سریال عقرب عاشق ویکی پدیا

کارگردان سریال های مانکن و ملکه گدایان حسین سهیلی‌زاده به تازگی دوباره برای شبکه نمایش خانگی سریال عاشقانه و اجتماعی را ساخته که به زودی توزیع می شود. در ادامه جزئیات بیشتر درباره بازیگران سریال عقرب عاشق و داستان این مجموعه را در پرشین وی مشاهده کنید.

فیلمبرداری سریال «عقرب عاشق» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی رضا محقق در تهران ادامه دارد.

محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی‌پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، علی صلاحی، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، مهران رنج‌بر، رویا جاویدنیا، شیدا یوسفی، هدایت‌ الله سجادی، رضا پژوهی، خاطره جهانگیری، پارسا صحرایی، هادی الیاس، آتنه فقیه‌نصیری و حسین پاکدل، دیگر بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان «عقرب عاشق» آمده است: «بهداد می‌ میرد. او را در سردخانه می‌ گذارند. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می‌ شود. مدتی بعد او سر حال و سرزنده در خیابان‌ های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب… .»

بازیگران سریال عقرب عاشق

محمدرضا فروتن در سریال عقرب عاشق

محمدرضا فروتن پس از تجربه ناموفق «مانکن» و شکست «جزیره»، برای سومین بار، با حضور در «عقرب عاشق»، بازی در سریال نمایش خانگی را تجربه می‌کند.برای دانلود فیلم درام کلیک کنید.

او حالا در شرایطی که دو تجربه ناموفق در نمایش خانگی داشته، یک انتخاب پرریسک دیگر را پشت سر گذاشته و پیشنهاد بازی در سریال جدیدی به نام «عقرب عاشق» را پذیرفته که ژانر آن درام تخیلی است. او این روزها مشغول بازی در این سریال است و برای دومین بار با حسین سهیلی‌زاده همکاری می‌ کند.

اکنون بیشتر از هر زمان دیگری مهم است که این ستاره محبوب قدیمی بتواند با یک انتخاب خوب، دوباره توانایی‌اش را در بازیگری نشان بدهد و با حضور پرسروصدا، خاطره تجربه‌های ناکام پیشین را در ذهن مخاطب کمرنگ کند.

کیفیت کار سهیلی‌ زاده در «مانکن» و «ملکه گدایان» باعث می‌ شود پیش‌ بینی موفقیت «عقرب عاشق» با اما و اگرهایی روبه‌رو باشد. در هر صورت برای محمدرضا فروتن مهم و تعیین‌کننده خواهد بود.

حسین سهیلی زاده

عوامل سریال عقرب عاشق

حسین سهیلی زاده متولد سال ۱۳۴۳ در اهواز است. او در سال ۱۳۶۹ با فیلم سفر جادوئی به کارگردانی ابوالحسن داودی به عنوان دستیار کارگردان وارد سینما شد. حسین سهیلی‌زاده کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و اولین سریالش در سال ۱۳۷۶ با نام گام اول ساخت که یک سریال مستند داستانی بود.

عقرب عاشق سومین سریال حسین سهیلی زاده بعد از مانکن و ملکه گدایان در نمایش خانگی است که در ۲۰ قسمت آماده شده است.برای دانلود سریال ایرانی کلیک کنید.

سریال نمایش خانگی «عقرب عاشق» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی سید رضا محقق برای شبکه نمایش خانگی آماده شده است.

هادی الیاس در عقرب عاشق

قصه این سریال روایت‌گر داستانی است که تا این لحظه در شبکه نمایش خانگی نبوده و قرار است کار متفاوتی از نظر فرم و محتوا تولید شود. ژانر این سریال در گروه فیلم‌ های ژانر تخیلی قرار می‌ گیرد و در کنار آن سریالی عاشقانه و اجتماعی است که به بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه می‌ پردازد.

فیلمنامه این سریال، به طور مشترک توسط حامد افضلی و امین محمودی یکتا به نگارش در آمده است.

تیزر سریال عقرب عاشق

سریال عقرب عاشق به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی رضا محقق می باشد و به نویسندگی امین محمودی و حامد افضلی نویسنده های سریال «ملکه گدایان» است.

معرفی بازیگران سریال عقرب عاشق

محمدرضا فروتن از دهه ۷۰ کارش را در عرصه بازیگری آغاز کرد و به یکی از ستاره‌های محبوب سینما تبدیل شد. او سال ۷۵ با بازی در سریال «سرنخ» و در دهه ۸۰ نیز با بازی در سریال «روزهای به یاد ماندنی» و «از یاد رفته»، حضور در قاب تلویزیون را تجربه کرد و هم زمان از بازیگران پر کار سینما شد.

محمدرضا فروتن در عقرب عاشق

وی پس از دو تجربه ناموفق در این مدیوم، با سریال «عقرب عاشق» برای سومین بار حضور در نمایش خانگی را تجربه می‌ کند.

آرمان درویش متولد ۲۹ مرداد ۱۳۶۶ در همدان، بازیگر و کارگردان است. وی در رشته‌‌های کارگردانی و ادبیات نمایشی در دانشگاه سوره به تحصیل پرداخت اما هیچ یک از این دو رشته او را به هدفی که داشت نمی‌ رساند در نتیجه آن‌ ها را نیمه‌کاره رها کرد و به توصیه‌ی شهاب حسینی به صورت جدی به بازیگری روی آورد.برای دانلود فیلم هندی کلیک کنید.

آرمان درویش

سیاوش خیرابی متولد ۲۹ آذر ۱۳۶۳ در تهران بازیگر ایرانی است. او از سن ۱۹ سالگی در کلاس‌های آموزش بازیگری کانون سینما گران جوان شرکت کرد و دارای لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران می‌ باشد.

ساقی حاجی پور

ساقی حاجی پور متولد ۲۶ مهرماه سال ۱۳۷۴ می باشد و ۲۵ سال سن دارد. وی کار بازیگری را از طریق تئاتر شروع کرده است و در سال ۸۶ با سریال سایه بان وارد تلویزیون شد. وی با بازی در سریال هم گناه به اوج شهرت رسید و عقرب عاشق دومین تجربه اش در شبکه نمایش خانگی می باشد.

رضا بهبودی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران متولد ۱۳۵۰ در رودسر و فارغ‌ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما تئاتر در سال ۱۳۷۶ است. او عضو انجمن بازیگران خانه تئاتر ایران و عضو گروه تئاتر لیو است و فعالیت حرفه‌ ای خود را از سال ۱۳۷۶ با بازی در نمایش بینوایان بهروز غریب‌ پور آغاز کرد.

چهره های مشهور در شبکه نمایش خانگی

متین ستوده متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ بازیگر است. او لیسانس مدیریت بازرگانی دارد و در کلاس‌های بازیگری امین تارخ شرکت کرده است.وی بازیگری را با حضور در کلاس های بازیگری امین تارخ آغاز کرده و سریال های فوق لیسانسه ها، سر دلبران، میکائیل، لیسانسه ها ۱ و ۲ حضور داشته است. وی از بازیگران سریال عقرب عاشق می باشد.

تاریخ پخش سریال عقرب عاشق | تیزر سریال عقرب عاشق | داستان سریال عقرب عاشق

متین ستوده

علی صلاحی (متولد ۲۰ اسفند ۱۳۴۷ در یاسوج ) بازیگر، بازیگردان و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است و بازی در نقش خسرو سریال ملکه گدایان شهرت زیادی را برای بیوگرافی علی صلاحی به همراه داشته است.

سمیرا حسینی متولد آبان ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر و فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی فعالیت هنری خویش را در سال ۱۳۸۵ با بازی در سریال تلویزیونی «صاحبدلان» به کارگردانی محمدحسین لطیفی تجربه کرد و سپس با بازی در مجموعه «ما چند نفر» دومین تجربه بازیگری خود را کسب کرد.

سمیرا حسینی

رضا فیاضی در سال ۱۳۳۲ در اهواز متولد شد. او مدرک دیپلم را در همین شهر دریافت کرد و پس از آن به بازیگری در تئاتر و فیلم کوتاه پرداخت و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد. در سال ۱۳۵۴ وارد دانشکده هنرهای زیبا شد.

مهران رنجبر متولد ۱۵ خرداد ۱۳۶۱ در خرم آباد، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات دراماتیک است، بجز هنر بازیگری تجربه نمایشنامه نویسی و کارگردانی تئاتر را نیز دارد، از حضورش در تلویزیونی راضی است اما ترجیح می دهد بیشتر در سینما کار کند.

رویا جاویدنیا متولد ۱۰ مرداد ۱۳۴۴ در تهران است. او بازیگر سینما و تلویزیون می‌باشد. رویا جاوید نیا لیسانس خود را در رشته هنرهای تجسمی شاخه سفال گری دریافت کرده است و در سن ۴۱ سالگی وارد سینما و پس از آن تلویزیون شد.

آشنایی با بازیگران سریال عقرب عاشق

شیدا یوسفی متولد ۲۰ آذر ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر، منشی صحنه و دستیار اول کارگردان ایرانی است. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سوره تهران است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۵ به عنوان «منشی صحنه» آغاز کرد.

شیدا یوسفی

هدایت‌الله سجادی در آثاری همچون «وام عسل»، «شاید یک معجزه»، «سیگنال وارونه»، «چهارباندی»، «تلفن همراه رییس جمهور»، «من مادر هستم»، «پوپک و مش ماشاالله»، «بیداری»، «پسر آدم دختر حوا»، «شکار روباه»، «به هدف شلیک کن»، «صحنه جرم ورود ممنوع»، «کلانتری ۹۹»، «دو روی سکه»، «زمان معکوس»، «لیسانسه‌ها ۲»، … حضور داشته است.

آتنه فقیه‌ نصیری متولد ۲۳ آبان ۱۳۴۷ در تهران بازیگر ایرانی سینما است و مدرک لیسانس زبان اسپانیایی را از دانشگاه آزاد سال ۱۳۷۲ دریافت کرده است. با فیلم جیب برها به بهشت نمیروند وارد عرصه بازیگری شد.

آتنه فقیه‌ نصیری

حسین پاکدل در سال ۱۳۳۸ در اصفهان متولد شد. او تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته کشاورزی (دانشگاه شیراز) آغاز کرد و در دانشگاه تهران به پایان رساند. از سال ۱۳۳۶ با صداوسیمای مرکز شیراز به همکاری پرداخت و یک سال بعد در تهران به ادامه آن پرداخت. در سال های ۱۳۶۶ تا ۱۳۷۳، مدیریت پخش شبکه اول سیما را برعهده گرفت و مدیریت دوره های دهم و یازدهم جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان را نیز پذیرفت. وی از بازیگران سریال عقرب عاشق می باشد.

شقایق فراهانی در عقرب عاشق

شقایق فراهانی متولد ۲ مرداد ۱۳۵۱ در تهران  بازیگر ایرانی است. دیپلم گرافیک را از هنرستان هنرهای تجسمی گرفته و فارغ التحصیل نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی است.

خبر انلاین , خراسان , سلام سینما , صبا , آریا پیکس , ایسنا

 

دکمه بازگشت به بالا