برترینهای کسب و کار

ورق استیل دکوراتیو چیست؟

ورق استیل دکوراتیو چیست؟

ورق فولادی نوعی ورق با خواص فلزی فولاد است. یکی از خواص فوق العاده فولاد درخشندگی، زیبایی، سطح صاف و صیقلی آن و عدم زنگ زدگی و خوردگی در طول زمان است. ورق های فولادی مانند ورق های گالوانیزه و ورق های روغنی به دو صورت کلاف و ورق هستند. به صورت قطعات مربع یا مستطیل در اندازه ها و ابعاد مختلف تولید می شود. ورق های فولادی ضخامت کمی دارند و سطح آنها بسیار صاف و براق است و درخشندگی آن به دلیل صیقلی بودن سطح این ورق ها است. با مهفا همراه باشید.

این ورق ها تمام خواص فولاد را دارند. ورق های فولادی عموما به دو صورت فروخته می شوند زیرا به راحتی خورده نمی شوند و در برابر زنگ زدگی مقاوم هستند. یا مسطح است و ابعاد مشخصی دارد.

ورق استیل تزیینی یکی از انواع ورق استیل می باشد و مانند این صفحات از ورق استیل ضد زنگ می باشد. قیمت ورق استیل دکوراتیو به دلیل نوسانات بازار روزانه تغییر می کند. رنگ خاص ورق استیل تزیینی باعث شده تا مشتریان توجه ویژه ای به این محصول داشته باشند. در ضمن به دلیل داشتن ورق استیل تزیینی از قیمت بالاتری نسبت به نوع معمولی برخوردار است و به دلیل رنگ خاص ورق استیل دکوراتیو این محصول اغلب برای ظروف و دیوارهای تزئینی مانند آسانسور و … استفاده می شود.

ورق استیل طرح دار

فلز استنلس استیل یکی از معدود اجزایی است که به دلیل ساختار و قابلیت مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی، استفاده از آن در زمینه های ساختمانی، تزئینی و صنعتی رواج یافته است. استفاده از ورق های فولادی به روش های مختلف در ساختمان ها به عنوان مثال در آسانسورها، ورودی ها و یا آشپزخانه های صنعتی دیوارهای پوشیده شده با صفحات فولادی را دیده ایم.

ورق های فولادی به شکل های براق، مات و خش عرضه می شوند و توجه به ضخامت آن حائز اهمیت است، زیرا ضخامت کم ورق علاوه بر ایجاد امواج در تصویر، ریسک بالایی را ایجاد می کند و برخی از آنها وجود دارد. آنها با یک تکه تیز به راحتی برش دهید. اما اگر ضخامت ورق مناسب را به آن اضافه کنید، می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. گاهی ورق استیل به تنهایی می ایستد و گاهی از ام دی اف خام استفاده می شود و ورق استیل را به آن می چسبانند.

کاربرد ورق استیل تزئینی چیست؟

این مجموعه ورق ها که به صورت رولی و تخت در طرح ها و رنگ ها، اندازه ها و مواد اولیه و آلیاژهای مختلف موجود است، کمک زیادی به طراحی و اجرای فضاهای داخلی و خارجی ساختمان ها، ساخت و ساخت پله برقی می کند. لوازم برقی.و دارای محصولات تزیینی و… ورق های طرح دار بیشتر برای مصارف تزئینی مانند سطح داخلی آسانسور، فضای داخلی ساختمان ها، حفاظ فولادی، آستر دستگاه های بسته بندی مواد غذایی و … استفاده می شود.

ورق استیل دکوراتیو چیست؟
ورق استیل دکوراتیو چیست؟

ورق های فلزی طرح دار در طرح های مختلف از جمله خشدار و چرم رنگی (طلایی، برنزی، آبی، مشکی) عرضه می شود. این ورق ها در آلیاژهای 304 و بگیر (420-430 و …) با روکش PE نیز توزیع می شوند.

ورق استیل دکوراتیو

به عنوان یک نوع فولاد ضد زنگ، صفحه آلیاژی 304 پرکاربردترین دسته آلیاژی است که در تولید صفحات فولادی تزئینی استفاده می شود. از دیگر ویژگی های این ورق چکش خواری و انعطاف پذیری بالای آن است. یکی دیگر از ورق های آلیاژی که در ساخت ورق های فولادی تزیینی استفاده می شود آلیاژ 430 است که آلیاژ محسوب می شود.

ورق های استیل کجا تولید می شوند؟

انواع ورق های فلزی تزئینی وارداتی بوده و در داخل کشور تولید نمی شود. کشورهای چین، کره جنوبی، تایوان، اسپانیا و آفریقای جنوبی این کاغذها را تولید و به ایران صادر می کنند.

دکمه بازگشت به بالا