اطلاعیه شماره ۵ قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا/ به اجرای مجدانه پروتکل‌های بهداشتی کوشا باشیم

کمپین تاجگذاری ضد فساد در اطلاعیه خود به ارزش 5 پوند ، مردم را به اخراج و از بین بردن کامل بیماری از کشور ، پیگیری دقیق پروتکل های بهداشتی ، استفاده مداوم از ماسک و رعایت قوانین فاصله اجتماعی ، از جمله ممنوعیت تردد در شب و عدم مشارکت در آنها ، دعوت کرد. در دوره های خانوادگی کوشا باشید.

به گزارش خبر روزانه ، و همچنین با مراجعه به پایگاه اطلاعاتی وزارت امور داخله ، متن کامل اطلاعیه 5 عملیاتی پایگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با تاجگذاری به شرح زیر است:

به نام مهربان ترین مهربان
اکنون بیش از 2 ماه از صدور فرمان رهبری فرزانه انقلاب اسلامی برای ایجاد پایگاه عملیاتی برای مبارزه با تاج و عملیات متمرکز و هماهنگ پایگاه و اعضای آن می گذرد. کارکنان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، کادر پزشکی و سایر آژانس های همکار و رسانه ها ، وضعیت ناشی از شیوع ویروس کرونا تا حد زیادی در کشور کنترل می شود و تعداد شهرهای سرخ کشور از بیش از 160 شهر در ابتدای اجرای پروژه به 7 شهر بیشتر شده است. .

روشن است که در کنار تلاش های قابل احترام و شایسته برای تشکر از پزشکان ، پرستاران و سایر همکاران مراکز درمانی کشور ، نهادهای مسئول و گروه های خودجوش مردم و جهاد ، نقش مسئولیت پذیر و دلسوزانه مردم در اقصی نقاط کشور عامل اصلی موفقیت است. در زمینه مقابله با این بیماری پیشرفت های بزرگی صورت گرفته است و اگر تلاش های عمومی برای اجرای معیارهای فاصله بهداشتی و اجتماعی ضعیف شود ، دستاوردها از دست می رود و احتمال عود بیماری و بازگشت بیماری های قرمز به هر یک از شهرهای کشور تضمین می شود.

بر این اساس ، فرماندهی عملیات تاج با تشکر از خداوند و قدردانی از همکاری مردم شریف و عزیز ایران ، متواضعانه و قاطعانه از مردم کشور می خواهد تا به موفقیت و بهبود اوضاع ادامه دهند. آنها تا زمان اخراج و حذف کامل بیماری از کشور ، باید با احتیاط از پروتکل های بهداشتی پیروی کنند ، دائماً از ماسک استفاده کنند و قوانین فاصله اجتماعی از جمله ممنوعیت تردد در شب و عدم حضور در اجتماعات خانوادگی را رعایت کنند.

این اردوگاه همچنین تأکید می کند که عموم مردم به طور کامل از ممنوعیت های موجود برای ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی پیروی می کنند ، به طور جدی از سفرهای غیرضروری حتی بین شهرهای زرد جلوگیری می کنند ، از مراکز شلوغ مانند بازارها و معابر جلوگیری می کنند. بر ممنوعیت کاملاً ضروری و مطلق هر مجموعه ای در هر نقطه از کشور تحت هر نام و به هر مناسبت تأکید می کند.

علاوه بر این ، انتظار می رود که ادامه اطلاعات و آگاهی عمومی همه رسانه ها ، به ویژه رسانه ملی ، به همکاری افراد ادامه دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا