بازگشایی مشروط تالارها از امروز+شرایط جدید

طبق اصناف ، از امروز سالن ها در همه شهرها با وضعیت قرمز ، نارنجی و زرد می توانند در شرایط جدید کار کنند.

به گزارش خبر روزانه ، پس از مکاتبات و اقدامات بیشتر اتاق اصناف ایران در مورد مرمت و مرمت سالن ها ، کمیته امنیت و تأمین اجتماعی ستاد بیماری های تاج ملی امروز (6 ژوئن) با صدور مجوز فعال سازی مجدد بر اساس حداکثر پروتکل ها اعلام وضعیت بهداشتی و کنترل دقیق رعایت قوانین و مقررات

بر این اساس ، تصمیم گرفته شد که در فضای باز سالن ها ، با توجه به مسافت سه متر برای هر صندلی و فراهم کردن هشت متر مربع فضا برای هر نفر ، حداکثر 30٪ از فعالیت ها و پذیرش مشتری برای سرویس.

علاوه بر فضای داخلی و سقف سالن ها (سالن ها) ، علاوه بر الزام به رعایت دستورالعمل های اعلام شده در فضای باز ، محدودیت پذیرش برای مشتریان در شهرهای سرخ را حداکثر 15 نفر ، نارنجی 20 نفر ، زرد را دنبال کنید 30 نفر و در شهرهای دارای آب تا 50 نفر لازم است.

در اواخر ژانویه سال گذشته ، پس از نزدیک به یک سال تعطیلی به دلیل شیوع ویروس تاج ، سالن ها فعالیت خود را در مناطق زرد آغاز کردند ، که پس از شروع موج جدیدی از این مناطق ، دوباره در شهرهای قرمز و نارنجی بسته شدند تاج بعد از نوروز.

به گفته رئیس اتحادیه تهران و سالن های پذیرایی ، تعطیلات سال گذشته منجر به ورشکستگی کامل اتحادیه شد و تخمین زده می شود که پس از بسته شدن سالن ها 100000 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم بیکار باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا