آغاز توزیع “واکسن آنفلوآنزا” در داروخانه‌های هلال احمر

مدیر سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به تلاش این گروه در تهیه 2 میلیون دوز واکسن آنفلوانزا ، زمان توزیع واکسن آنفلوانزا در داروخانه ها را در بین مردم اعلام کرد.

فهرست:

حسن صفری درباره خدمات داروخانه های هلال احمر در ماه های اخیر پس از شیوع ویروس تاج اظهار داشت: طی یک ماه گذشته ، بیش از 33000 نسخه در داروخانه های هلال احمر مرکزی ، شماره 2 مرکزی در تهران و جزیره کیش و 174566 نسخه و خدمات دارویی در همین مدت ، بیش از 25000 مشتری و بیمار اطلاعات پزشکی و مشاوره دریافت کرده اند و حدود 48000 تماس تلفنی از طریق سیستم اطلاعات دارویی سازمان پاسخ داده شده است.

وی در مورد تهیه داروهای مورد نیاز مراجعین ، به ویژه بیماران خاص و بیماران ایسکمیک در داروخانه های هلال احمر ، گفت: این سازمان از همان ابتدا اقدامات لازم را برای مقابله با ویروس کرونا متناسب با اهداف آغاز کرده و مطابق برنامه ها به فعالیت خود ادامه می دهد. . همچنان به تولید و عرضه محصولات دارویی و پزشکی برای کمک به بیماران مبتلا به Covid 19 ادامه می دهد.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر ادامه داد: در بخش تجهیزات پزشکی این سازمان مواردی مانند ماسک سه لایه ، دستکش ، ضدعفونی کننده دست ، تپانچه ، لباس محافظ کارکنان پزشکی ، پد الکل ، لیزر و دستگاه های دیجیتال برای رسوب زدایی ، رسوب زدایی عینک های محافظ تهیه کرده و آنها را از طریق چهارده مرکز شرکت پخش سخا هلال که بخشی از این سازمان هستند ، در تمام نقاط کشور توزیع می کند.

صفاری افزود: این سازمان همچنین یکی از تأمین کنندگان داروهای ویژه و حیاتی در کشور است و از آنجا که تهیه داروهای ویژه برای بیماران امری حیاتی است ، در هر شرایطی آنها نیازهای پزشکی را در اولویت قرار می دهند.

دکمه بازگشت به بالا