بهره‌گیری از ظرفیت‌های طب ایرانی برای مقابله با کرونا

معاون وزیر بهداشت در نامه ای به پزشکان پیراپزشکی از دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ، گام هایی را برای تحقق پتانسیل طب ایرانی و مکمل همراه با داروهای متداول برای مبارزه با ویروس کرونا اعلام کرد.

به گزارش خبر روزانه و وبدا ، در نامه ای به کااسم جان بابای ، با اشاره به وضعیت بحرانی کشور در زمینه بیماری عروق بیماری کرونا قلب ، تأکید بر استفاده از هر فرصتی برای تقویت سیستم مراقبت های بهداشتی و حضور پزشکان عمومی آموزش دیده یا متخصصان پزشکی ایران بود. . مطابق با پروتکل های علمی ابلاغ شده توسط کمیته ملی ، کلینیک های تنفسی بیمارستان و استفاده از مراکز درمانی ایران برای مراقبت های سرپایی سرپایی مورد تأکید قرار گرفتند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

“معاون دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت ، با توجه به شرایط بحرانی کشور در زمینه اپیدمی تاج ، مطمئناً باید به استفاده از هر فرصتی برای تقویت نیروهای سیستم مراقبت های بهداشتی توجه کرد ؛ بنابراین ، با توجه به تأکید مقام محترم وزارت طب مکمل همراه با داروی مرسوم برای کنترل ویروس کرونا و پذیرش در مراکز پزشکی متخصصان و پزشکان عمومی آموزش دیده در این زمینه و به درخواست مدیر کل وزارت بهداشت ایران و مکمل پزشکی در مورد مشارکت این گروه از متخصصان در بیماری عروق بیماری کرونا قلب و آموزه های ایرانی دارو برای کمک به کاهش تعداد بستری در بیمارستان و پذیرش در بیمارستان ، لطفا موارد زیر را سفارش دهید:

1- کلینیک های تنفسی بیمارستان ممکن است از پزشکان عمومی یا متخصصان آموزش دیده پزشکی ایران استفاده کنند.

2- در صورت لزوم می توان از مراکز درمانی ایران برای خدمات سرپایی بیماران بیماری کرونا استفاده کرد به شرط رعایت پروتکل های علمی کمیته ملی.

بدیهی است ، در نظر گرفتن پیام ها و بخشنامه های مربوط به درمان ، به ویژه پروتکل های علمی مرتبط برای همه متخصصان و ارائه دهندگان خدمات بهداشتی ، از جمله این گروه ، مهم است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا