۱۵ درصد صادرات به ترکمنستان از مرز اینچه‌برون انجام می‌شود

خبر روزانه/ گالستون مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از انجام 15 درصد صادرات به ترکمنستان از مرز اینچه برون در استان گلستان خبر داد.

درویش علی حسن زاده عصر روز پنجشنبه 28 آبان ماه در جلسه کمیته نظارت بر تجارت خارجی استان گلستان رایزنی های دولت با ترکمنستان را مثمر ثمر دانست و سفر اخیر جمعی از تجار این استان را به همراه داشت. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در این کشور و اتفاقاتی که در روزهای اخیر در حوزه تجارت با ترکمنستان رخ داد، حکایت از تغییر دیدگاه طرف ترکمنی دارد.

وی با اشاره به اینکه 15 درصد صادرات ترکمنستان به خارج از استان گلستان انجام می شود، گفت: این موضوع نشان از اهمیت کسری ترکمنستان برای تجارت خارجی استان گلستان دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان با اشاره به اینکه نمایشگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد ترکمنستان برگزار می شود، بیان کرد: نمایشگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد ترکمنستان برگزار می شود. ، از 2 دسامبر. تا ششم امسال

حسن زاده با اشاره به اهمیت حضور تولیدکنندگان، تجار و بازرگانان گلستانی در نمایشگاه عشق آباد گفت: سازمان توسعه تجارت ایران مجوز برگزاری این نمایشگاه را دریافت کرده است، این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای ارائه فرصت های تولیدکنندگان است. تجار و بازرگانان گلستان.

وی در پایان بر لزوم حمایت بیشتر تجار و بازرگانان برای حضور پررنگ تر در نمایشگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد ترکمنستان تاکید کرد.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا