بهترین نرم افزارهای فالوور بگیر اینستاگرام

همچنین رویدادهای شناختهای شده که منطقه، کشور شما یا جهان که در یک زمان خاص ذهن توده مردم را درگیر میکنند هم گزینههای مناسبی هستند. در بخش قبلی از اهمیت خرید فالوور اینستاگرام مطلع شدید؛ همچنین دانستید که دلایلی برای خرید فالوور وجود دارد؛ اما خرید فالوور تضمینی چگونه امکان پذیر است؟ درست است که میتوان از آنها استفاده کرد؛ ولی آنها را با کپشن خود ادغام کنید و برای گفتن بخشی از داستان خود از هشتگ استفاده کنید. آن را در پروفایل خود بنویسید، هشتگ را از فضای آنلاین خارج کرده و آن را در بنرهای تبلیغاتی، استندهای فروشگاهی و هر جای دیگری که اسمی از شما هست، استفاده کنید تا بقیه هم با آن آشنا شوند و باعث افزایش فالوور اینستاگرام شود.

در این مرحله باید سکه های جمع آوری شده رو از این حساب جعلی که فقط یک واسطه هست، به حساب اصلی خود ارسال کنیم. واقعا میخواهید در بیو خود فقط صفحه اصلی سایتتان را قرار دهید و هیچوقت آن را تغییر ندهید؟ پس ابتدا با اکانت اصلی خود یک بار آنلاین شوید و دوباره به حساب دوم خود برگردید و انتقال را انجام دهید. خیلی مهم: قبل از انتقال سکه به حساب اصلی، حتما یک بار با حساب اصلی خود وارد کافه اینستاگرام شوید تا این برنامه حساب شما را شناسایی کند.

در غیر این صورت پس از انتقال سیستم پیام “چنین کاربری وجود ندارد” را نمایش می دهد. خیلی مهم: جهت انتقال سکه، اکانت دومی که با آن سکه جمع کرده اید باید حداقل ۱۰۰ فالوور داشته باشد. باید آن را حداقل دوبار در هفته تغییر دهید و لینکی در بیو خود قرار دهید که کاربران را به جدیدترین و محبوبترین مطالب سایتتان هدایت کند. شما میتوانید به تعداد دلخواهتان فالوور اینستاگرام با کمترین قیمت خریداری کنید و از این طریق لایک اینستاگرام فالوور پیج خود را نیز افزایش دهید. اگر میخواهید محتوای مناسب و مورد علاقه فالوورهایتان را در پروفایل خود داشته باشید؛ فقط کافی است عکسهایی را که دیگران شما را در آنها تگ کردهاند، در پروفایلتان پنهان کنید.

هشتگهای مذکور مناسب پستهای خودمانی و معمولی هستند. این مسئله باعث میشود تا پستهای ناخواسته در پروفایل نیاید و راحتتر بتوانید پروفایل خود را کنترل کنید. وارد پروفایل افراد اینفلوئنسر شوید و اعلان پستهای آنها را روشن کنید تا هروقت پستی گذاشتن از آن مطلع شوید. نام کاربری اینستاگرام خود را وارد کنید و “ارسال” را کلیک کنید. اولین چیزی که از شما خواسته میشود نام کاربری (username) و رمز عبور (password) شماست. البته استفاده از واژه بدون ریزش برای فالوورهای غیرواقعی نیز چندان درست نیست زیرا این نوع فالوورها تا زمانی در پیج شما باقی میمانند که اینستاگرام متوجه حضور آنها در پیجتان نشود در غیر این صورت احتمال حذف شدن آنها توسط اینستاگرام وجود دارد.

با این حال ما به شما توصیه میکنیم که برای بالا بردن آنی فالوور اینستاگرام به جای خرید فالوور غیرواقعی، خرید فالوورهای واقعی را در اولویت قرار بدهید زیرا این نوع فالوورها علاوه بر افزایش تعداد دنبالکنندگان پیجتان میتوانند به مشتریان محصولات یا خدمات شما تبدیل شوند. از همان لحظه که درخواست را ارسال می کنید فالوور ها برای شما ارسال می شود. چه آیتمی را باید چک کنید تا متوجه تقلبی یا حقیقی بودن این آمار و ارقام شوید؟ اگر به صورت عادی منتظر افزایش فالوورهای خود بمانید حداقل باید شش ماه صبر کنید تا تعداد فالوورهای شما به 1000 عدد برسد. اگر مطمئن هستید برروی گزینه “آره” کلیک کنید.

نرم افزار بسیار خوبی است، اما این برنامه افزایش فالوور خارجی است و برای استفاده از آن نیازمند خرید اشتراک هستید. اگر یک کاربر عادی در اینستاگرام باشید و فقط دوستان، آشنایان، برندهای مورد علاقه و سلبریتیهایتان را فالو میکنید و قصد کسب درآمد از این طریق را ندارید، افزایش فالوور برای شما موضوع مهمی نخواهد بود. در حالی که رسانههای سنتی تقریبا منقرض شدهاند؛ نشنال جئوگرافیکی با دنیای دیجیتال پیش رفته و با ۱۴۶ میلیون فالوور به یکی از برندهای برتر اینستاگرام تبدیل شده است.Content was created with the help of GSA Content Generator DEMO.

در حالی که فالوورهای فیک هیچ ارزشی در اینستاگرام ندارند و پس از مدتی توسط خود شبکه حذف خواهند شد. اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی است. اگرچه هنوز هم می توانید فالوورهای اینستاگرام را از سایت هایی بخواهید که کاملاً سازگار با اینستاگرام هستند ، اما کنار آمدن با استفاده از حساب های جعلی دشوارتر از همیشه است. میتوانید در کنار کسب و کار خود، پروژههای تبلیغاتی شرکتهای مختلف را نیز قبول کنید.

اگر شما هم در مورد معروفترین افراد اینستاگرام در سطح جهان کنجکاو هستید، پس با ادامهی این مقاله ما را همراهی کنید. اکثر سفارش هایی که ما در فالولند دریافت می کنیم، بسته 1k فالوور را خریداری کرده اند. آیا تمام مسئولیت ریزش فالوور اینستاگرام به عهده شرکتی است که آن را به ما فروخته؟ در این صفحه مشاهده می کنیم که ما ۱۱۱ سکه فالوور داریم و ۵۱ سکه لایک و کامنت و… خب تا به اینجای کار ما ۱۱۱ سکه در صندوق خود داریم. خب این چه سودی داره؟ در نهایت پس از مدتی این فالوورهای تقلبی دچار ریزش شده یا خود پیج مجبور به حذف آنها خواهد شد. در برخی موارد، این کار بهتر از هشتگی مربوط به کسبوکارتان یا هشتگ نام شرکتتان جواب میدهد.

دکمه بازگشت به بالا