مخفی کردن فالوور در اینستاگرام

پنهان کردن فالوورها در اینستاگرام از سؤالات اساسی کاربران در این شبکه اجتماعی است. معمولاً همه ما در پیج خود مخاطبانی داریم که نمی‌ خواهیم برای دیگران قابل مشاهده باشند. اگر با نحوه مخفی کردن فالوورها در اینستاگرام آشنا شوید این مشکل خیلی زود برطرف می‌ شود؛ روش‌ های ساده‌ ای وجود دارد که با به‌ کارگیری آن‌ ها می‌ توانید طی 45 ثانیه پروفایلتان را از دید کاربران خاص پنهان کنید. برای آشنایی کامل با نحوه پنهان کردن فالوورها در اینستاگرام، با ما همراه باشید. با این سریع ترین روش پنهان کردن فالوورها در اینستاگرام را یاد بگیرید.

آیا پنهان کردن فالوورها در اینستاگرام امکانپذیر است؟

قبل از شناخت پنهان کردن فالوورها در اینستاگرام، باید به یک سؤال پاسخ دهید؛ آیا حسابتان عمومی است یا خصوصی؟ پنل خدمات مجازی به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به حضور فیزیکی، خدمات مختلف را دریافت و مدیریت کنند . در صورتی که حساب عمومی مانند اکانت‌ های تجاری و بیزنسی در اینستاگرام دارید یا به عنوان یک اینفلوئنسر کسب درآمد می‌ کنید نمی‌ توانید فالورها و فالوینگ ها را به حالت مخفی تبدیل سازید؛ ولی اگر به عنوان یک کاربر ساده فعالیت دارید توصیه می‌ شود با استفاده از حساب را به شکل خصوصی تغییر دهید تا هر کسی نتواند لیست مخاطبانتان را ببیند.

در ادامه سه راهکار برای نحوه مخفی کردن فالوورها در اینستاگرام بیان می‌ شود که کمک می‌ کند هرچه زودتر از این مشکل خلاص شوید. همانطور که گفتیم افرادی که در زمینه فعالیت‌ های درآمد کسب می‌ کنند نمی‌ توانند با خصوصی کردن اکانت کاربران را مخفی کنند؛ اما با بلاک کردن افراد این شرایط برایشان فراهم است. چگونگی پنهان کردن فالوور در اینستاگرام شما به عنوان فعال در حوزه و یا فردی که به دلایلی شخصی در اینستاگرام فعال است، 3 راهکار در خصوص «نحوه پنهان کردن فالوورها در اینستاگرام» پیش رو دارید که عبارت‌ اند از:

  • حساب اینستاگرام خود را خصوصی کنید.
  • کاربران خاص را ریموو کنید.
  • کاربران خاص را با بلاک کردن از پیج خارج کنید.

خصوصی کردن حساب اینستاگرام چه اکانت اسپم() در اینستاگرام عمومی باشد چه خصوصی فرقی ندارد؛ تعداد افرادی که آن‌ ها را فالو دارید و آن‌ ها هم شما را فالو دارند مخفی نمی‌ شود. تکنیک پنهان کردن فالوورها در اینستاگرام فقط لیست آیدی مخاطبانتان را از چشم دیگران پنهان می کند. با مطالعه نکات زیر گام به گام جهت خصوصی کردن حساب پیش بروید:

  • ابتدا به پروفایل خود مراجعه کنید و روی سه تا خط افقی در بالا و سمت راست صفحه ضربه بزنید.
  • روی گزینه تنظیمات(settings) کلیک کنید.
  • در مرحله نهایی از شما پرسیده می‌ شود که آیا می‌ خواهید حسابتان را به شکل خصوصی تغییر دهید؟ با تأیید نهایی حساب را محدود سازید و لیست مخاطبان را از دید بقیه خارج کنید. ریموو کردن کاربران خاص گاهی لازم است که را از حساب ریموو کنیم. بعضی مواقع نیز ناچاریم فالوورهای واقعی را ریموو کنیم چون ممکن است اذیت و دردسر ایجاد کند و آرامشمان را بگیرد. لازم به ذکر است که ریموو کردن فقط برای پیج‌ های خصوصی امکان دارد و پیج‌ های پابلیک نمی‌ توانند از این آپشن استفاده کنند. نکات زیر کمک می‌ کنند تا افراد را از حساب خود ریموو کنید و دسترسی آن‌ ها را به مشاهده لیست فالوورهایتان محدود سازید:
  • وارد پروفایل اینستاگرام شوید و روی لیست فالوورها کلیک کنید.
  • جلوی اسم فرد موردنظر روی گزینه Remove ضربه بزنید.
  • در نهایت ریموو کردن فرد را تأیید کنید.

بلاک کردن کاربران خاص یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید برای «پنهان کردن فالوورها در اینستاگرام» انجام دهید، بلاک کردن کاربران است. این قابلیت برای افرادی که پیج عمومی دارند و دنبال هستند اهمیت زیادی دارد چون وجود کاربر مزاحم می‌تواند اعتبار پیج را خدشه‌ دار کند و به امنیت آن آسیب بزند. بنابراین تنها راه مسدود کردن فرد است و با این کار کل پیجتان از دید او پنهان خواهد شد. برای بلاک کردن افراد طبق نکات زیر پیش بروید.

  • با ورود به پروفایل اینستاگرام به حساب کاربر مورد نظر بروید.
  • روی گزینه Block کلیک کنید.
  • اینستاگرام از شما می‌ پرسد فقط این اکانت شخص مورد نظر بلاک شود یا همه اکانت‌ هایی که در آینده ممکن است بسازد هم مسدود می‌ کنید؟ شما با انتخاب یکی از دو گزینه کاربر را بلاک کنید. به این صورت پیجتان از شر اکانت‌ های مزاحم و اسپم در امان خواهد بود. فراموش نکنید اگر کاربر با شماره تلفن یا حساب ایمیل جدید در اینستاگرام پیج بسازد باز می‌ تواند شما را دنبال کند؛ بنابراین مراقب همه چیز باشید!

پنهان كردن فالوورها در اينستاگرام چگونه است؟ فهرست فالویینگ های اینستا توسط هرکاربری که حساب شما را دنبال کند قابل مشاهده است؛ با این حال بسیاری از کاربران به‌دنبال راهی برای مخفی کردن یا عدم نمایش این فهرست هستند. اول از همه باید بگوییم که مخفی کردن لیست فالوور ها ا در اینستاگرام امکان‌پذیر نیست. هیچ دکمه یا گزینه‌ای برای انجام این کار در این برنامه وجود ندارد پس بهتر است وقت خود را با جستجو برای آن هدر ندهید. اما با استفاده از چند راه جایگزین می‌توانید فهرست دنبال کنندگان خود را مخفی کنید. هرچند که این راه‌ها معایبی هم دارند که در ادامه این مطلب پلازا، به آن‌ها خواهیم پرداخت.

روش های پنهان كردن فالوورها در اينستاگرام

برای عدم نمایش فالووینگ ها در اینستاگرام برای برخی کاربران، می‌توانید از 3 روش مختلف کمک بگیرید. می‌توانید حساب خود را پرایوت یا خصوصی کنید تا فقط کسانی که اجازه دنبال کردن آن‌ها را داده‌اید به این فهرست دسترسی داشته باشند. سپس می‌توانید کاربرانی که نمی‌خواهید دنبال‌کنندگان شما را ببینند را از فهرست فالوورها حذف کنید. راه آخر هم بلاک کردن کردن کاربران است. همانطور که گفتیم، از آنجایی که مخفی کردن Following در اینستاگرام امکان‌پذیر نیست، هیچکدام از این راه‌ها ایده‌آل نیستند اما اگر واقعا قصد انجام این کار را دارید، تنها با همین روش‌ها می‌توانید فهرست فالوورها را پنهان کنید.

حرف آخر

به نظر می‌ رسد آشنایی با «نحوه مخفی کردن فالوورها در اینستاگرام» از اهمیت زیادی برخوردار است. همیشه ممکن است افرادی وجود داشته باشند که بخواهند به حساب شما صدمه بزنند و با روح و روانتان بازی کنند؛ پس بهتر است هرچه زودتر ترفندهای پنهان کردن فالوورها در اینستاگرام را یاد بگیرید تا در مواقع ضروری بتوانید از آن استفاده کنید. نحوه پنهان کردن فالوورها در اینستاگرام کار خیلی ساده‌ ای است و هر کدام از تکنیک‌ های آن بیشتر از 45 ثانیه زمان نمی‌ برد!

پنهان کردن فالوورها در اینستاگرام چگونه است؟ با خصوصی کردن حساب، ریموو یا بلاک کردن افراد خاص می‌توانید لیست فالوورهای پیج خود را از دید افراد پنهان کنید. آیا می توان در پیج های پابلیک فالورها و فالوینگ ها را پنهان نمود؟ خیر. مخفی کردن آی دی فالورها و فالوینگ ها فقط در حساب های خصوصی امکانپذیر است. پیج های عمومی باید از طریق بلاگ کردن به این اقدام مبادرت ورزند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا