علمی و پزشکی

ببینید | همه چیز درباره کراس اوور برقی نیسان : آریا!

نیسان با ورود به نمایشگاه اتومبیل توکیو در سال 2019 ، تسلط خود را در وسایل نقلیه برقی نشان داده است. خودروی مفهومی نیسان آریا با طراحی خاص و منحصر به فردی ارائه شد. این خودرو منعکس کننده پیشرفت ها و دستاوردهای آینده نیسان در فناوری سیستم های خودرو است. کل تیم طراحی – از ارتباطات گرفته تا سیستم خودرو.

نیسان آریا

این خودرو ممکن است کمی شبیه به نیسان IMX باشد که در سال 2017 معرفی شد. در مقابل یک پنجره بزرگ در این اتومبیل چراغ های LED نازک و باریک قرار دارد که نمادی از نماد V-Motion است. در پشت بال های پهن با چرخ های 21 اینچی و نور شیشه ای داخلی قرار دارد که معنای خاصی را نشان می دهد.

نیسان آریا

فضای داخلی حداقلی خودرو احساس خاصی را در افراد ایجاد می کند. فضای داخلی خودرو به گونه ای طراحی شده است که حس نظم و نظافت را در فرد القا می کند و کلیه کلیدها و دکمه ها روی صفحه لمسی قرار گرفته اند و از بسیاری از ویژگی های مختلف مانند سیستم نیمه اتوماتیک ProPilot 2.0 پشتیبانی می کند. فضای داخلی به گونه ای است که 5 بزرگسال می توانند به راحتی سفر کنند.

نیسان آریا

آریا برای هر یک از محورهای خود از یک جفت موتور الکتریکی استفاده می کند و چندین حالت مختلف حرکت را در اتومبیل ایجاد می کند و باعث شتاب آن از 0 تا 100 می شود ، احتمالاً در کمتر از 5 ثانیه. این خودرو برخلاف سایر خودروهای برقی مانند تسلا ، رنو کلیو و فورد اکسپلورر ، از صفحه نمایش بزرگ تبلت استفاده نمی کند. به گفته نیسان ، آنها به دلیل طراحی و عملکردشان مسیری متفاوت از سایر خودروها را انتخاب کردند. این دو صفحه نمایش خمیده شبیه احساس موج هستند ، عناصر آن در سراسر ماشین وجود دارد. علاوه بر این ، قرار دادن این صفحه به صورت افقی به افراد این امکان را می دهد تا تصویری کامل تر و کامل تر از آن داشته باشند و آن را مؤثرتر جلوه دهند.

4141

motor1.com

دکمه بازگشت به بالا