چگونه رینبو رایگان بازی کنیم

کمپانی «یوبی‌سافت» قصد دارد شروع هفته مهیجی را برای رایانه‌بازان رقم بزند. بنا بر گفته این کمپانی شما می‌توانید بازی Rainbow Six Siege را رایگان بازی کنید. بر طبق اعلام کمپانی «یوبی‌سافت» افرادی که تمایل به انجام بازی Rainbow Six Siege بر روی پلتفرم رایانه‌ را دارند، هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به دو شبکه Uplay یا Steam اقدام به دانلود بازی نمایند. زمان اجرای نسخه رایگان از امروز تا یک‌شنبه 17 آوریل برابر با 29 فروردین اعلام شده است. در کنار آن گزینه‌ منحصربه‌فردی نیز روی میز موجود است.

آموزش آنلاين بازي كردن rainbow six siege در ps4 | اخرین اپدیت رینبو 6 | اکانت رایگان رینبو

درباره بازی Rainbow Six Siege

بازی Rainbow Six Siege یک بازی تیراندازی تاکتیکی تیمی می باشد شما در این بازی می توانید حداکثر تا ۱۰ نفر از دوستانتان به صورت همکاری محور و یا رقابتی بازی کنید .  در بازی رینبو سیکس سیج  شما و دوستانتان در دو گروه ۵ نفره وارد رقابتی نفس گیر و جذاب خواهید شد در بازی دو گروه پلیس و تروریست وجود دارد که پلیس ها باید گروگان را از منطقه خارج کنند و یا بمب را خنثی کنند تروریست ها هم باید بمب را منفجر کنند و یا از خارج شدن گروگان جلوگیری کنند تا تیم برنده باشند .

Rainbow-gif پایرت گیمز

بازی دارای کاراکترهایی با قابلیت های منحصر بفرد خودشون هست  همچنین سلاح های جذاب و کاستومایز ، انواع نارنجک و C4 ، فلش ، ماشین کنترلی دوربین دار ، دوربین دور تا دور ساختمان، بالا رفتن از دیوار ها ، نابود کردن دیوار ها ، تله گذاشتن  ، انواع مپ و بسیاری از  چیزهای دیگر که این بازی را به یک بازی منحصربفرد تبدیل کرده است  ، بازی حالت تک نفره هم دارد . در ادامه میتوانید با دانلود بازی Rainbow Six Siege کرک انلاین برای کامپیوتر با ما همراه باشید ! در صورتی که از بازی خوشتان آمد برای حمایت از توسعه دهنده می توکمپانی فرانسوی یوبی‌سافت رخداد جدیدی را برای بازی Rainbow Six Siege راه انداخته است. دارندگان کنسول‌های PS4، Xbox One و رایانه‌های شخصی می‌توانند توانند تمام بازی را به‌طور رایگان و به مدت محدودی دانلود کنند و از آن لذت ببرند.

البته اگر از دارندگان کنسول PS4 هستید، نیاز به عضویت سرویس Plus دارید. رخداد رایگان بازی Tom Clancys Rainbow Six Siege حالا فعال است و اگر از کاربران رایانه‌های شخصی هستید می‌توانید توانید از طریق استیم و Uplay به دانلود بازی بپردازید. بازی برای Xbox One نیز در دسترس است و حتی نیازی به اشتراک طلایی کنسول Xbox نیز ندارید. اگر مطلع باشید مشترک بودن در این سرویس همواره برای تجربه عنوان‌های رایگان نیاز بوده است. دارندگان کنسول PS4 اما نیاز به عضویت در سرویس PlayStation Plus برای تجربه بازی دارند.

صرف‌نظر از پلتفرم مورداستفاده شما، تنها تا 18 فوریه زمان برای تجربه این بازی در اختیار دارید. اگر بعدازاین زمان خواهان خرید بازی باشید، هرگونه فعالیت شما به نسخه اصلی نیز انتقال خواهد یافت. اگر خواهان خرید کردیت رینبو  هستید، دست بجنبانید و تا تمام نشدن تخفیف‌های بازی آن را خریداری کنید. استدیو یوبی‌سافت به‌منظور جشن سال نو چینی‌ها، تخفیف‌های خوبی را برای نسخه‌های متفاوت بازی در نظر گرفته است. بازی بعد از انتشار در سال 2015 به یکی از محبوب‌ترین شوترهای چندنفره تبدیل شد و خیلی سریع توانست بازیکنان زیادی را به خود جذب کند. بزرگ‌ترین آپدیت بازی به نام Chimera نیز به زودی منتشر می‌شود شود و نقشه‌ها و سلاح‌های جدیدی را اضافه خواهد کرد. هنوز تاریخ انتشار این آپدیت مشخص نشده است اما اگر از بازیکنان نسخه PC هستید، می‌توانید توانید هفته آینده نسخه بتا این آپدیت را تجربه کنید.انید بازی را از Steam بخرید.

سبک بازی:

رینبو سیکس سیج صرفا یک بازی شوتر نیست. دو تیم مهاجم (attacker) و مدافع (Defender) شامل ۵ نفر (Operator) در برابر هم قرار میگیرند و با استفاده از توانایی ها و گجت(gadget) های خاصی که در اختیار هر اپراتور هست یکدیگر را به چالش میکشند. البته که اپراترهای اتکر توانایی ها و گجت های مختلفی در اختیار دارند که میتواند بسیاری از این ترپ ها و موانع را خنثی کند. Rainbow six siege با همین استراتژی و خلاقیت در انتخاب مناسب و بکارگیری توانایی خاص آنها و مهارت shooting خود را از سایر بازی های کامپیتوری متمایز مینماید. نتیجه: بازی رینبو سیکس سیج با سبک چند نفره در کنار تجربه هیجان تیراندازی، لذت خلاقیت و استراتژی گروهی را برای شما و دوستانتان به ارمغان میاورد. مقایسه Poco M5 با Poco M5s آیا رینبو سیکس سیج یکنواخت شده؟!

سوالی که ممکنه براتون پیش بیاد اینه که رینبو سیکس سیج با ارائه این سبک باید بعد از این سال ها یکنواخت و خسته کننده شده باشه. باید توجه کنیم که در هر سیزن یوبی سافت و تیم سازنده rainbow six siege ایونت (event) خاص و جدیدی منتشر میکنند که گیم پلی منحصر به فردی از بازی r6 داره و البته تیم توسعه دهنده بازی رینبو در هر سیزن جدید از بازی با ایجاد تغییرات در توانایی سلاح ها، لگد اسلحه (recoil pattern) ، اتچمنت (attachment) های آنها و معرفی اپراتور های جدید چالش های جدیدی برای بازیکنان رینبو سیکس ایجاد میکنند. اتکرها در R6 برای خنثی کردن بمب (bomb) و  فعال کردن دفیوزر (defuser) چالش های بسیاری دارند. غیر از محدودیت زمان و مقاومت operator تیم دفندر در مسیر رسیدن به بمب سایدها (bomb side) باید منتظر انواع تله (trap) و موانع برقی و مکانیکی باشند نتیجه:

توسعه دهنده های بازی rainbow six siege در سیزن های مختلف با معرفی اپراتور جدید، تغییرات در اسلحه ها و امکانات بازیکنان و برگزاری ایونت، جو بازی را برای بازیکنان جذاب و جدید نگه میدارند! مقایسه پوکوm5s با پوکو m5 مودهای بازی رینبو سیکس سیج: برای شروع گیم بصورت انلاین تیم ها ۵ اگر شما هم از گیمر های علاقه مند به بازی های سبک شوتر و تفنگی باشید حتما نام بازی فوق العاده جذاب رینبو سیکس را شنیده اید. بازی فوق محوبی که میلیون ها پلیر در سرتاسر جهان دارد. امروز قرار است به معرفی نسخه جذاب Rainbow Six Mobile برای اندروید و موبایل بپردازیم. بازی که احتمالا خیلی از اندرویدپلیر ها منتظر اون هستند و بی صبرانه منتظر بازی کردن اون روی گوشی ها و تبلت های اندرویدی خود هستند. اگر شما هم از علاقه مندان به این بازی جذاب UbiSoft هستید پس در ادامه با سایت اندرویدیفای همراه باشید.نفره خواهند بود و در چهار مود(mode) زیر میتوانید بازی کنید:

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا