وب سایت عرضه ماسک رونمایی شد

در آستانه میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ، مراسم افتتاحیه نخستین سایت تخصصی کشور برای تهیه ماسک و تجلیل از کارگران و فعالان در مبارزه با تاج برگزار شد.

به گزارش خبر روزانه ، در این مراسم ، رئیس سازمان بنیان اتحادیه های صنفی ، بازاریان و فعالان اقتصادی گلمرز حسن پور اظهار داشت: سنت نروز و سایر تعطیلات هیچگاه گلایه ای در برابر تولید رادارها از جمله دستور امام رضا (ع) نبوده و گفته است که دوستی با مردم – این نیمی از نبرد است. بنابراین قدردانی از این عزیزان کوچکترین وظیفه ای است که ما بر عهده آن هستیم.

ایجاد ستاد تاج گذاری برای بسیج اصناف

وی افزود: همزمان با شیوع بیماری کورو ویروس و با توجه به تولید محدود که در کشور وجود داشت ، اولویت اصلی این سازمان تولید ماسک برای رفع نیازها و تأمین مصرف کشور بود. بنابراین ، از ابتدای شیوع ویروس تاج ، ستادی برای بسیج اصناف کشور تشکیل شد و با همکاری تولید کنندگان توانستیم بخشی از کسری ماسک را در کشور فراهم کنیم.
عضو شورای عالی نظارت بر اتحادیه صنفی با اشاره به تأسیس این واحد تولیدی به توصیه سازمان بسیج صنفی کشور ، گفت: خدا را شکر و تلاش واحدهای تولیدی صنعتگران که از بسیج اصناف کشور حمایت می کنند ظرفیت تولید را در کشور افزایش می دهیم.

تولید 50 میلیون ماسک

وی با اشاره به تولید بیش از 50 میلیون ماسک توسط اتحادیه های سراسر کشور ، اظهار داشت: روند تولید با ماسک بافتی آغاز شد و اکنون ماسک استاندارد سه لایه پزشکی نیازهای جامعه را برآورده می کند.

حسن پور اظهار داشت: ماسک هایی که با هماهنگی بسیج اصناف و بخش های مربوطه ساخته شده است توسط دانشگاه های علوم پزشکی ، مراکز درمانی و داروخانه ها تهیه شده است. برخی از این ماسک ها نیز به صورت رایگان در دسترس عموم قرار گرفت.
حسن پور اعلام کرد: اخیراً به دلیل نیاز حاد مردم استان خوزستان به ماسک یک میلیون ماسک توسط یکی از کارگاه های آموزشی که تحت پوشش این سازمان قرار دارد ساخته شده و به دانشگاه علوم پزشکی استان ارسال شده است.

مسئولیت جدید بسیج اصناف

رئیس سازمان حوضه اتحادیه های صنفی ، نمایشگاه ها و فعالان اقتصادی ادامه داد: اصناف کشور مستقر بودند.

وب سایت Bamask را راه اندازی کنید

وی با اشاره به لزوم کنترل قیمت و قطع دست دلالان و همچنین جلوگیری از شیوع ماسک های غیر استاندارد گفت: “امروز نخستین وب سایت تهیه ماسک در www.bamask.ir (Bamask) راه اندازی شد و در دسترس عموم قرار گرفت.”
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا