اقتصادی

واحدهای صنفی باید ۳ دوز واکسن بزنند

بر اساس اطلاعیه اتاق اصناف ایران، واحدهای صنفی باید با وارد کردن 3 نوبت واکسن کرونا در سامانه «مرد ایرانی» به نشانی asnaf.moi.ir ثبت نام و کد QR دریافت کنند.

به گزارش خبر روزانه، اتاق اصناف ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: اصناف باید در زمان تجویز 3 دوز واکسن کرونا، در سامانه «ایران من» ثبت نام و کد QR دریافت کنند.

در این اطلاعیه آمده است: بر اساس آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت، تنها 30 میلیون نفر دوز سوم و بالاتر واکسن کرونا را دریافت کرده اند که این رقم کمتر از نصف افرادی است که دوز اول را دریافت کرده اند.

این امر منجر به تداوم روند مرگ بیماران کرونا در ایران شد. از آنجایی که مجموع جان باختگان از مرز 143 هزار نفر گذشته است و کرونا همچنان جان هموطنان را تهدید می کند، رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است.

یکی از لایه هایی که می تواند فرهنگ رعایت پروتکل های بهداشتی را به دلیل کثرت و نابرابری ایجاد کند، اتحادیه هایی هستند که از همان ابتدای مواجهه کشور با این پدیده، با همکاری یکدیگر زنجیره تاج را قطع می کنند. تداوم این همکاری مطالبه جمعی جامعه، اصناف است و یکی از خواسته های اصناف تکرار نشدن تجربه تعطیلی گسترده بازار به دلیل اپیدمی کرونا است.

از این رو اتاق اصناف ایران از سه میلیون واحد تجاری دعوت می کند تا به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تجویز سه نوبت واکسن و دریافت QR_Code مربوطه از سامانه ایران من به آدرس asnaf.moi.ir و در محل هر اتحادیه در مکانی برجسته نصب کنید و در اسرع وقت اقدام کنید و مانند گذشته در صیانت از سلامت و اقتصاد ملی پیشرو سایر گروه ها و اقشار باشید.

لازم به تاکید است آن دسته از واحدهای صنفی که بر اساس توافقات ستاد ملی به این مهم توجه نکردند در مرحله اول اخطار کتبی دریافت کردند و به مدت دو هفته از خدمات پوز بانک نیز محروم شدند. در مرحله دوم مرحله سوم به مدت 30 روز پلمپ می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا