شیخی: مشکل اصلی در مدیریت کرونا نداشتن دستورالعمل مشخص است

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به بررسی عملکرد دانشگاه های علوم پزشکی در مدیریت بیماری ویروس کرونا قلب ، گفت: مشکل اصلی در مدیریت بیماری ویروس کرونا قلب عدم توصیه های روشن است.

زهرا شیخ در گفت وگو با خبر روزانه ، با تشریح جلسه امروز کمیسیون بهداشت ، گفت: در این جلسه ارزیابی نتایج دانشگاه های علوم پزشکی در مدیریت بیماری ویروس کرونا قلب با حضور آقای گازی زاده هاشمی ، معاون رئیس مجلس. ” آقای گازی زاد نماینده مجلس در مقر تاج ملی است. بنابراین ، مشاور وی نتایج فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی را در زمینه بیماری عروق ویروس کرونا قلب بررسی و به کمیسیون بهداشت گزارش داد.

وی توضیح داد: این گزارش نتیجه بررسی فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی در 25 استان است. اطلاعات مختلفی از جمله وجود مشکلات مربوط به تأمین تجهیزات و ماشین آلات به دست آمد که باید به دقت مورد مطالعه قرار گیرند. جامعه پزشکی همچنین از نحوه پرداخت دستمزد و حقوق شکایت دارد ، علیرغم اینکه از دیدگاه کرون به عنوان مدافع بهداشت شناخته می شود ، اما پرداخت آنها به درستی انجام نشده است.

به گفته شیخ ، در استان های مختلف وضعیت متفاوت است ، بنابراین در برخی از استان ها خدمات کافی وجود ندارد ، اما با این وجود این استان ها کمک قابل توجهی به بیماران می کنند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس با تشریح نتیجه گیری این نشست گفت: اعضای کمیسیون بهداشت به این نتیجه رسیدند که مشکل اصلی در مدیریت تاج عدم دستورالعمل ها و برنامه های خاص است. اگرچه نباید تلاش ها را نادیده گرفت ، بلکه برای حل مشکلات نیز باید نادیده گرفت. از طرف دیگر باید موضوع پیشگیری را در نظر گرفت و از طرف دیگر باید طرح شهید سلیمانی اجرا شود ، زیرا مهمترین کار قطع زنجیره انتقال تاج است.

در پایان شیخ گفت که در این جلسه طرح کلی اصلاح ماده 22 قانون حمایت از کودکان و نوجوانان به تصویب رسید که قابل کنترل نیست و تحت نظارت ضعیفی قرار دارد. این طرح به عنوان یک کمیته فرعی به کمیسیون بهداشت ارائه شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا