تکنیک های طلایی جذب فالوور به وسیله اکسپلور اینستاگرام
جذب فالوور اینستاگرام ( چهار راه اصلی )
اگر دنبال افزایش فالوور اینستاگرام ، کافیست با ما همراه باشید تا آن ها را به صورت کامل به شما معرفی کنیم. این مقاله چهار روش اصلی برای افزایش فالور اینستاگرام را برای شما معرفی می کند .
در این مقاله من تجربه های خودم را درمورد افزایش فالور اینستاگرام در اختیار شما قرار میدهم تا بتوانید در حیطه ی کاری خود پیج اینستاگرامی با فالوور بیشتر داشته باشید .
اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب میان مردم هست که میتوانید با دانلود اپلیکشن آن از برنامه play store و با باز کردن اکانت در اینستاگرام از این نرم افزار استفاده کنید .
در این نرم افزار شما میتوانید عکس ، ویدیو ،استوری به اشتراک بگذارید و افرادی که شما را دنبال می کنند آن را مشاهده کرده و میتوانند لایک و کامنت گذارند .
لایک : در لغت به معنای پسندیدن و یا دوست داشتن هست که در اینستاگرام میتوانید با دور بار زدن ضربه به صفحه گوشی پست مورد علاقه خود را لایک کنید .
کامنت : در لغ به معنای نظر دادن و یا توضیح دادن هست که در اینستاگرام میتانید در زیر هر پست نظر یا همان کامنت خود را بزارید .
برای اینکه پست های شما در اینستاگرام لایک شود باید فالوور یا دنبال کننده داشته باشید راه های متفاوتی برای جذب فالوور وجود دارد که در این مقاله ما میخواهیم برای شما این راه ها را توضیح بدهیم .
راهای جذب فالوور اینستاگرام :
1_ اکسپلورر اینستاگرام :
اینستاگرام در اپلیکشن خود صفحه ای به نام اکسپلور اینستاگرام ( explore instagram) قرار داده است که پست هایی جالب از کاربران اینستاگرام را در آنجا نمایش میدهد . که اگر دقت کرده باشید پست هایی که در اکسپلور اینستاگرام نمایش داده میشوند ، بازدید،لایک و کامنت بیشتری میخورند .
برای اینکه پست های شما هم در این صفحه نمایش داده شود باید الگوریتمی که اینستاگرام طراحی کرده است را رعایت کنید .الگوریتمی که اینستاگرام برای اکسپلور طراحی کرده هست همانند گوگل کار میکند که بیشتر به خواسته های کاربران توجه می کند
بخش اکسپلور اینستاگرام با آیکون ذره بین مشخص شده هست که مکان آن در پایین صفحه اینستاگرام مابین آیکون خانه و آیکون جمع ( + ) قرار دارد
همان طور که گفتیم اینستاگرام به خواسته های کاربران توجه می کند مثلا شما خود یک کاربر هستید اینستاگرام برای شما پست هایی را در اکسپلور نشان میدهد که بیشتر لایک کردید و یا نگاه کردید . در اکسپلور اینستاگرام علاوه بر پست های روزانه استوری ها هم نمایش داده میشود که این خودش یک امتیاز برای جمع کردن فالوور است .
چهار نکته مهم برای نمایش محتوا در اکسپلور :
1_ پست هایی با محتوا و با کیفیت عالی بسازید : سعی کنید پست هایی بدون قالب و با کیفت بسازید . از اسلایدر استفاده کنید .هر چقدر کاربر در پیج شما بماند امتیاز محسوب میشود .
از نوشتن آیدی اینستاگرام در داخل محتوا برای طولانی مدت خودداری کنید .
2_ از هشتگ مناسب استفاده کنید : منظور ازهشتگ مناسب این هست که اگه محتوایی میگذارید که موضوع آن فان هست هشتگ هایی استفاده کنید که به فان نزدیک باشند. مثلا ( #خنده،#جالب،#خنده دار و …… )
3_ از کپشن مناسب استفاده کنید : یک کپشن خوب می تواند در پیج شما نگه داشته و برای شما کامنت و لایک بیاورد که این در ارسال پست به اکسپلور نقش عمده ای دارد .
در داخل کپشن از هشتگ استفاده کنید .
کپشن خود را طوری بنویسید که مخاطبان خود را به چالش بکشید . مثلا ( ازشون سوال بپرسید)
سعی کنید کپشن طولانی و جالب داشته باشید نه خسته کننده و کپشن مربوط به محتوا باشد .
4_پست های خود را زمانبدی کنید : سعی کنید پست های خود را در زمان هایی قرار دهیدکه کاربران بیشتری در اینستاگرام آنلاین باشند. طبق آماری که از اینستاگرام داریم زمان هایی که بیشترین افرد در اینستاگرام آنلاین هستند ساعات زیر می باشد .
10 _ 12
16 _ 18
20 _ 22
2_ربات اینستاگرام :
ربات اینستاگرام : طبق تعریف بالا ربات اینستاگرام تمام فعالیت های (فالو،لایک،کامنت ،دایرکت ، بازدید استوری و…..) که در اینستاگرام وجود دارد را به صورت 24 ساعته و بدون نیاز به اینرنت انجام میدهد .
طرز کار ربات اینستاگرام :
ربات اینستاگرام همانند یک کاربر معمولی اینستاگرام دیگر کاربران اینستاگرام را که شما در پیج های هدف تنظیم کرده اید ، را فالو میکند که این کار باعث بالا رفتن فالوینگ های شما میشود اما یه خوبی که دارد بعد از فالو کردن ، ربات پست های کاربر را لایک کرده و کامنت میگذارد که این باعث می شود که ربات یک کاربر آنلاین و واقعی به حساب رود و کاربر که فالو شده ترغیب شده و به شما فالوبک بدهد که این کار باعث بالا رفتن فالوورهای پیج شما می شود .
پیج های هدف : پیج هایی که طبق انتخاب ما در ربات به عنوان هدف تنظیم می شود تا ربات فعالیت خود را روی لایک کنندگان یا کامنت گزاران ( افراد آنلاین ) پیج های هدف انجام دهد .
شاید بسیاری از شما بگید که بعد از فالو کردن کاربران و بالا رفتن فالوینگ ها چی میشه ؟
جواب خیلی ساده است : ربات اینستاگرام گزینه هایی خیلی زیادی دارد که یک گزینه آن آنفالو کردن افراد فالو شده توسط ربات هست که ربات پس از فالو کردن آنها را آنفالو میکند
ربات اینستاگرام سالانه برای شما بیش از 40 هزار فالو می آورد که این عدد در نمایش با اکسپلور اینستاگرام کم هست . اما ربات اینستاگرام به شما کمک میکند تا پست های شما در اکسپلور نمایش داده شود .
3_تبلیغات در اینستاگرام :
تبلیغات در همه چیز حرف اول را می زند اما در اینستاگرام این طور نیست . تبلیغات اینستاگرام به گونه هست که باید فعال باشید و پست های جذابی داشته باشید وگرنه هیچ تاثیری در جذب فالور برای شما نخواهد داشت .
4_فالوور فیک اینستاگرام :
از اسم این نوع فالوور میتوان فهمید که فالوور یا کاربرانی که جذب می شوند غیر واقعی ( فالوورهای همیشه آفلاین ) هستند . گفته می شود درصد کمی از این فالوور ها واقعی هستند که رفته رفته هم کم می شوند .از این نوع فالورورها صرفا برای اعتماد سازی میان مشتری و صاحب پیج استفاده میشوند .
نکته مهم : اگر قصد استفاده از این نوع فالوورها داشتید یکبار برای اعتماد سازی استفاده کنید زیرا اینستاگرام با هر گونه فیک مخالف هست و مجازات سنگینی رو برای پیج میدهد .
برای جذب این نوع فالوورهای غیر واقعی نرم افزارهای بسیاری وجود دارد که میتوانید از بازار و یا از گوگل پلی دانلود کنید .
جمع بندی :
در این مقاله برای شما نحوه جذب فالوور برای اینستاگرام را توضیح دادیم و فک می کنم الان اطلاعاتی درباره این چهار روش جذب فالوور دارید .
آموزش اکسپلور اینستاگرام و رشد کسب و کار
رشد شبکههای اجتماعی در سالیان اخیر باعث شده است تا کسب وکارهای بسیاری از این رسانهها به عنوان یک ابزار مهم برای بازاریابی(Marketing) استفاده کنند. اینستاگرام مارکتینگ در بازاریابیهای آنلاین جایگاه ویژهای دارد. با آموزش اکسپلور اینستاگرام میتوان خیلی سریع به جذب فالوور هدفمند پرداخت.
به این نکته توجه داشته باشید که جذب فالوور از طریق تبلیغات بسیار سریع اتفاق می افتد ولی هزینه های خیلی زیادی را در دارد و شما برای عملکرد بهتر باید اصول و قواعدی را در راه اندازی پیج و تولید محتوا در نظر بگیرید که علاوه بر جذب فالوور از طریق تبلیغات از طریق اکسپلور نیز جذب داشته باشید که کاملا ارگانیک و رایگان می باشد.
در همین ابتدا باید به این نکته باید اشاره کنم که محتوایی که شما منتشر میکنید باید مورد توجه کاربران در اینستاگرام قرار بگیرد و روی آن وقت بگذارند، لایک کنن، با دیگران به اشتراک بگذارند و نظرشون رو به صورت کامنت زیر پست اینستاگرام درج کنن در غیر این صورت محتوای شما وارد اکسپلور نمیشود.
اینو همین اول مطرح کردم چون شاهد این هستم که همکاران این رو مطرح میکنند که شما با یاد گرفتن یک سری ترفند میتونین به راحتی پست های پیج اینستاگرامتون و وارد اکسپلور کنید. پس فراموش نکنید در ابتدا باید اقدام کنید به تولید محتوای با کیفیت و مفید برای کاربران سپس رعایت اصول درست در منتشر کردن محتوا در اینستاگرام و سپس محتوای شما از طریق آموزش اصولی وارد اکسپلور اینستاگرام میگردد.
فالورهای هدفمندی که از طریق اکسپلور اینستاگرام جذب میشوند ظرفیت بیشتری برای تبدیل شدن به مخاطب وفادار یا حتی مشتریانی همیشگی را دارند و اون ها فروش خیلی زیادی رو برای کسب و کار شما ایجاد میکنند.
در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا صفر تا صد آموزش اکسپلور اینستاگرام و روشهای رسیدن به آن را با یکدیگر بررسی کنیم.
اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پرطرفدار است. اینستاگرام بر پایه محتواهای تصویری و ویدئویی شکل گرفته است. به همین دلیل جذابیّت بیشتری را برای مخاطب ایجاد میکند.
در اینستاگرام افراد سعی میکنند محتواهای خود را با مخاطبان اختصاصی خود به اشتراک بگذارند. امّا زمانی که بحث مارکتینگ در اینستاگرام پیش میآید باید بتوان به تعداد فالوورهای یک پیج افزود تا بتوان برند، محصولات یا خدمات را به افراد بیشتری معرفی کرد.
پلتفرم اینستاگرام با معرفی ابزاری به نام اکسپلور سعی کرده است تا به مخاطبان کمک کند تا محتواها، افراد یا شرکتها را از این طریق پیدا کنند.
طریقه دسترسی به اکسپلور اینستاگرام
برای آموزش اکسپلور اینستاگرام باید بتوانید ابتدا به این بخش در اپلیکیشن اینستاگرام بروید. برای دسترسی به اکسپلور مراحل زیر را طی کنید:
- نرمافزار اینستاگرام را اجرا کنید
- از نوار پایین اینستاگرام بر روی آیکن جستجو کلیک کنید.
- حالا میتوانید وارد محیط اکسپلور اینستاگرام شوید و آخرین تصاویر یا ویدئوها را براساس علاقمندی خود مشاهده کنید.
همچنین میتوانید از طریق نوار بالایی در اکسپلور اینستاگرام به جستجو یک موضوع، هشتگ یا نام کاربری بپردازید. راستی تو اپدیت جدید اینستاگرام شما میتونین از طریق تنظیمات لوکیشن پست هایی که اطراف شما هستن رو بر اساس موقعیت جغرافیایی پیدا کنید که این کار به عنوان سٔو لوکال شناخته میشه و به کسب و کار های محلی کمک میکنه تا در محله خود بهتر رشد کنن.
چرا اکسپلور اینستاگرام افراد با یکدیگر تفاوت دارد؟
در هنگام آموزش اکسپلور اینستاگرام، نکتهای که باید به آن توجه داشته باشیم این است که هر اکانتی در اکسپلور خود شاهد محتواهای خاصی است. این محتواها براساس علاقمندیهای یک کاربر و آخرین جستجوهای او در اکسپلور قرار میگیرند.
به همین دلیل است که اکسپلور در مارکتینگ اهمیّت مییابد، زیرا از طریق این ابزار اینستاگرام میتوان فالوورهای هدفمندی را با توجه به علاقه مندیشون جذب کرد.
افزایش فالوور با آموزش اکسپلور اینستاگرام
شاید برای شما همچنان سوال باشد چرا باید نکاتی درباره آموزش اکسپلور اینستاگرام بدانیم؟
نکته مهم این است که موفقیت در اینستاگرام مارکتینگ زمانی برای یک کسب وکار اتفاق خواهد افتاد که بتواند از طریق ابزارهای مختلف موجود در این پلتفرم به جلب توجه مخاطبان بپردازد. افزایش فالوور در اینستاگرام با کمک
- تولید محتوای هدفمند در اینستاگرام
- استفاده از هشتگ مارکتینگ
- بازاریابی نظرات یا کامنت مارکتینگ
- قرارگیری در اکسپلور اینستاگرام
- استوری مارکتینگ (فروش در استوری اینستاگرام)
- و..
صورت خواهد پذیرفت. از بین موارد فوق میتوان عنوان کرد که آموزش اکسپلور اینستاگرام مهمترین ابزار برای رشد هر کسب وکاری خواهد بود.
فرآیند افزایش فالوور با کمک اکسپلور اینستاگرام
زمانی که یک پست در اکسپلور اینستاگرام قرار بگیرد تعداد زیادی از مخاطبان مرتبط، محتواهای ما را خواهند دید و با آن تعامل خواهند کرد. این تعامل معمولا مراحل زیر را طی میکند:
- ابتدا افزایش لایک اتفاق خواهد افتاد
- کامنتهای متعددی در زیر پست درج خواهد شد
- بازدید پروفایل افزایش مییابد
- در نهایت پیج توسط مخاطبان فالوو خواهد شد
اگر قصد دارید تا یک پیج اینستاگرامی قوی داشته باشید باید به دنبال آموزش اکسپلور اینستاگرام باشید تا بتوانید تعامل خوبی را با مخاطبان خود برقرار کنید و فالوورهای خود را افزایش دهید.
آموزش ورود به اکسپلور اینستاگرام
سوالی که همه به دنبال یافتن جواب آن هستیم این است که چگونه به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا کنیم؟
در پاسخ باید بگوییم بله برای ورود به اکسپلور اینستاگرام راههای متعددی وجود دارد. البتّه فراموش نکنیم که بهترین راه استفاده از شیوههای طبیعی (Organic) است.
نکات مهم در ورود به اکسپلور اینستاگرام
توجه به نکات زیر میتواند به شما کمک کند تا با آموزش اکسپلور اینستاگرام، پستهای شما وارد این فضا شود:
1- زمان انتشار محتوا در اینستاگرام
یکی از نکات مهمی که کمک میکند تا یک پست در اکسپلور اینستاگرام قرار بگیرد، زمان انتشار پست است. به عنوان مثال پستی که نیمه شب منتشر شود حتی اگر به اکسپلور هم راه پیدا کند نمیتواند ارزشی را ایجاد کند. برای همین شما باید در ساعاتی که بیشترین کاربر فعال را دارید اقدام به انتشار محتوا نمایید.
زمان فعالیت فالوور های هر پیج اینستاگرامی متفاوت بوده ولی بهتره که در بازه های زمانی متفاوت تست بگیرید و معمولا ۱ ساعت قبل از اوج شلوغی اقدام به انتشار محتوا نمایید تا بر اساس الگوریتم های اینستاگرام \ست شما کم کم به مخاطبینتون نمایش داده شود و اگر آن ها استقبال کردن محتوای شما وارد اکسپلور شود. بر اساس تجربه شخصی بهترین زمان های پست گذاشتن برای ورود به اکسپلور ساعت ۱۲ ظهر و ساعت ۶ عصر و ۱۲ شب میباشد.
2- نرخ تعامل پست های اینستاگرام
آموزش اکسپلور اینستاگرام کار پیچیدهای نیست. بنابر آنچه که خود اینستاگرام درباره الگوریتمهایش گفته است، پستهایی را به اکسپلور کاربر میبرد که براساس علاقمندی مخاطب بیشترین بازدید، لایک یا کامنت را گرفته باشند.
در واقع میتوان گفت برای ورود یک پست به اکسپلور اینستاگرام باید قبل هر چیزی آن پست تعامل خوبی را با کاربران برقرار کند. کاربر محتوای شما را ببیند و بعد از لایک کردن آن را با دیگران به اشتراک بگذارد.
3- توجه به نیاز مخاطب
الگوریتمهای اینستاگرام سعی دارند تا پستهایی را در اکسپلور به مخاطبان نمایش دهند که کاربر با آنها ارتباط برقرار کند. اینستاگرام این موضوع را از لایک، کامنت و فالوو کردنهای کاربران تشخیص میدهد. در حقیقت میتوان گفت که اکسپلور برای هر کاربری مختص و سفارشی آماده میشود.
بنابراین اگر بتوان با توجه به نیاز مخاطبان پستهایی را در اینستاگرام آماده کرد احتمال قرار گیری پست در اکسپلور آنها افزایش پیدا میکند.
4- تولید محتوای با کیفیت
با توجه به آنچه در 3 نکته قبلی اشاره کردیم برای آموزش اکسپلور اینستاگرام و استفاده از آن برای توسعه مارکتینگ، بهترین راه تولید محتواهای با کیفیت و مخاطب پسند است. محتوایی که بتواند نظر مخاطب را جلب کند، شانس زیادی برای قرار گیری در اکسپلور دارند. لطفا انتظار نداشته باشین که با کپی کردن محتواهای تکراری پست شما وارد اکسپلور شود.
آموزش پاک سازی اکسپلور اینستاگرام
بعضی مواقع جستجوهای بیارتباط و از روی کنجکاوی که ما در اکسپلور اینستاگرام انجام میدهیم باعث میشود تا پستهای غیر مرتبطی در اکسپلور ما نمایش داده شوند. در این بخش از آموزش اکسپلور اینستاگرام قصد داریم تا به شما شیوه پاکسازی این حافظه را آموزش دهیم:
- ابتدا وارد اکسپلور خود شوید
- پستی را که دیگر علاقه ندارید آن یا موارد مشابه آن را ببینید باز کرده و از قسمت سه دکمه بالای پست گزینه not interested را انتخاب کنید.
با این اقدام اینستاگرام متوجه میشود که شما علاقهای به دیدن این قبیل از پستها یا هشتگهای مرتبط با آن را ندارید و کمتر چنین مواردی را به شما نمایش میدهد.
با این ترفند میتوان در وقت صرفهجویی کرد و زمان خود را در اکسپلور اینستاگرام صرف محتواهای غیر مرتبط نکنیم.
