خبر خوب هلال احمر درباره خرید واکسن کرونا از چین / آمادگیِ ورود به عملیات تلقیح واکسن در کشور

سخنگوی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه موفق شده ایم واکسن را از چین به کشور وارد کنیم ، افزود: در صورت اجازه وزارت بهداشت هلال احمر از طریق مراکز خود آماده واکسیناسیون است.

محمد حسین کوسیان مگادام در مصاحبه با خبر روزانه ، وی با اشاره به واردات واکسن Crown به هلال احمر گفت: “در حال حاضر جمعیت هلال احمر به واردات واکسن Crown ادامه می دهد. واردات ما از چین خواهد بود اما هنوز نمی توانیم بگوییم که چه مقدار وارد می کنیم و دقیقاً چه زمانی.

وی افزود: شکی نیست که جمعیت هلال احمر متعهد به معرفی مقدار قابل توجهی واکسن است. اقدامات لازم انجام شده و ما در این زمینه موفق شده ایم واکسن را از چین به کشور وارد کنیم. ما پس از اتمام میزان و زمان واردات آن را به شما اطلاع خواهیم داد. خبرهای ما در این زمینه خبرهای خوبی است.

اعلامیه آمادگی هلال احمر برای انجام اقدامات در زمینه واکسیناسیون عمومی

سخنگوی جمعیت هلال احمر همچنین در مورد احتمال واکسیناسیون واکسن تاج برای هدف قرار دادن جمعیت این جمعیت گفت: در این رابطه جمعیت هلال احمر به معاون وزیر بهداشت متوسل شد. بعید خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر همیشه زائران کشور را واکسینه می کند. بنابراین ما در سراسر کشور اتاق واکسیناسیون داریم. بر این اساس ، ما اعلام آمادگی کرده ایم که در صورت تعیین وزارت بهداشت ، آمادگی واکسیناسیون را بر اساس لیست اعلام شده از طرف وزارت بهداشت داریم تا بتوانیم در زمینه واکسیناسیون ، تزریق و واکسیناسیون اقداماتی انجام دهیم.. البته این اقدام با مجوز وزارت بهداشت ضروری است اما جمعیت هلال احمر در مراکز واکسیناسیون خود آماده است ، اما واکسن باید توسط وزارت بهداشت تهیه شود. اگر هلال احمر واکسن Crown را وارد کند ، این واکسن را به وزارت بهداشت ارائه می دهد.

درخواست واکسیناسیون به امدادگران مرزی

وی در مورد واکسیناسیون پرسنل هلال احمر که در مناطق عملیاتی یا کنترل و نظارت مرزی مشغول به کار هستند ، گفت: “در همین راستا درخواستی را به وزارت بهداشت ارائه داده ایم که پس از حمل و نقل اخیر تاییدیه اولیه را دریافت کرده است.” لیست های ما به وزارت بهداشت ما آن را درخواست کردیم واکسیناسیون نیروهای هلال احمر باید با اولویت نیروهای مستقر در مرز برای بحث در مورد کنترل تاج آغاز شود.

کوسیان مگادام گفت: “حدود 500 نفر از پیراپزشکان ما مستقیماً در منطقه عملیاتی هستند و با تغییر شیفت کاری آنها درخواست واکسیناسیون برای 1000 نفر را داده ایم.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا