زیرساختهای رفاهی و حرفهای دستیاران ارتقاء مییابد
معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین تجلیل از برگزیدگان آزمون های تخصصی و فوق تخصصی در دانشنامه از برنامه ریزی برای ارتقای زیرساخت های اجتماعی و حرفه ای دستیاران خبر داد.
به گزارش خبر روزانه، به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت با تبریک به برگزیدگان 1400 آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی که امروز سه شنبه 25 آبان ماه برگزار شد، به برگزیدگان این دوره از مسابقات تبریک گفت. برندگان مکان : دوره مددکاری خطرناک ترین دوره از نظر حمایت های روحی، جسمی و زندگی در طول آموزش پزشکی است.
دستیاران، جان برکف سربازان خط مقدم سلامت
معاون آموزشی وزارت بهداشت، دستیاران را جانبازان جان برکف در حوزه بهداشت، درمان، آموزش و بیمارستان عنوان کرد.
وی با اشاره به تاکید وزیر بهداشت بر رفع مشکلات و مشکلات دستیاران، از تدوین و تدوین برنامه ها و بسته های جدیدی خبر داد که ضوابط آن به زودی ابلاغ خواهد شد.
افزایش حقوق دستیاران، رسیدگی به وضعیت معیشتی و شغلی آنان و همچنین نظارت بر تحقق ضوابط اعلام شده از دیگر نکات مطرح شده توسط دکتر باقریفورد است.
معاون وزیر آموزش و پرورش در پایان سخنان خود با ارزیابی موفقیت دستیاران دانشگاه در امتحانات در شرایط سخت بیماری همه گیر، برای همه آرزوی سلامتی و موفقیت کرد. وی همچنین از نقش مهم اساتید و روسای گروه های دانشگاهی در دستیابی به این دستاورد تقدیر کرد.
فارغ التحصیلان بازیگران واقعی در حوزه بهداشت و درمان هستند
دکتر هال با تبریک به برگزیدگان آزمون های تخصصی و فوق تخصصی این موفقیت را مرهون تلاش سرپرستان تیم های بالینی، اساتید و دستیاران دانست و ابراز امیدواری کرد در سال آینده شاهد افزایش این موفقیت ها باشیم.
وی در ادامه به نقش مهم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در تربیت نیروهای متخصص و فوق تخصصی در حوزه بهداشت و درمان و حضور آنان در عرصه های مختلف آموزشی، پژوهشی، درمانی و خدماتی اشاره کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ارتقای دانشگاه و کسب رتبه دوم کشوری را حاصل تلاش و عملکرد خردمندانه گروه های پایه و بالینی برشمرد و یادآور شد: در برخی از نکات این رتبه بندی که بر اساس در نوآوری و خلاقیت نوآورانه، این دانشگاه رتبه اول را در کشور دارد.
دکتر هال با اشاره به اساتید برجسته ای چون دکتر هکمت و دکتر قریب که علاوه بر ممتاز علمی، الگوی اخلاقی نیز بودند، به دانش آموختگان توصیه کرد که همواره تعهد و خلاقیت اخلاق حرفه ای را سرلوحه امور اجتماعی و اجتماعی خود قرار دهند. داده های زندگی حرفه ای و توجه به یافته های جدید علمی و دانش روز و ارتباط مطلوب با صنعت فناوری است.
وی به ایجاد بستر مناسب در دانشگاه و راه اندازی بورسیه دانشگاهی در زمینه آموزش فناوری اشاره کرد که برای آموزش متدولوژی های فناوری، استفاده از فرصت های جدید و تغییر نگرش نسبت به روش شناسی برای معلمان طراحی شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ارائه خدمات درمانی به عنوان یک درمانگر ساده را حداقل توان دانش آموختگان دانست و به نقش موثر دانش آموختگان در سلامت اجتماعی اشاره کرد.
وی از فارغ التحصیلان فعلی به عنوان فعالان واقعی سلامت یاد کرد که باید با دیدی همه جانبه به عنوان پیشتاز سلامت عمل کنند و دغدغه های آنان پیشگیری، مداخلات درمانی، تغییر سبک زندگی و فعالیت های محلی و منطقه ای است.
دکتر هال در بخشی دیگر از سخنان خود از ادامه فعالیت ها برای تدوین برنامه های جدید و بسته های تشویقی با همکاری معاونت معاونت آموزشی گفت: به زودی اعلام می شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از معاون آموزشی وزارت بهداشت خواست تا توانمندی های حوزه های تخصصی و فوق تخصصی را مورد سنجش قرار دهد و نیروی کار بر اساس شواهد علمی و نگارش سناریوهای مبتنی بر دیدگاه فراهم کند.
وی در پایان سخنان خود ضمن تبریک به همه دانش آموختگان برتر دانشگاه و روسای گروه های تخصصی، آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.
فارغ التحصیلان نخبه و بهترین آزمون ها جذب می شوند
دکتر محمدمهدی سدوحی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تقدیر از زحمات دستیاران و روسای گروه های آموزشی دانشگاه، این موفقیت را تبریک گفت و الگوی برگزیده سایر دانشجویان دانشگاه دانست. دانشگاه
به گفته دکتر سادوگا، امسال 69 دستیار دانشگاهی در آزمون دانشنامه های تخصصی و فوق تخصصی بالاترین رتبه های 5 و 10 درصد را کسب کردند که از این تعداد 32 دستیار در رشته تخصصی و شش دستیار در تخصص ها 5 درصد، 28 دستیار در رشته تخصص و سه رتبه 10٪.
وی افزایش 5 و 10 درصدی هیئت مدیره را نشان از تلاش دستیاران، اساتید و سرپرستان تیم ها عنوان کرد که در شرایط شیوع تاج و تخت شایسته تقدیر و تشکر است.
در ادامه معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از جذب دانشآموختگان نخبه و ردههای بالاتر آزمونهای مذکور که میتوانند در قالب تدریس این دانشگاه مشغول به کار شوند، خبر داد.
وی با اشاره به کسب رتبه دوم در رتبه بندی دانشگاه تندر از تلاش های ادارات، معاونت های آموزشی و روسای مراکز تابعه دانشگاه تقدیر کرد و یادآور شد: دانشگاه مظهر آموزش و پژوهش در کنار خدمات پزشکی است. روند صعودی را در رتبه بندی های آینده مشاهده می کند.
دکتر صدوقی توسعه آموزش مجازی، حضور مستمر اساتید در گروه های کرون، ایجاد مرکز آزمون الکترونیکی، ایجاد شبه بیمارستان و کشف شبیه ساز آناتومی را برشمرد.
در پایان این مراسم با حضور دکتر هال رئیس دانشگاه، دکتر سدوها معاون آموزشی، دکتر زرگی معاون پژوهشی و فناوری، دکتر ناصحی مدیرکل بیمه سلامت ایران لوح و هدایایی اهدا شد.
بر اساس این گزارش، در مراسم تجلیل از رتبه های برتر آزمون های تخصصی و فوق تخصصی دانشنامه سال 1400 با حضور دکتر ابوالفضل باقریفورد معاون آموزشی وزیر علوم، دکتر علیرضا تالار رئیس دانشگاه، دکتر محمد مهدی سدوحی، معاون پژوهشی و فناوری وزیر آموزش و پرورش. در این دانشگاه دکتر محمد مهدی ناصحی مدیر کل بیمه سلامت و مدیران ارشد و انفرادی گروه حضور داشتند.
انتهای پیام/