تلاش مرد ایتالیایی برای فرار از واکسن با استفاده از دست مصنوعی لو رفت

تلاش مرد ایتالیایی برای فرار از واکسن با استفاده از دست مصنوعی لو رفت

مرد 50 ساله ایتالیایی که با پروتز سیلیکونی سعی در تهیه واکسن کرونا داشت موفق نشد و بلافاصله در معرض قرار گرفت.

به گزارش خبر روزانه، مردی از شمال غربی ایتالیا برای گرفتن پاسپورت سلامت به مرکز واکسیناسیون منطقه خود مراجعه کرد و سعی کرد پرستار را گمراه کند و واکسن کووید را روی بازوی مصنوعی دریافت کند.

این کار با اطمینان انجام شد که بازوی مصنوعی می تواند کارکنان مرکز واکسیناسیون را برای داشتن طراحی بسیار ماهرانه و حرفه ای گمراه کند.

در همین حال، پرستار مسئول تزریق واکسن، قبل از انجام ماموریت، رنگ و جنسیت پروتز را زیر سوال برد و در نهایت مشخص شد که بازوی مرد مصنوعی است.

این مرد ایتالیایی که دارای معلولیت دستی است، سپس از پرستار خواست طوری رفتار کند که انگار چیزی ندیده است، اما پرستار به توصیه او گوش نداد و موضوع را به مقامات مربوطه گزارش کرد و مسئولان اعلام کردند که تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

ایتالیا مانند همسایگان اروپایی خود با موج پنجم اپیدمی کووید 19 مواجه است و حدود 17000 مورد جدید در 24 ساعت گذشته در روز پنجشنبه گزارش شده است.

به گزارش یورونیوز، دوشنبه هفته آینده این کشور برای استفاده از خدمات اجتماعی و اجتماعی الزامی برای داشتن «گذرنامه سلامت غیرمعمول» ارائه خواهد کرد. این پاسپورت فقط برای افرادی قابل دریافت است که واکسینه شده و تحت درمان کووید-19 قرار گرفته اند و دارندگان آن مجاز به بازدید از مراکز تفریحی، اجتماعی و فرهنگی مانند سینما، تئاتر، رستوران ها، مراکز خرید بزرگ و استادیوم ها خواهند بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا