کاهش روشنایی بوستان‌های تهران با هدف تامین برق منازل

معاون عملیات و اعزام شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: با همکاری مشترک شرکت توزیع برق تهران بزرگ و شهرداری تهران برای کاهش برق مورد نیاز شهروندان ، از روشنایی برخی پارک های پایتخت کاسته شد.

به گزارش خبر روزانه ، حمیدرضا منصوری در این باره گفت: پس از برخی مشکلات ناشی از افزایش مصرف انرژی در زمستان امسال ، براساس رایزنی ها و توافق های انجام شده با شهرداری تهران و سایر دستگاه های متولی ، تصمیم بر این شد که برق بخشهای مسکونی و تجاری تأمین شود. روشنایی برخی از پارک های شهر.

وی با تأکید بر اینکه تمام تلاش کارکنان شرکت توزیع برق تهران بزرگ در جهت تأمین آسایش و آسایش شهروندان است ، افزود: با برنامه های فنی اجرا شده

به گفته وزارت نیرو ، منصوری با ارزیابی صبر و تحمل شهروندان تهرانی ، افزود: از همه مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و ساکنان پایتخت بابت محدودیت ها عذرخواهی می کنیم و با توجه به شرایط موجود تا آنجا که ممکن است به آنها اطمینان می دهیم. از ایجاد وقفه در ارائه خدمات خودداری کرده و برق پایدار و ایمنی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهید.

معاون عملیات و اعزام شرکت توزیع برق تهران بزرگ همچنین به مدیر اجرایی تهران هشدار داد که آنها در کاهش مصرف برق همکاری درستی ندارند و یادآور می شود: اسامی این بخشها نیز در فرمانداری تهران نمایش داده می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا