کاهش تا ۷۰ درصدی ترددهای درون شهری / پیشنهاد به ستاد کرونا درباره حمایت از مشاغل آسیب دیده

به گزارش شفاف ، دکتر علیرضا تالار در حاشیه تفاهم نامه تفاهم نامه فرماندهی ضد تاج تاج در تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به وضعیت حرکت شهری طی روز گذشته ، خاطرنشان کرد: این درصد در طول روز و 70٪ از 9 تا 16 ساعت بوده است.

وی با بیان اینکه طی روز گذشته بیش از 90 درصد ترافیک در بزرگراه تهران-شمال کاهش یافته است ، گفت: همچنین در بزرگراه تهران-کوم و اتصالات حمل و نقل جنوبی تهران این تعداد به 70 درصد رسیده است.

هال با بیان اینکه هرچه بیشتر محدودیت ها از ابتدا پذیرفته شود ، شرایط بهتر است ، گفت: با کمک و تلاش پلیس کنترل مناسب و مداوم بر محدودیت ها اعمال می شود و به همین دلیل شاهد شرایط مطلوب تری هستیم. در همین راستا ، 90 تیم علاوه بر 150 تیم قبلی متمرکز بر نیروهای تلافی جویانه در تهران ، این محدودیت ها را زیر نظر دارند.

به گفته وی ، هرگونه تغییر در مرگ و میر در نتیجه مداخلات مدنی و اجتماعی از یک ماه به 40 روز طول می کشد ، در صورت بستری شدن در بیمارستان – حدود 3 هفته ، در مورد ویزیت های سرپایی – از 10 تا 14 روز.

فرمانده عملیات مدیریت عملیات تاج در تهران گفت: “مطالعات اپیدمیولوژیک ما نشان می دهد که مداخله در منطقه محیط محوری ، تشخیص بیماری ها و کاهش عواقب منطقه ای این بیماری زودتر از 40 روز انجام نمی شود ، بنابراین ما باید صبورانه منتظر بمانیم.” بیایید روند را تغییر دهیم.

چندین پیشنهاد به ستاد ملی تاج

هال همچنین با اشاره به برخی پیشنهادها به مجلس ملی تاج ، دولت و به ویژه پارلمان که در فصل بودجه قرار دارند ، گفت: “پیشنهاد شد برنامه ریزی شود تا مشاغلی که ضرر مستقیم و غیرمستقیم متحمل شده اند ، شفاف باشند و در چه زمانی پشتیبانی شوند.

وی با استناد به شکایت برخی مشاغل گفت: بسیاری از آنها شکایت دارند که بسته های حمایتی با تأخیر قابل توجهی در اختیار آنها قرار می گیرد. مالکان متأثر از تاج نیز با چندین بوروکراسی روبرو هستند.

فرمانده ستاد تاج تهران با بیان اینکه بسیاری از مشاغل با وجود همه مشکلات ، نیروهای خود را تعدیل نکرده اند ، گفت: این افراد که به دلیل انساندوستانه باعث بیکاری کارکنان خود نشده اند ، باید مورد حمایت جدی قرار گیرند.

هال گفت: مشکل اصلی این تجارت پرداخت اجاره و برگرداندن چک است. کار نیاورید

وی همچنین با اشاره به مشکل برخی از بیمه شدگان گفت: برخی از بیمه شدگان باید برای تست مثبت بودن آزمایش عروق کرونا خود با این دفاتر تماس بگیرند که در این شرایط می تواند خطرناک باشد. در همین راستا پیشنهادهایی به ستاد ملی ارائه شده است که امیدواریم تصویب شود. اگر فردی بیمار شود یا آزمایش مثبتی را پشت سر بگذارد تا شغل خود را از دست ندهد یا هر ساله با مشكل روبرو شود ، این درخواست تأیید می شود.

وی گفت: علاوه بر این ، برخی از جلسات باید به صورت حضوری برگزار شود. امیدواریم ستاد تاج ملی پیشنهاد ما را که قانون غیابی معتبر است تأیید کند.

هال ادامه داد: “زمان بسیاری از جلسات گذشته است و طبق اساسنامه جلسات آنها ، آنها باید در محل کار خود حاضر و مضطرب باشند ، بنابراین ما از آنها خواستیم تا از حالت الکترونیکی استفاده کنند.”

دکمه بازگشت به بالا