چرا باید از چادر خودرو استفاده کنیم؟

شاید برای شما هم همین سوال پیش بیاید که چادر ماشین از کجا بخریم؟ حالا ماشین پراید یا چادر تیبا یا هر ماشین دیگری فرقی نمی کند. پس ادامه مطلب را بخوانید.

ساده ترین راه برای محافظت از خودرو استفاده از سایبان خودرو است. البته استفاده از این اقدامات حفاظتی نیز شرایط خود را دارد و استفاده نادرست می تواند آسیب های جبران ناپذیری به خودرو وارد کند.

در واقع پارک کردن خودرو در خیابان و ساعت ها نشستن زیر نور خورشید می تواند به بدن آسیب برساند. اگر عوامل طبیعی مانند نور خورشید را نادیده بگیریم. ذرات موجود در هوا می توانند به خراش هایی که توسط دیگران روی ماشین گذاشته شده آسیب بزنند.

البته اگر قصد دارید خودروی خود را برای مدت طولانی ترک کنید، استفاده از پارکینگ سرپوشیده اولین و بهترین انتخاب است، اما اگر پارکینگ وجود نداشته باشد، ممکن است استفاده از اسکله برایتان راحت باشد. این دستگاه‌ها که در اکثر فروشگاه‌های قطعات خودرو موجود است، عمدتاً از وسیله نقلیه شما در برابر اثرات مضر باران اسیدی، به‌ویژه آلودگی‌های صنعتی و شهری، اشعه ماوراء بنفش خورشید، ذرات گرد و غبار، فضولات پرندگان، فضولات حیوانات و به‌ویژه فضولات گربه محافظت می‌کنند. سقف ها همچنین می توانند به محافظت از وسیله نقلیه شما در برابر سارقان خودرو کمک کنند

چادر ماشین چیست؟

روکش چادر یا ماشین پارچه ای است که از پلاستیک، برزنت، الیاف یا ترکیبی از مواد مختلف ساخته شده است. در طرح های خاص در اندازه های مختلف برای انواع خودرو تولید می شود. در واقع هر ماشینی چادر مخصوص به خود را دارد. آفتابگیرها از خودرو شما در برابر آفتاب، برف و باران محافظت می کنند و از آسیب های فیزیکی مانند خط و خش محافظت می کنند.

محافظت در برابر آفتاب

بهترین نوع چادر خودرو که به عنوان بهترین چادر خودرو استفاده می شود باید بدنه خودرو را در برابر اشعه های خورشید محافظت کند. اشعه های خورشید می توانند رنگ خودرو را محو کنند. در واقع دلیل اصلی رنگ خودرو همین است. اگر اشعه خورشید به طور مستقیم به خودرو بتابد، می تواند بر روی قطعات پلاستیکی تاثیر منفی بگذارد، گاهی اوقات نشان داده شده است که این قطعات در طولانی مدت باعث تشکیل گازهای سمی می شوند.

جلوگیری از آسیب دیدن پرندگان

بهترین چادر ماشین باید از بدنه ماشین در برابر فضولات پرندگان محافظت کند، عموما فضولات حیوانی اسیدی هستند، اگر این مواد به سرعت از بدن خارج نشوند، رنگ اندام تغییر می کند، چادرهای ماشین خوب برای کاهش ورود ضروری است. ورود مواد اسیدی به بدن

محافظت در برابر گرد و غبار

رانندگان معمولاً از دستمال برای حذف گرد و غبار استفاده می کنند. این باعث ایجاد خراش در بدن می شود. گاهی سایبان تابستانی نیز باعث ایجاد گرد و غبار روی بدنه می شود، بنابراین انتخاب بهترین روکش خودرو در این زمان مهم است.

مزایا و معایب چادر خودرو

اگر بخواهیم مزایا و معایب چادر ماشین را نشان دهیم، به طور کلی باید نشان داده شود که چادر ماشین شما را در برابر عوامل خارجی، گرد و غبار، نور خورشید و غیره محافظت می کند. برای ایمنی

علاوه بر این، خطر خاراندن و صدمه زدن یا ناراحتی کودکان کاهش می یابد. در برخی موارد از خودرو در برابر طوفان شن و مه محافظت می کند. در بیشتر موارد، سایبان‌های ماشین از ماشین شما در برابر فضولات پرندگان، فضولات پرندگان و فضولات حیوانات مانند سگ و گربه محافظت می‌کنند.

در واقع قفل کردن خودرو وسوسه دزدان برای دیدن و سرقت آن را کاهش می دهد.

انواع چادر ماشین

چادر فصلی

چادر ماشین فقط یک بار در فصل تابستان قابل استفاده است و در فصول دیگر قابل استفاده نیست. این چادر از خودرو در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند و همچنین از خراشیدگی بدنه خودرو جلوگیری می کند.

این روکش ضد آب و یخ زدگی نه تنها خودروی شما را برای فصل می پوشاند، بلکه در بازار مقرون به صرفه است.

مدل چادر دو فصل

در واقع چادرهای دو فصل مشابه چادرهای یک فصل هستند که تنها تفاوت و مزیت آن مقاومت بالای آنها در برابر رطوبت و آب است. با این حال، هنوز امکان استفاده از این نوع محافظ در خودروی خود در فصل زمستان وجود ندارد. چون خیلی زود یخ می زند و می افتد!

نمونه هایی از چادر ماشین سه فصل

در تمام فصول بارانی سال می توانید از کاور خودرو سه فصل استفاده کنید، فقط در فصول خشک محدودیت دارد. مقاومت بالا در برابر سرما، رطوبت و یخبندان از نقاط قوت این مدل موتور است

اما نباید در مقابل نور خورشید خیلی مقاوم باشد و در روزهای گرم تابستان از این مدل کابینت استفاده نکنید.

چادر چهار فصل

می توان گفت چهار درب بهترین انتخاب برای افرادی است که هر فصل به طور مرتب خودروهای خود را بدون سقف پارک می کنند. این مدل چادر در برابر رطوبت و سرما مقاومت خوبی دارد و در برابر اشعه های مضر آفتاب نیز مقاوم است. البته فراموش نکنید که چادرهای چهارفصل با قیمتی بالاتر از مدل های موجود در بازار به فروش می رسند.

انواع چادر

به طور کلی چادرهای ماشینی به دو لایه ساده و ضد آب تقسیم می شوند و چادرهای ضد آب معمولا پلاستیکی هستند تا در مواد مورد استفاده سوراخی وجود نداشته باشد.

اکثر چادرهای ضد آب نیز بدون درز هستند، بنابراین آب از دهانه های اتصال نفوذ نمی کند. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که اکثر چادرهای ضد آب دارای یک روکش پنبه ای داخلی هستند که امکان گردش هوا و رشد قالب را فراهم می کند. به بدن ضربه نزنید.

اما رایج ترین نوع چادری که معمولا برای خودروهای داخلی استفاده می شود طرح پارچه ای است که با طرح نواری از بازار خریداری می شود.

این پرده ها با وجود وزن (حدود 5 کیلوگرم) در دو نوع سبک و سنگین هستند. آنها سنگین هستند (حدود 5 کیلوگرم) اما در برابر نور مستقیم خورشید تمایل به پوسیدگی و ترک خوردن دارند.

چادرهای پاپ آپ چند لایه نیز در بازار وجود دارد که عمر مفید بالایی دارند اما به دلیل وزنی که دارند جابجایی و بازکردن آنها در خودروها کمی سخت است.

طبیعتاً چادرهای سنگین‌تر مقاومت بهتری در برابر باد دارند و راحت‌تر توسط وسایل نقلیه جارو می‌شوند.

باید در نظر داشت که برخی از انواع سقف ها دارای زیپ برای باز کردن درب خودرو هستند. اما مدل های بدون آب این گزینه را ندارند.

چادر ماشین برزنتی

چادرهای ماشین برزنتی بهترین راه حل برای محافظت در برابر آب و هوا هستند. آنها سبک و بادوام هستند و از آب و هوا محافظت می کنند. قابلیت تنفس این ماده به طور طبیعی از ایجاد کپک و زنگ زدگی در خودرو جلوگیری می کند. این کیف از پارچه پلی استر مرغوب با روکش پلی اورتان براق ساخته شده که در برابر آب و نور خورشید مقاوم است. پوشش داخلی این نوع چادر از پشم گوسفند و سایر فضولات حیوانی برای جلوگیری از خراشیدگی رنگ خودرو می باشد.

ملزومات استفاده از چادر ماشین

اگر جای پارک ندارید باید از تجهیزات ایمنی خودرو استفاده کنید. به نظر من چادر برزنتی بهترین و بهترین راه برای محافظت از خودرو در برابر آسیب های محیطی است.

چادرهای برزنتی از نظر اندازه، مناسب و محافظت متفاوت هستند. برخی از چادرها برای استفاده روزمره و حفاظت از آب و هوا طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر برای محافظت از خودروهای قدیمی در پارکینگ ایده آل هستند. انتخاب مغازه مناسب مستلزم در نظر گرفتن وسیله نقلیه، مکان و نیازهای شما است.

راهنمای خرید چادر ما ویژگی هایی را فهرست می کند که باید هنگام انتخاب چادر در نظر بگیرید. چادر برزنتی مورد علاقه ما یک پوشش ضد آب کاربردی با چندین ویژگی مهم است. نسبت به سقف موجود در بازار دارای کیفیت مناسب، ارزان و قیمت مناسب می باشد. توصیه می کنیم در هنگام خرید به نکات زیر توجه کنید:

از روکش خودرو می توان برای محافظت از خودرو هر روز استفاده کرد (اگر می خواهید خودرویی در جاده یا خیابان داشته باشید) یا می توان از آن به عنوان روکش معمولی برای خودرویی که گهگاه پارک می شود استفاده کرد.

برخی از چادرها محافظت فیزیکی خوبی را ارائه می دهند، معمولاً از وسیله نقلیه در برابر سرما، هوا یا گرمای شدید در گرمترین فصل سال محافظت می کنند. این نوع چادرها معمولاً دارای سازه های مستحکم و مستحکمی هستند که البته هیچ تضمینی وجود ندارد که در صورت وقوع طوفان شدید از هر گونه آسیبی جلوگیری کنند.

قیمت چادر ماشین چقدر است؟

قیمت چادر بستگی به کیفیت و جنس پارچه ای دارد که از آن ساخته شده است. با مراجعه به فروشگاه بهنیکان می توانید این محصول را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید.

چادر ماشین را از کجا بخریم؟

محصولات ارائه شده در فروشگاه بهنیکان دارای گارانتی می باشد. برای خرید چادر دنا و یا مدل های دیگر نیز می توانید به این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید. این فروشگاه با ارائه محصولات با کیفیت و انواع پنل ها از خودروی شما به بهترین نحو محافظت می کند.

دکمه بازگشت به بالا