نیاز به پیوستن افراد به سیستم غربالگری سلامت برای مقابله با تاج



مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت بر اهمیت پیوستن هموطنان به salamat.gov.ir مطابق با بسیج ملی در مقابل تاج تأکید کرد.

به گزارش خبر روزانه حمید انصاری در اطلاعیه خود اظهار داشت: هموطنان می توانند با وارد کردن شماره ملی و تاریخ تولد خود با وارد کردن شماره ملی و تاریخ تولد خود از طریق بخش ارزیابی بیماری های کرونا salamat.gov.ir به سؤالات خود پاسخ دهند و دستورالعمل های لازم را در زیر ارائه دهند آخرین دستورالعمل های وزارت بهداشت را دنبال کنید.

انصاری افزود: کاربران پس از ورود به سیستم به سؤالاتی در مورد علائم بیماری از جمله تب ، لرز ، سرفه خشک ، گلو درد و تنگی نفس پاسخ خواهند داد. در ادامه وجود افراد مظنون به بیماری قلبی در خانواده مورد سؤال قرار خواهد گرفت. ”در دسترس بودن پاسخ ها توصیه های بهداشتی ارائه می شود و راهنمایی های لازم برای تماس با ارائه دهنده خدمات بهداشتی و یا ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مربوط ارائه می شود. مرکز بهداشت).

“در عین حال ، یک ارائه دهنده خدمات بهداشتی و یا ارائه دهنده خدمات بهداشتی مستقر در یک مرکز جامع سلامت یا مرکز بهداشت نیز در این زمینه پیامک دریافت کرده است و مسئولیت پیگیری بیشتر مظنونان و افراد اطراف وی را بر عهده خواهد داشت.”

انصاری ضمن اشاره به لزوم پاسخگویی به تماسهای تلفنی 4030 ، اظهار داشت: پس از غربالگری و پیدا کردن مظنون ، ارائه دهندگان خدمات بهداشتی با مراجعه به شماره 4030 مظنونانی که در سیستم ثبت شده اند را به شما معرفی کرده و مشاوره لازم را انجام می دهند و پیگیری می کنند.

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت افزود: هموطنان برای مقابله با بسیج ملی کرونا ویروس و قطع زنجیره انتقال ویروس ها با غربالگری ، پیروی از دستورالعمل های بهداشتی شخصی و قرنطینه خانه با متخصصان مراقبت های بهداشتی در سراسر کشور همکاری کرده اند.

انتهای پیام


این نوشته از سایت طبق پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار محتوا می نماید، بنابراین مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و پایگاه اینترنتی خبر روزانه هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا