برای اولین بار ۸ فوت کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد طی ۲۴ ساعت

خبر روزانه / کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسو از افزایش تعداد قربانیان ویروس کرونا در استان به 5 نفر خبر داد و گفت: متأسفانه در 24 ساعت گذشته 4 هموطن به دلیل ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

دکتر پرویز یزدان پناخ افزود: هم اکنون 456 بیمار مشکوک و شناخته شده بیماری کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 167 نفر بیماری کرونا و 5 نفر در بخش های ویژه هستند.

وی گفت: از مجموع بیماران مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب در کهگیلویی و بویراحمد ، 13794 نفر بهبود یافته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از 365 نمونه به دست آمده از سلول و آزمایشگاه مولکولی یاسوج ، حدود 3٪ نمونه ها مثبت بوده و بیشتر موارد در کهگیلویه (3٪) ، گوکسران (3٪) و بویراحمد (1٪) بوده است. ) ، دانا (1٪) ، باشت و لنده هر كدام 2٪ ، بقیه در شهرهای دیگر استان بودند.

دکتر یزدانپناخ با اشاره به اینکه برای تهیه واکسن چندین مرحله و زمان لازم است ، تصریح کرد: بهترین روش درمانی برای دستیابی به نتیجه مطلوب پیشگیری است و افراد باید تا توزیع واکسن نهایی پروتکل های بهداشتی را دنبال کنند. قرار دادن.

وی ادامه داد: هر زمان که جلسات و تشریفات افزایش می یابد ، معمولاً در حدود یک هفته شاهد افزایش تعداد درخواست ها و به دنبال آن افزایش در بستری شدن در بیمارستان ها ، موارد مثبت ، موارد بستری در بیمارستان و در حدود 6-2 هفته تعداد مرگ و میرها افزایش می یابد. می دهد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوجا گفت: بدون شک با مشارکت آگاهانه و مسئولانه مردم استان ، افزایش تشخیص بیماری ، نظارت و همکاری با قرنطینه ، ردیابی افراد آلوده و مشکوک ، حمایت از افراد مسن و بیماران خاص مبتلا به بیماری های بزرگ ، حمایت از گروه های آسیب پذیر و حمایت از گروه های آسیب پذیر. کنترل بیماری را در استان ببینید.

به گزارش خبر روزانه ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوجا ، دکتر یزدانپناخ گفت: رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ، استفاده از ماسک برای همه افراد در هر سنی ، فاصله فیزیکی و اجتناب از حضور در جلسات ضروری است. افرادی را که با آنها مطابقت ندارند رعایت و هشدار دهید تا شاهد روند نزولی این بیماری در استان باشیم. حمایت مادی و معنوی افراد خیرخواه ، همسایگان و سایر اعضای خانواده در قرنطینه باعث تحمل بیماری بدون خروج از قرنطینه ، بدون آلوده شدن سایر افراد جامعه ، با کاهش بستری شدن در بیمارستان و غیره می شود.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا