آخرین وضعیت تست بالینی واکسن «کووپارس» /تزریق واکسن به بیمارانی دیابتی و فشارخونی

سخنگوی پروژه آزمایشات بالینی واکسن موسسه Ropa Koopars آخرین اخبار از مرحله دوم آزمایش بالینی واکسن را شرح داد.

در مصاحبه ای با خبر روزانه ، دکتر محمد حسین فلاح مهرآبادی وی با اشاره به اینکه مرحله دوم آزمایش بالینی واکسن Coppers از تاریخ 26 ژوئن آغاز شده است ، گفت: دوز مصرفی به حدود 15 نفر داده شد و امیدواریم طی دو هفته آینده تزریق تزریق به همه 500 نفر انجام شود.

وی افزود: خوشبختانه ، همانند مرحله اول آزمایش بالینی ، هیچ گونه عارضه خاصی که باعث ایجاد مشکل در مطالعه شود ، نداریم و از نظر ایمنی ، نتایج را در روز سی و پنجم به سازمان غذا و دارو ارسال خواهیم کرد پس از اولین در حقیقت ، نتایج 14 روز پس از دوز دوم واکسن برای 150 داوطلب از سازمان غذا و دارو ارسال می شود تا بتوانیم مجوز ورود به مرحله سوم را دریافت کنیم.

فلاح ادامه داد: تجزیه و تحلیل ما بر اساس تزریق دوز دوم است ؛ از آنجا که پس از تزریق دوم و سومین استنشاق ، ایمنی لازم را داریم ، خطر انتقال ویروس کاهش می یابد و ایمنی مورد نظر 14 روز پس از تزریق دوم ایجاد می شود مقدار تزریق

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله از مطالعه ، واکسن باید به افرادی که بیماری هایی مانند دیابت کنترل شده یا افرادی که فشار خون کنترل شده دارند ، تزریق شود. آنها مشکل خاصی نداشتند. از طرف دیگر ، در این مرحله افراد زیر 75 سال را شامل می شد كه مشكل خاصی نمی دیدند.

وی گفت: “پس از مرحله دوم ، سازمان غذا و دارو ممکن است تصمیم بگیرد که مجوز داوطلبانه صادر کند.” با اتمام تجزیه و تحلیل موقت مرحله سوم ، مجوز مصرف اضطراری نیز صادر می شود.

سخنگوی پروژه آزمایش بالینی م Instituteسسه راپاری گفت: “ما قصد داریم مرحله سوم را در اوایل ماه اوت از 20،000 تا 30،000 داوطلب آغاز کنیم.”

در مقطعی از آموزش وی در پاسخ به این س ifال که آیا واکسن کوپارس می تواند به افراد زیر 18 سال تزریق شود ، گفت: “در مورد این محدوده سنی چطور؟”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا