تصمیم‌گیری دولت برای تعادل بین قیمت خرید گندم و نهاده‌های دامی

خبر روزانه / خوزستان معاون کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به قیمت خرید محصولات کشاورزی امسال گفت: در مورد گندم و محصولات گندم رقیب به عنوان مواد اولیه دام ، امیدواریم در روزهای آینده دولت تصمیم بگیرد تعادل قیمت گندم و ذرت و همچنین سایر حیوانات. ” نصب خواهد شد.

جواد وفاباحش در حاشیه بازدید از مزارع کشاورزی دسفول و شاوشا که امروز (4 آوریل) انجام شد ، گفت: امروز برای بازدید از مناطق اصلی کشاورزی کشور ، فرصت شهرهای دسفول را داشتیم و شوشا در استان خوزستان “.

به گزارش خبر روزانه ، وی افزود: گندم ، کلزا و چغندر قند در این مناطق از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است و خوشبختانه با وجود کمبود بارندگی در کشور به ویژه در استان خوزستان ، اما تولید همچنان با حداقل خسارت ناشی از مضر عوامل ساخته شد

معاون کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: کشاورزان زحمت کشیده اند و امیدواریم در روزها و ماه های آینده محصولات بسیار خوبی از استان خوزستان جمع آوری کنیم.

وی در مورد قیمت خرید محصولات کشاورزی از کشاورزان افزود: خوشبختانه امسال شورای قیمت و سیاست اقدامات خوبی انجام داده است که برخی از آنها با هماهنگی فعالیت های دولت در حال تکمیل است.

وفاباحش گفت: “در مورد گندم و محصولات گندم که به عنوان ماده اولیه دام ، رقابت می کنند ، امیدواریم در روزهای آینده دولت تصمیماتی اتخاذ کند که تعادل قیمت گندم و قیمت جو و ذرت و سایر شاخص های دامی را متعادل کند و ما بتوانیم تولید کنیم محصول گندم کشاورزان برای تولید خودکفایی گندم و تأمین نان کشور برای سیلو.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا