علمی و پزشکی

شکل‌گیری خوشه‌های کرونای انگلیسی در تهران/بیشترین تمرکز در مناطق مرکزی، جنوبی و بخشی از شرق

به گزارش شفاف ، دکتر علیرضا زالی گفت: در حال حاضر 2 هزار و 282 بیمار با عروق کرونا ویروس در بخش های عروق کرونا ویروس تهران بستری هستند که از این تعداد حدود 780 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند. علاوه بر این ، تعداد بیماران جدید کرون که در 24 ساعت گذشته در بخشهای عادی و خاص در تهران پذیرفته شده اند بیش از 380 بیمار است که 122 بیمار به طور مستقیم در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

وی افزود: متأسفانه در 24 روز گذشته 16 شهروند تهرانی بر اثر بیماری عروق کرونا ویروس قلب جان خود را از دست داده اند و تعداد بیماران بیمار جدی در این دستگاه 168 بیمار در بخش های مراقبت ویژه و 39 بیمار جدید در 24 ساعت گذشته است به بیماری. ” مورد نیاز

هال در مورد وضعیت تاج انگلیس در تهران گفت: متأسفانه تقریباً در تمام مناطق تهران جرقه های خوشه را به دلیل تاج انگلیس می بینیم. بیشتر آنچه تاکنون بدست آمده غلظت انتشار یافته نوع جهش یافته در مناطق مرکزی ، جنوبی و نیمه شرقی تهران است. طی هفته گذشته ، ویروس در مرکز ، جنوب و شرق تهران بر اساس مشتریانی که از بیمارستان ها و اقامتگاه افرادی که ویروس جهش یافته دارند جذب می شود ، متمرکز شده است.

وی تأکید کرد که مهمترین چیز پرهیز از مسافرت است. به طور خاص ، ما در حال حاضر ویروس جهش یافته را در 29 استان کشور مشاهده می کنیم و می توانیم در تمام نقاط کشور با مخلوطی از گونه های مختلف ویروس روبرو شویم. از آنجا که بیشتر منشأ نوروز از تهران به سایر مناطق کشور است ، آنها به تمام نقاط کشور سفر می کنند و در معرض ویروس های جدید قرار می گیرند و پس از بازگشت به تهران ، مجموعه ای از گونه های مختلف ویروس در تهران خواهیم داشت ، و به طور طبیعی ممکن است هفته های شدید در هفته های سوم و چهارم آوریل داشته باشیم.

دکمه بازگشت به بالا