مسافت مشهد تا شمال چند کیلومتر است؟

یکی از پرطرفدارترین و منحصر به فرد ترین مقاصد گردشگری را می توان شهر مشهد دانست که پایتخت معنوی ایران بوده و همه ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می نماید. به همین علت تور مشهد از یزد و سایر شهرستان های کشور بسیار پرطرفدار هستند.یکی از پرطرفدارترین و منحصر به فرد ترین مقاصد گردشگری را می توان شهر مشهد دانست که پایتخت معنوی ایران بوده و همه ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می نماید. به همین علت و سایر شهرستان های کشور بسیار پرطرفدار هستند.

جاهای دیدنی مسیر مشهد به بابلسر برای یک سفر جاده‌ای
یکی از مهم ترین دغدغه ‌های گردشگرانی که به شهر مقدس مشهد سفر کرده و قصد بازگشت از مسیر شمال به شهر خود را دارند این است که مسیر فاصله مشهد تا شمال چند کیلومتر است؟ با ما همراه باشید تا پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

جذاب ترین مسیر مشهد به شمال کدام است؟

برای بازگشت از مشهد به شمال و یا سفر از این جاده دو راه وجود دارد. یکی از این راه ها مسیر مشهد به سمنان و راه دیگر مسیر مشهد به ساری است. هر کدام از این مسیرها دارای مزایا و معایب خاص خود می باشد.اگر بخواهیم کوتاه ترین راه را به شما معرفی کنیم، می ‌توانیم به جرأت بگویم که مسیر مشهد به سمنان کوتاه ترین راه بوده و برای افرادی که تمایل زیادی به سپری کردن زمان طولانی در وسیله نقلیه ندارند گزینه ای مناسب می باشد.

درحالی که مسیر مشهد به شمال یا همان مشهد به ساری جذاب ترین و منحصر به فرد ترین مسیری است که می توانید در طول سفر خود تجربه کنید. جاذبه های طبیعی بی شمار و اماکن دیدنی که در فاصله مشهد به ساری قرار گرفتن سبب افزایش شگفتی های این مسیر شده است.

در حالی که در مسیر مشهد به سمنان بیشتر مناظر را بیابان تشکیل داده و دارای جذابیت چندانی نمی باشد. اما اگر برای رسیدن به مقصد عجله دارید می ‌توانید از این مسیر استفاده کنید. البته شلوغی جاده و ترافیک را استعلام نموده و توجه کنید که مسیر شلوغ نباشد.

فاصله مشهد تا شمال چقدر است؟

همان گونه که ذکر نمودیم، فاصله مشهد تا شمال به مسیری که شما انتخاب می کنید بستگی دارد. برای مثال فاصله مشهد تا ساری ۶۸۹ کیلومتر می باشد که به مدت ۱۳ ساعت رانندگی نیاز خواهد داشت.برای پیمودن این مسیر لازم است که شهرهای مشهد و چناران، قوچان و فاروج را پشت سر گذاشته و به استان بجنورد وارد شوید.

سپس از بجنورد باید مسیر آشخانه، چمن بید و تنگره را گذرانده و پشت سر بگذارید تا به استان گلستان برسید.پس از پشت سر گذاشتن استان گلستان به استان مازندران و مرکز ساری خواهید رسید. لازم به ذکر است که از میدان قائم شهر مشهد تا چناران ۵۰ کیلومتر فاصله بوده و فاصله چناران تا ساری ۶۳۹ کیلومتر می باشد.

رزرو تور مشهد، انتخاب هوشمندانه عاشقان سینه چاک سفر

اگر عضو آن دسته از افرادی هستید که تمایل بسیاری به سفر داشته و بیشتر زمان خود را در طول سفر می گذرانید و یا کیفیت سفر برای شما بسیار حائز اهمیت است پیشنهاد می کنیم که از رزرو تورهای گردشگری غافل نشوید.ی

چرا باید تور مشهد را انتخاب کنیم؟

اگر در رزرو تور مشهد دچار تردید شده و یا برای شما سوال ایجاد شده است که چرا باید با تور گردشگری به مشهد سفر کنیم باید بگویم که سفر با تور گردشگری دارای مزایای بی شماری است که سبب تمایز آن با سایر روش های سفر می شود.

از مهم ترین مزایای رزرو تور مشهد می توان به این مورد اشاره کرد که هزینه های سفر به میزان قابل توجهی کاهش یافته و از اتلاف انرژی و وقت برای مسیریابی در امان خواهید بود. به علاوه با رزرو تور مشهد خدمات و امکاناتی را دریافت خواهید کرد که دارای تخفیفات ویژه بوده و در سفر شخصی با این هزینه قابلیت رزرو ندارند.

قیمت تور مشهد

یکی از مهم ترین دغدغه های گردشگران قیمت تورهای گردشگری و هزینه های سفر می باشد. لازم است این نکته را یادآور شویم که قیمت تور مشهد و به طور کلی قیمت تور گردشگری به عوامل متعددی بستگی داشته که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
⦁    مدت زمان تور
⦁    نوع سفر
⦁    نوع ایرلاین
⦁    نوع هتل
⦁    خدمات ارائه شده توسط تور
⦁    و…
با اندکی جستجو متوجه خواهید شد که تور گردشگری مشهد توسط شرکت‌ های خدماتی مسافرتی بسیاری برگزار می ‌گردد اما تور مشهد برگزار شده توسط ندا بال آسمان دارای مزایای بی شماری است که از جمله آن می ‌توان به قیمت مناسب آن در کنار خدمات و امکانات بی شمار اشاره کرد.

با آسودگی خاطر به مشهد سفر کنید!

با رزرو تور مشهد می توانید با خیالی راحت و اطمینان خاطر ماجراجویی های خود را آغاز کرده و خود را از دغدغه اقامت، تغذیه، یافتن مسیرها و… خلاص کنید. این دغدغه ها و نگرانی ها سبب کاهش رضایت شما از سفر می گردد. با توجه به اینکه سامانه گردشگری آنلاین الماس تریپ طیف متنوعی از اقامتگاه‌ها را عرضه می‌کند شما می‌توانید متناسب با بودجه و امکانات مورد نظر خود بهترین هتل را رزرو کنید.

زمان آن فرا رسیده است تا به سایت ندا بال آسمان مراجعه کرده و از میان طیف وسیعی از تورهای داخلی و خارجی آن ها که بسیاری از آن ها تخفیف خورده و با خدمات عالی ارائه می شوند تور مورد علاقه خود را انتخاب کرده و خود را با گردشگران مقصد گردشگری همراه سازید.

اگر قصد سفر از شمال کشور به شهر مشهد مقدس را دارید، مطالعه این مقاله می تواند به بهبود روند و کیفیت سفر شما کمک بسزایی بکند. در این مقاله تمامی اطلاعاتی که در مورد سفر مشهد از راه شمال نیاز دارید را گرد هم آورده ایم.

سفر به مشهد از راه شمال مطلبی است که در قصد داریم در این مقاله از ندا بال آن را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم. شهر مشهد یکی از شهرهای ایران است که برای ایرانیان نامی بسیار آشنا است. هر ایرانی حداقل یک بار تجربه سفر به این شهر را دارد. این مکان از جهت قرار گیری بارگاه امام رضا (ع) در آن بسیار معروف است و این موضوع یکی از دلایلی است که بسیاری، هر ساله به آن سفر می کنند.

زیبایی مکانی که قرار است یک فرد به آن جا برسد، یک مساله است و جذاب بودن مسیری که قرار است آن را طی کنید نیز موضوع دیگری است. برای عده ای شاید مسیری که می پیمایند، از مقصدشان جالب تر باشد.

اگر با وسیله نقلیه خود قصد دارید به مشهد مسافرت کنید، دو راه پیش پایتان وجود دارد. یکی از آن ها رفتن به شمال از راه سمنان و دیگری از جاده شمال است. سفر به مشهد از راه شمال، یکی از دیدنی ترین مسیرهایی است که می توانید انتخاب کنید. این جاده زیبایی هایی فراوانی دارد و شما اصلا متوجه نمی شوید که ساعات زیادی طول کشیده تا به مقصدتان برسید.

مزایای رفتن به مشهد از راه شمال

مسیر مشهد از شمال به دلیل آنکه زیبایی های بصری زیادی دارد، مانع از آن می شود که چشم رانندگان سخته شود و از تعداد تصادفاتی که در اثر خواب آلودگی راننده حادث می شود کم می کند. علاوه بر آن گذر زمان در این جاده زیبا اصلا حس نخواهد شد و شما از تمام لحظات سفرتان لذت خواهید برد.

رانندگی در این مسیر، یکی از لذت بخش ترین کارهایی که است که شاید امکان تجربه کردن آن، همیشه برایتان فراهم نباشد. پارک جنگلی گلستان یکی از زیباترین و بکرترین مناطقی است که در این راه وجود دارد.

از دیگر مواردی که باعث شده یک سوم از مسافران از این راه عبور کنند، چشمه ها و آبشارهایی است که در این منطقه به وفور دیده می شود و چشم از دیدن آنان سیراب نمی شود. تجربه بازدید از تنگه واشی، چشمه های آب گرم خمده نیز از اتفاقات بسیار دیدنی است که در مسیر سفر به مشهد از راه شمال برایتان رخ خواهد داد.

به شما پیشنهاد می کنیم که دیدن این مناظر زیبا و دیدنی را از دست ندهید و همواره سعی کنید از تمام مدت زمانی که در سفر هستید، نهایت لذت و استفاده را ببرید. برای اینکه مسافرت خود را به بهترین شکل رقم بزنید، می توانید از تور مشهد از شمال استفاده کنید تا دغدغه هایتان کاهش پیدا کند.

چرا بهتر است از راه سمنان به مشهد نروید؟

در سفر به مشهد از راه سمنان، ساعات طولانی و دیدن مناظر بیابانی همه را خسته می کند و این امر درصد تصادفات را بالا می برد. رفت و آمد زیاد و گاهی ترافیک های کندی که در این محدوده وجود دارد، نیز از دلایل دیگری است که باعث می شود این جاده زیبایی چندانی نداشته باشد.

تنها مزیتی که عبور از این مسیر دارد، کوتاه تر بودن آن نسبت مسیرهای تور مشهد از شمال است؛ البته این مساله به شرطی است که جاده شلوغ نباشد. این مسیر از مسیر شمال، 5 ساعت کوتاه تر است و اگر برای رفتن عجله دارید، این گزینه می تواند برای شما بهترین باشد.

 

دکمه بازگشت به بالا