کرم دور چشم ناندل نی نی سایت

مزایای استفاده از ام کیو

پوست دور چشم از جمله مناطقی از پوست صورت است که نیاز به توجه خاصی دارد. این قسمت از پوست صورت ظریف‌تر بوده و بیشتر از دیگر مناطق در معرض چین و چروک است. برای حفظ شادابی و طراوت پوست اطراف چشم استفاده از کرم دور چشم می‌تواند بسیار موثر باشد.  کرم دور چشم لاکچری کوین از جمله محصولاتی است که برای بهبود شرایط پوست دور چشم و حفظ سلامت آن نقش مهمی ایفا می‌کند. این محصول که توسط برندهای گوناگون مراقبت از پوست طراحی و به بازار عرضه می‌شوند، برای درمان و کاهش پف، تیرگی و چین و چروک پوست موثر هستند. برای خرید کرم دور چشم از اصل بودن محصول خریداری شده مطمئن شوید. یکی از برندهای مراقبتی که در سال‌های اخیر به دلیل محصولات با کیفیت خود توانسته است جایگاه ویژه‌ای میان افراد پیدا کند برند ام کیو است.  کرم پودر لاکچری کوین پد دار نیز یکی از محصولات این برند است که به دلیل ترکیبات ویژه خود تاثیر بسزایی بر روی پوست اطراف چشم می‌گذارد. در ادامه به معرفی بیشتر این محصول می‌پردازیم.

این  کرم روز لاکچری کوین، پوست اطراف چشم را بازسازی کرده و ضد چروک است. این محصول همچنین پف و تیرگی را از بین برده و لیفت کننده پوست دور چشم است. کرم دور چشم MQ همچنین رطوبت پوست را افزایش داده و خاصیت آنتی اکسیدانی دارد. این کرم دور چشم التیام بخش بوده و جوان کننده و انرژی رسان است. این محصول همچنین دارای فیلتر ضد آفتاب بوده و در نتیجه از پوست در برابر اشعه مضر خورشید محافظت می‌کند.

خواص کرم دور چشم ناندل | کرم آبرسان ناندل نی نی سایت | کرم ترمیم کننده ناندل نی نی سایت

ویژگی های کرم دور چشم ام کیو

  • بازسازی کننده قوی و ضد چروک
  • تیرگی و پف دور چشم را از بین می‌برد
  • رطوبت رسان، آنتی اکسیدان و التیام بخش
  • لیفت کننده پوست اطراف چشم
  • جوان کننده پوست دور چشم و انرژی رسان
  • این محصول دارای فیلتر ضد آفتاب
  • پوست دور چشم را در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می‌کند.

روش استفاده

توصیه می شود این محصول را روزی دو بار می‌توانید در صبح و شب استفاده کنید. مقداری از این کرم را بر روی پوست تمیز دور چشم قرار داده و با نوک انگشت به آرامی ضربه بزنید و ماساژ دهید. از تماس با چشم جدا خودداری کنید.در صورت علائم حساسیت از مصرف خودداری کنید.

محصولات مرتبط

،  در درمان لک‌های پدید آمده بر اثرآفتاب، جای جوش، افزایش سن، بارداری، لیزر و پیلینگ موثر بوده و برای از بین بردن لک‌های مقاوم به درمان مناسب است. این کرم پس از دو هفته اثر خود را نشان داده و به بهبود روند تولید رنگدانه‌های پوستی کمک می‌کند. این ضد لک همچنین دارای ترکیبات ضد لک قوی برای جلوگیری از بروز مجدد لک‌ها و فیلتر ضد آفتاب است. این محصول همچنین به دلیل داشتن هیدروکینون به درمان سریع و موثر انواع لک کمک می‌کند.

، که از محبوب‌ترین‌هاست، لک‌های ناشی از آفتاب، جای جوش، تغییرات هورمونی، افزایش سن، جوش، بارداری، پیلینگ و لیزر را از بین می‌برد.از بروز لک جدید و تجمع رنگدانه‌ها جلوگیری کرده و برای انواع پوست حتی حساس قابل استفاده است. این کرم همچنین در رفع تیرگی موثر بوده و به بهبود فعالیت سلول‌ها کمک می‌کند. این محصول از ایجاد حساسیت و قرمزی جلوگیری می‌کند.

، مناسب برای پوست‌های چرب و مستعد جوش و آکنه بوده و دارای رنگ‌های متنوعی مانند بژ طبیعی، صورتى، بژ روشن و بدون رنگ است. این محصول تنظیم کننده چربی بوده و خاصیت ضد میکروبی دارد. این ضد آفتاب همچنین در برابر تعریق مقاوم است و ساختاری بسیار سبک دارد.

دکمه بازگشت به بالا