اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی تا ۱۰ آبان در کهگیلویه و بویراحمد

خبر روزانه / کهگیلویه و بویراحمد فرمانداران کوگگیلویه و بویراحمد از تعطیلی تجمعات در شهرهای استانی تا 31 نوامبر خبر داده اند.

“حسین کالانتری” عصر پنجشنبه 22 نوامبر در نهمین جلسه ستاد پیشگیری و کنترل ویروس تاج در استان افزود: ظرفیت بیمارستان ها و مراکز درمانی استان محدود است و اگر تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان کاهش نیابد ، دشوار خواهد بود. ” ما مواجه می شویم.

وی افزود: بیماری عروق کرونا ویروس قلب در استان های کاگگیلویه و بویراحمد به یک امر خانوادگی تبدیل شده است و مراقبت و رعایت پروتکل ها باید بیش از گذشته افزایش یابد.

فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد گفتند: “آمارها گزارش های نگران کننده ای را نشان می دهد که اگر مردم ما را همراهی نکنند ، شاهد قوانینی در منطقه خواهیم بود.”

پلیس ادامه داد: تعداد کشته شدگان تاج در استان های کاگگیلویه و بویراحمد به شدت در حال افزایش است.

وی تأکید کرد: برای جلوگیری از پخش شدن تاج باید صومعه های استان بسته شود ، تمام مساجد استان باید از برگزاری هرگونه جلسات تا تاریخ 10 آبان خودداری کنند ، مراسم تدفین در استان انجام نشود و از برگزاری مراسم ختم خودداری شود.

فرماندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری ها به ویژه در شهر بویراحمد و مارگون باید بنرها و تابلوها را برای نصب عزاداری جمع کنند.

کلانتری تصریح کرد: فعالیت ها و کلاس های آموزشی در مدارس و دانشگاه ها باید از طریق فضای مجازی انجام شود و مدارس باید باز باشد اما فقط مدیر و معاون مدرسه باید با حداقل حضور معلمان حضور داشته باشند.

وی گفت: جلسات در شهرستانهای استان باید تا 19 آبان تعطیل باشد و از عروسی خودداری شود و هیچگونه اجتماعات فرهنگی ، آموزشی ، هنری ، ورزشی ، اقتصادی و اجتماعی در استان در زمینه های مختلف برای جلوگیری از پخش تاج برگزار نشود. نبودن

استانداران کهگیلویه و بویراحمد تأکید کردند: تعداد گروه های نظارتی مسئول نظارت و تأیید وضعیت پروتکل های بهداشتی در استان باید افزایش یابد و مکان ها و طبقات در معرض خطر شناسایی و مطابق قانون در نظر گرفته شوند.

کلانتری درباره وضعیت سوخت گیری در پمپ بنزین ها و پمپ بنزین ها گفت: “پروتکل های بهداشتی باید با همکاری شرکت توزیع روغن استان اجرا شود.”

وی ادامه داد: دستگاه ها ، سازمان ها و ادارات استان باید تجهیزات حفاظتی و پزشکی را برای کارمندان و مجموعه ای که تحت پوشش آنها است تهیه کنند.

فرماندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تخت های بیمارستان در شهرستان های بویراحمد ، گچساران و کهگیلویی باید به گونه ای فراهم شود که با افزایش تعداد بیماران بیمار نشود و به دلیل کمبود تخت مجبور به ماندن در بیمارستان شود. اکنون. در این راستا باید اقدامات لازم در نظر گرفته شود.

به گزارش خبر روزانه ، کلانتری خاطرنشان کرد: لیست بیماران کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد که باید قرنطینه شوند باید در اختیار فرماندار ، بخشدار ، دهکده و شورا قرار گیرد و ارتش ، پلیس و خدمات امنیتی مایل به همکاری باشند. و این بیماران را تحت نظر داشته باشید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا