آیا مدیریت پیج اینستاگرام توسط استخدام ادمین اینستاگرام باعث رفتن پست ها به اکسپلور می شوند؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]مدیریت پیج اینستاگرام بر خلاف آنچه که بسیاری از ارائه دهندگان ادعا می کنند، هیچ رابطه مستقیمی با دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام ندارد.

قرار دادن پست در اکسپلور بر مبنای یک سری از الگوریتم های کاملا پیشرفته انجام می شود و به تعداد فالوورهای شما، تعداد دنبال کنندگان فالوورهای شما و همچنین تعداد دنبال شوندگان آنها دارد. چنانچه مدیریت اکانت اینستاگرم شما به صورت صحیح انجام شود می تواند شانس دیده شدن شما را در اکسپلور بسیار افزایش دهد اما به تنهایی هیچ تضمینی برای مشاهده پست در اکسپلور وجود ندارد.

مدیریت بهترین زمان انتشار پست ها توسط ادمین اینستاگرام

شما لازم است در زمان طلایی پیج خود پست بگذارید. این زمان طلایی در اغلب پیج ها مشابه بوده و با اختلاف کمی وجود دارند اما برای بررسی دقیق این زمان طلایی و انتشار پست در زمان های مناسب، تیم مدیریت اینستاگرام سئوسل تمامی بررسی های لازم را انجام داده و بهترین زمان انتشار را در نظر خواهند گرفت.

استخدام ادمین اینستاگرام

همانطور که تا اینجا شرح داده شد، بهترین راه حل جهت پویایی و فعال شدن پیج شما، استخدام ادمین اینستاگرام حرفه ای از تیم سئوسل می باشد. ادمین های اینستاگرام سئوسل همواره با شما همراه خواهند بود تا بتوانید با داشتن یک پیج حرفه ای، بیش از آنچه تصور می کنید در اینستاگرام بدرخشید.

چرا تیم مدیریت اینستاگرام سئوسل؟

سئوسل با تجربه طولانی در این زمینه و داشتن یک تیم متعهد و با تجربه در زمینه تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی، با قدرت کامل، این آمادگی را خواهد داشت که مدیریت پیج اینستاگرام شما را بر عهده گرفته و در راستای رشد محتوایی صفحه اینستاگرام شما، فعالیت های لازم را برنامه ریزی و پیاده سازی نماید.

از برخی ویژگی های تیم تولید محتوای سئوسل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نظم کاری دقیق و حداکثری در اجرای فرآیندهای مدیریت اکانت ها
  • متعهد و مسئولیت پذیر در انجام وظایف محوله
  • پشتیبانی مداوم و پی در پی مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن
  • اجرای فعالیت های مدیریتی حتی در روزهای تعطیل
  • تعرفه بسیار مناسب با توجه به کیفیت تولید، مدیریت و انتشار محتوا

تعرفه مدیریت پیج اینستاگرام

از آنجائیکه شرایط هر پیج و کسب و کار متفاوت بوده و حجم کاری متفاوتی نیاز دارند، در نظر گرفتن یک تعرفه ثابت چندان منطقی به نظر نمی رسد.

تعرفه ها با توجه به نوع محتوای مورد نیاز شما و نحوه مدیریت درخواستی متفاوت خواهند بود.

به عنوان مثال، تولید محتوای تصویری و همچنین تولید محتوای ویدیویی دو هزینه کاملا متفاوت خواهند داشت.

اطلاعات بیشتر در این زمینه در آدرس زیر در دسترس می باشد:

https://seocell.ir/instagram-management/

همچنین می توانید انتشار محتوا در پیج را خودتان بر عهده گرفته و در زمان دلخواه خود منتشر نمائید.

از جهت دیگر، به منظور افزایش وسعت انتخاب مشتریان گرامی، راه را جهت انتخاب پکیج های دلخواه هموار کرده ایم تا مشتریان بتوانند هر سبکی از تولید محتوای اینستاگرام را که می پسندند انتخاب نمایند.

در صورتیکه نیاز به مشاوره در این زمینه دارید کافیست با شماره ۰۹۰۳۶۲۳۲۳۳۳ تماس گرفته تا درخواست شما توسط تیم پشتیبانی بررسی و پاسخ و راهنمایی های لازم برای شما ارسال گردد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا