تزریق واکسن کرونا در مجموعه تاریخی نیاوران

به گزارش شفاف ، روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اعلام کرد: مجتمع واکسیناسیون Covid 19 در ورودی این مجموعه توسط شبکه پزشکی شمیرانات و با همکاری مجموعه فرهنگی تاریخی نیوران تاسیس شد.

با توجه به تعطیلی موزه ها در شرایط فعلی ، مجموعه نیاوران تصمیم گرفت با ایجاد بخشی از فضای این مجموعه در اختیار مرکز بهداشت شمیرانات در جهت ایجاد پایگاه جامع واکسیناسیون Covid 19 گامی موثر در جهت نقش اجتماعی موزه بردارد. .

این کار با همراهی معاون وزیر فرهنگ نیاوران به منظور همکاری در پیشگیری از شیوع این بیماری و تحقق کارکرد اجتماعی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به عنوان موزه انجام شد.

این پایگاه در ورودی مجتمع نیوران برای خدمات شهروندی واقع شده است و معرفی دوزهای اول و دوم واکسن مطابق با اولویت ها و برنامه واکسیناسیون در کشور با رعایت شرایط و مکانیزم های لازم انجام می شود. .

رضا دبیری نژاد ، کیوریتور و مدیر موزه ملک نیز اندکی پیش از ایجاد مرکز واکسیناسیون در فضای باز موزه دفاع مقدس در صفحه اینستاگرام خود گفت: خوب است که کاخ نیاوران و موزه دفاع مقدس ، با همکاری وزارت بهداشت ، بخشی از فضای خود را به محلی برای مناطق واکسیناسیون تبدیل کرده اند. منطقه این دو موزه با امید جدید به این موزه ها می روند و بنابراین نقش اجتماعی و همسایگی موزه ها متفاوت است .

موزه ها از 6 آوریل 1400 کاملاً بسته شده اند ، بیشتر شهرها قرمز شده اند و دیگر نمی توان از آنها بازدید کرد.

دکمه بازگشت به بالا