنوان اصلی ترین نیاز رئیس جمهور ، به روز رسانی پروتکل های پیشگیری و جلب حمایت جامعه برای اجرای م theirثر آنها ، مسائل مربوط به بهداشت ، درمان ، آموزش و تحقیقات پزشکی به روشی مشخص شناسایی و افزایش دستیابی به اهداف برنامه

“مطمئناً این اهداف با یک جامعه محترم از متخصصان بهداشت ، کارشناسان ، مدیران و مقامات ، مذهبی ، حرفه ای ، مسئول ، وظیفه شناس و با انگیزه همراه خواهد بود.”

دکمه بازگشت به بالا