برای آموزش اکسپلور اینستاگرام باید بیش از هر چیزی به شناخت الگوریتم اینستاگرام بپردازیم. نکته مهمی که درباره پلتفرم اینستاگرام وجود دارد این است که عملکرد الگوریتم این شبکه اجتماعی چندان شناخته شده نیست. به علاوه اینکه نکاتی که درباره این الگوریتم گفته میشود از یک پیج به پیج دیگر تفاوت دارد.
از طرفی دیگر، هر از چند گاهی الگوریتم اینستاگرام و روشهای ورود یک پست به اکسپلور تغییر میکند، در چنین شرایطی باید به دنبال شیوه جدیدی برای ورود به اکسپلور اینستاگرام بود.
البتّه رعایت برخی مسائل میتواند کمک زیادی به ورود همیشگی شما به اکسپلور بنماید که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.
چرا پستهایم در اکسپلور اینستاگرام قرار نمیگیرد؟
باید توجه داشت که آموزش اکسپلور اینستاگرام یک فرآیند همیشگی است که نیاز به بروزرسانی و ارتقا در آن وجود دارد. دلیل این موضوع هم تغییرات الگوریتمهای اینستاگرام میباشد.
چند نکته مهم در آموزش اکسپلور اینستاگرام
نکته کلیدی برای ورود به اکسپلور این است که پیج باید عمومی باشد. یعنی همه کاربران دسترسی به پستها و استوری یک پیج داشته باشند. پس اگر میخواهید در اکسپلور دیده شوید باید پیج خود را از حالت خصوصی به عمومی تغییر دهید.
برای اینکه بتوانیم آموزش اکسپلور اینستاگرام را به صورت جامع داشته باشیم و به مدیریت اکسپلور خود بپردازیم رعایت گامهای زیر ضروری است:
1- شناخت پرسونای مخاطب
برای اینکه بتوان پست خود را به اکسپلور اینستاگرام رساند و مخاطب هدفمندی را جذب کرد، باید پرسونای مخاطبان پیج خود را بشناسیم. در آموزش اکسپلور اینستاگرام باید به بررسی دقیق نیازهای مخاطبان پرداخت و براساس این نیازها و خواسته به تولید محتوا پرداخت.
چنین محتوایی ظرفیت بالایی برای قرار گیری در اکسپلور اینستاگرام خواهد داشت.
2- توجه به تجربیات گذشته
بررسی و آنالیز آمار محتواهای گذشته میتواند به شما کمک کند تا بهترین تصمیم را برای تولید محتواهای آینده بگیرید. محتواهایی که در گذشته توانستهاند بازدید بالایی بگیرند و نرخ تعامل خوبی را از خود بر جای بگذارند به عنوان یک ظرفیت مناسب برای تولید محتواهای آینده محسوب میشوند.
در آموزش اکسپلور اینستاگرام استفاده از تجربیات گذشته میتواند زمینه را برای موفقیتهای آینده فراهم آورد.
3- تولید محتوا براساس ترند روز
یکی از نکات مهم برای رفتن پست به اکسپلور اینستاگرام این است که ترندهای روز را دنبال کنیم. ابزارهای مختلفی وجود دارند که میتوان از طریق آنها موضوعات داغ را پیدا کرد. با داشتن خلاقیت و ایدهپردازی میتوان محتواهایی را تولید کرد که مورد توجه مخاطب قرار بگیرند.
4- استفاده از هشتگ
برای آموزش اکسپلور اینستاگرام باید قبل از هر چیزی با تکنیکهای هشتکگذاری در اینستاگرام آشنا شد. به کارگیری هشتگهای پربازدید و متناسب با محتوا موجب خواهند شد تا بتوان از طریق جستجوی هشتگ نیز بازدیدکننده دریافت کرد.
پیدا کردن کلمات مرتبط با هر پیج یا کسب و کار از موضوعاتی هستند که در آموزش اکسپلور اینستاگرام نیز باید مدنظر قرار بگیرد. این کار باعث میشه که مخاطبان حوزه کاری خودتون و بهتر پیدا کنید.
5- استفاده از لوکیشن در پستها
استفاده از موقعیت مکانی که پست در آن تولید و انتشار پیدا کرده است باعث میشود تا کاربران نزدیک به آن لوکیشن، شانس دیدن محتوا در اکسپلور خود را داشته باشند. در آموزش اکسپلور اینستاگرام باید به موقعیت مکانی کاربران توجه داشت و محتواهایی با استفاده از لوکیشنهای مهم و خاطرهانگیز برای مخاطب تولید و منتشر کرد. این کار رو به صورت کلی سیو محلی میباشد.
6- رقبا را بررسی کنید
به عنوان یک نکته مهم آموزشی همیشه به دنبال بررسی رقبا و کسانی باشید که به اکسپلور راه پیدا کردهاند. حتی شما میتوانید برای آموزش اکسپلور اینستاگرام از تجارب آنها استفاده کنید. در بسیاری از مواقع نکات کوچک و جزئی که آنها حاضر میشوند به شما انتقال دهند زمینهساز اتفاقات بزرگی برای پیج اینستاگرامی شما خواهد شد.
ورود استوری به اکسپلور اینستاگرام
در آموزش اکسپلور اینستاگرام باید به استوریها نیز توجه داشت. زیرا استوریها هم میتوانند وارد اکسپلور شوند. به همین دلیل باید به کیفیت تولید محتواهای استوری نیز توجه کرد. تعامل مخاطب با یک استوری میتواند کمک قابل توجهی به ورود استوری به اکسپلور نماید.
خرید اکسپلور اینستاگرام، آری یا نه!!!
زمانی که قصد داریم در اینستاگرام فعالیت کنیم و به آموزش اکسپلور اینستاگرام بپردازیم، شاهد روشهای غیر طبیعی نیز هستیم. یکی از این شیوهها خرید اکسپلور اینستاگرام است. همانطور که در اینستاگرام میتوان لایک، فالوور و حتی کامنت را خرید و فروش کرد برای ورود به اکسپلور هم میتوان به سراغ چنین روشهایی رفت.
در خرید اکسپلور اینستاگرام سعی میشود تا با نمایش یک پست در جستجوی اینستاگرام، توجه مخاطبان جلب شود و تعداد فالوورها افزایش پیدا کند. هر چند به عنوان یک روش دائمی این شیوه توصیه نمیشود امّا شما میتوانید برای موارد خاص به سراغ چنین شیوههایی بروید.
حتما قبل از انجام چنین اقداماتی از مشاورههای جامع اینستاگرام مارکتینگ استفاده کنید.
سخن آخر..
اینستاگرام مارکتینگ در صورتی که به درستی به کار گرفته شود میتواند باعث تحول در کسب وکارها شود. حتی پیجهای بلاگری و اینفلوئنسرها نیز میتوانند با آموزش اکسپلور اینستاگرام، پیج خود را سریع رشد بدهند.
باید بدانیم که اینستاگرام خیلی سریع تغییر میکند. برای اینکه بتوانیم همیشه در اکسپلور اینستاگرام باقی بمانیم باید به روند تغییرات الگوریتمی در این شبکه اجتماعی توجه داشته باشیم. تولید بهترین محتواها با توجه به نیاز مخاطبان میتواند بهترین ابزار برای جلب توجه موتور جستجو اینستاگرام و کاربران باشد.
و در اخر به این نکته اشاره که رفتار کاربر و فالوور های شما و کسانی که محتوای شما را میبینند تاثیر بسیار زیادی در ورود محتوای شما به اکسپلور دارد و انتظار نداشته باشید با تولید محتوای تکراری و بی کیفیت مخاطب از آن استقبال کند و پست شما وارد اکسپلور شود.
برای دریافت مشاوره در زمینه اینستاگرام و آموزش اکسپلور اینستاگرام شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.
مرجع مقاله:
https://www.forsatnet.ir/14010210-5.html