علمی و پزشکی

زالی: شاهد افزایش مراجعه بیماران زیر ۲۵ سال و بالای ۷۰ سال هستیم

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری تاج در کلانشهر تهران اعلام کرد: از ابتدای اپیدمی تاج ، 41٪ مرگ و میر ناشی از تاج بیش از 60 سال بوده است و 81٪ آنها بیماری های بزرگی مانند دیابت و بیماری های قلبی داشته اند. .

به گزارش خبر روزانه و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری تاج در کلانشهر تهران امروز در مصاحبه ای مستقیم با 328 بیمار جدید مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب در بخش های متداول و 92 بیمار جدید تهران گزارش داده است که طی 24 ساعت گذشته در بخشهای مراقبت ویژه بوده است.

به گفته وی ، در حال حاضر 2055 بیمار با تشخیص “تاج” در بیمارستان های استان تهران بستری هستند که 792 نفر از آنها تحت مراقبت های ویژه هستند.

هال با اشاره به مراجعه 6000 بیمار سرپایی به بخش بهداشت شب گذشته ، گفت: “اگرچه ارقام مختلف نسبت به هفته گذشته تغییر قابل توجهی نکرده است ، اما هنوز هم وضعیت باید شکننده و ناپایدار تلقی شود.

وی در مورد تغییرات گروه سنی بیماران خاطرنشان کرد: در مقایسه با هفته قبل شاهد افزایش تعداد درخواست ها از بیماران زیر 25 سال و بالای 70 سال هستیم. از ابتدای اپیدمی تاج ، 41٪ مرگ و میرها در گروه سنی بالای 60 سال اتفاق افتاده است ، 81٪ از بیماری های بزرگی مانند دیابت ، بیماری های قلبی ، چاقی و اضافه وزن رنج می برند.

با توجه به افزایش ترافیک شهری و حضور مردم در شهر تهران و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ، این سالن به همشهریان توصیه کرد: شهروندان ، به ویژه در گروه های خطر بیش از 65 سال ، از مکان های شلوغ و پرتعداد در فاصله اجتماعی جلوگیری می کنند و مورد اجبار و سپر.

فرمانده ستاد تاج پایتخت گفت: ویروس جهش یافته مهمترین مشکل برای تهران و سایر استانها است که میزان انتقال و مرگ و میر بیشتری دارد و جوانان را تحت تأثیر قرار می دهد. این باعث ایجاد انواع علائم بالینی می شود و فاصله بین شروع علائم و مرحله التهابی بیماری بسیار کمتر است.

وی با اشاره به تغییر وضعیت و رنگ برخی از شهرهای تهران در این هفته ، بر لزوم بررسی رنگ شهرها با توجه به سطح اقدامات پزشکی توسط شهروندان ، تعداد کل بیماران بستری در بیمارستان ، میزان رشد PCR مثبت تأکید کرد آزمایشات ، رشد سرپایی

هال افزود: اگر این ارقام زیر رنگ شهرها مشاهده شود ، البته می توانیم با سازوكار جدیدی درباره تاج در تهران اظهارنظر كنیم.

فرمانده ستاد ضد تاج پایتخت در پایان سخنان خود با استناد به تحقیقات اخیر گفت: “مردم هنوز هم نیاز به انجام اقدامات بهداشتی ، شستن دستها ، ضد عفونی سطوح ، استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی به عنوان یک راهکار مهم پیشگیری دارند. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا