زنگ انقلاب در مدارس استان البرز نواخته می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

استان البرز | البرز | مدارس استان البرز

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سردار فتح اللهی از نواخته شدن زنگ انقلاب در روز یازدهم بهمن ماه به صورت همزمان در مدارس استان البرز خبر داد و گفت: همه ساله این آئین همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در مدارس برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: امسال با توجه به تقارن این روز با روز پنج شنبه و تعطیلی مدارس، این آئین به صورت همزمان در روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه برگزار می‌شود.

فتح اللهی افزود: این انقلاب میراث گرانبهایی است که باید همه به پای آن بمانیم و گنج بسیار ارزشمندی است که موجب می‌شود این موهبت الهی را به نسل آینده انتقال دهیم.

وی مطرح کرد: برنامه‌های متنوعی برای این روز باشکوه تدوین و به مدارس ابلاغ شده که از جمله آنها می‌توان به آماده سازی جایگاه مناسب برای اجرای مراسم و اجرای گارد پرچم توسط تشکل‌های دانش‌آموزی اشاره کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز اجرای سرود همگانی دهه فجر و دکلمه دانش آموزی، سخنرانی تبیینی با موضوع دستاوردهای انقلاب، بر پایه غرفه روایتگران پیشرفت و برگزاری مسابقات و پویش‌های مختلف را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برشمرد.

شایان ذکر است آئین زنگ انقلاب فردا چهارشنبه یازدهم بهمن ماه ساعت ۹:۳۳ صبح به صورت هماهنگ در مدارس استان البرز برگزار می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا