تفاوت بین شامپو فرش معمولی و شامپو فرش حرفه‌ای

اصول اولیه تمیز کردن مبلمان

خرید شامپو فرش نانوسان: قبل از شستن مبل با شامپو فرش و ، لازم است به برخی از نکات توجه کنید. قبل از هر کاری باید جنس و نوع پارچه مبلتان را شناسایی کنید. برای تمیز کردن برخی از مبل‌ها شما باید از روش‌های خشک یا مواد مخصوص استفاده کنید و بعضی جنس‌ها به شما اجازه شستشوی کامل پارچه را می‌دهند. از طرف دیگر، جاروکشی و تمیز کردن مبل نیز باید قبل از شروع شستشوی مبل انجام شود. در ادامه می‌توانید با مهم‌ترین مراحل اولیه قبل از شستن مبل با شامپو فرش آشنا شوید.

  1. قبل از بهتر است ابتدا با پارچه‌ای تمیز یا سری مخصوص جاروبرقی، غلتک‌های مخصوص و یا برس‌های نرم که برای همین منظور طراحی شده، هرگونه گرد و غبار مبل را به صورت کامل و به آرامی بردارید و سطح آن را تمیز کنید.

قبل از شستن مبل با شامپو فرش لازم است با استفاده از برس‌های مخصوص جاروبرقی، هرگونه آلودگی و مواد اضافی را از سطح مبل تمیز کنید.

  1. برچسب پارچه رومبلی مخملی را بررسی کنید. بیشتر پارچه‌های رومبلی دارای برچسبی هستند که اطلاعات جامعی از نحوه شستشوی مبلمان به شما ارائه می‌دهند. اگر به این اطلاعات دسترسی ندارید، بهتر است روش صحیح شستشوی پارچه مبلی‌تان را از شرکت سازنده آن پرس‌وجو کنید. مهم‌ترین اطلاعات مربوط به شستشوی مبل عبارت‌اند از:
  • W: اگر با حرف W روی برچسب پارچه رومبلی روبه‌رو شدید، باید به شما بگوییم که نحوه شستشوی این پارچه‌ها بسیار راحت و مبتنی بر آب است.
  • W/S: این نشانه به این معنا است که حلال یا تمیزکننده‌های آبی برای پارچه رومبلی شما بی‌خطر هستند.
  • S: برای شستن این پارچه رومبلی می‌توانید از مواد شیمیایی استفاده کنید و نباید از آب برای شستشوی این پارچه‌ها استفاده شود.
  • X: اگر با این حرف روبه‌رو شدید، معنایش این است که برای تمیز کردن مبل، فقط از جاروبرقی استفاده کنید و برای تمیز کردن پارچه فقط از برس نرم کمک گرفته و پرزها و … را از روی آن بردارید.

بیشتر بخوانید

قیمت محصولات نانو بیز: برچسب‌های پارچه رومبلی اطلاعات بسیار جامع و کاربردی در مورد شستن مبل با شامپو فرش به شما می‌دهند. بهتر است قبل از تمیز کردن مبل با شامپو فرش، برچسب آن را بررسی کرده و اطلاعات کامل و لازم را در این زمینه کسب کنید.

  1. اگر در خانه از حیوان خانگی نگهداری می‌کنید، به حتم موهای ریز حیوان در مبلمان شما نفوذ کرده و با جاروکشی تمیز نمی‌شوند. برای برداشتن موها و پرزهای ریز روی مبل می‌توانید از یک پرزگیر غلتکی لباس استفاده کنید. برای این کار پرزگیر را به آرامی روی همه بخش‌های مبل بکشید و اجازه دهید همه موها به آن بچسبند.

بیشتر بخوانید

قبل از شستن مبل با شامپو فرش، ابتدا با کمک یک پرزگیر غلتکی موها و پرزهای ریز روی پارچه مبلی را جمع کنید تا درون بافت پارچه نفوذ نکنند.

  1. اگر بالشتک‌ها و کوسن مبلمان جدا می‌شوند، بهتر است همه بخش‌ها را از مبل جدا کرده و زیر آن‌‌ها را جاروکشی کنید.

قبل از تمیز کردن مبل با شامپو فرش بهتر است همه بخش‌های مبل را با دقت جاروکشی کنید.

تمیز کردن مبل پارچهای با شامپو فرش

پارچه مبلی تمیز و براق تأثیر زیادی در مرتب و زیبا به نظر رسیدن خانه شما دارد. زمانی‌که سطح روی مبل پر از لکه و ذرات آلودگی و غذا شود، ظاهر نامناسبی پیدا می‌کند. این لکه‌ها به مرور درون بافت پارچه مبلی نفوذ می‌کنند و موجب کدر و زشت شدن آن می‌شوند.

شامپو فرش فرمولاسیونی مطمئن و کارآمد برای تمیز کردن انواع فرش و مبلمان دارد و به شما این امکان را می‌دهد به راحتی و در خانه از شر لکه‌های زشت روی مبلمانتان راحت شوید. برای با شامپو فرش بهتر است ابتدا بخش کوچکی از مبل را بشویید و اگر مشکلی ایجاد نشد، اقدام به شستن سایر بخش‌های مبل کنید.

برای شستن مبل با شامپو فرش می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • محلول شامپو فرش را برای شستشو آماده کنید

بعد از انجام دادن اصول و مراحل اولیه تمیز کردن مبل و جاروکشی سطح آن، زمان شستن مبل با شامپو فرش فرا می‌رسد. برای شستن مبل با شامپو فرش لازم است آن را برای شستشو آماده کنید.

  • یک سطل آب ولرم که نه خیلی سرد است و نه خیلی گرم تهیه کنید.
  • برچسب روی شامپو فرش را با دقت مطالعه کنید و طبق میزان گفته شده، مقداری شامپو فرش به آب اضافه کنید. بهترین پیمانه برای استفاده از شامپو فرش درب محصول است.
  • حال یک جفت دستکش بپوشید و ترکیب آب و شامپو فرش را به خوبی هم بزنید تا کف کند.

بهترین شامپو فرش | بهترین مارک شامپو فرش نی نی سایت | روش استفاده از شامپو فرش نی نی سایت

برای تهیه شامپو فرش باید مقدار مشخصی از آن را به آب ولرم اضافه کنید و به خوبی هم بزنید تا کف کند.

بعد از تهیه شامپو فرش، نوبت به شستن مبل می‌رسد. برای تمیز کردن مبل با شامپو فرش به کف آن نیاز دارید.

  • برای این کار یک اسفنج یا پارچه توری تهیه کنید، به آرامی مقداری کف روی آن بریزید و سپس روی پارچه مبلی‌تان بکشید. این کار را با حوصله و دقت انجام دهید. نیازی به فشار دادن و سابیدن اسفنج روی مبل نیست.
  • هیچ‌گاه به طور مستقیم از شامپو فرش روی پارچه مبلی‌تان استفاده نکنید و از غوطه‌ور کردن اسفنج داخل آب اجتناب کنید.

برای شستن مبل با شامپو فرش باید مقداری از کف را روی اسفنج بریزید و به آرامی روی همه بخش‌های مبل بکشید.

شاید با دیدن این تیتر با خودتان فکر کردید که باید شلنگ آب را بگیرید و همه کف‌های روی پارچه مبلی را بشویید. اما منظور ما از آبکشی مبل، تنها از بین بردن کف‌های اضافی روی آن است.

  • برای این کار بعد از اینکه با کمک شامپو فرش همه بخش‌های پارچه مبلی‌تان را تمیز کردید، چند دقیقه صبر کنید.
  • سپس با کمک یک پارچه بزرگ همه کف‌های اضافی روی مبل را تمیز کنید.
  • سپس یک پارچه تمیز دیگر بردارید، آن را خیس کنید و به خوبی فشار دهید.
  • با کمک این پارچه نمناک همه سطح پارچه مبلی را به خوبی پاک کنید تا کف‌ها به طور کامل تمیز شوند. بهتر است بعد از هر بار پاک کردن پارچه را دوباره بشویید و فشار دهید. این کار را تا تمیز شدن کامل مبلمان ادامه دهید.

بعد از برداشتن کف‌های اضافی، یک پارچه تمیز و مرطوب بردارید و روی همه بخش‌های پارچه مبلی بکشید. هر بار بعد از پاک کردن مبل پارچه را شسته و به طور کامل فشار دهید و مبل را تمیز کنید.

  • خشک کردن مبل را فراموش نکنید

بعد از اینکه مراحل شستن مبل با شامپو فرش را به اتمام رساندید، بهتر است تا چند ساعت روی مبل ننشینید تا به خوبی خشک شود. برای تسریع خشک شدن مبل می‌توانید پنکه یا کولر را روشن کنید و پنجره‌ها را باز بگذارید.

پس از شستن مبل با شامپو فرش باید هرچه سریع‌تر آن را خشک کنید. می‌توانید برای خشک کردن سریع‌تر از پنکه، کولر و یا هوای آزاد استفاده کنید. در این مدت نباید به هیچ وجه روی مبل بنشینید.

با دانلود اپلیکیشن استادکار میتوانید خدمات مورد نظر را جستجو کرده و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید تا در اولین فرصت کارشناسان مربوطه ما با شما ارتباط بگیرند.

دانلود اپلیکیشن استادکار

  • نسخه IOS استادکار
  • نسخه اندروید استادکار
  • دریافت از اپ استور و سیب اپ
  • دریافت از گوگل پلی، کافه بازار و مایکت

تمیز کردن مبل چرم با کرم براق کننده چرم نانوسان

پس از گردگیری مبل از گرد و غبار، پرز و موی حیوانات و زدودن خرده‌های نان با کمک جاروبرقی و بررسی برچسب پارچه رومبلی مخملی، اینک زمان آن رسیده تا از آب گرم و شامپو برای شستشوی مبل با شامپو فرش کمک بگیرید. بهتر است میزان شامپو را طبق اندازه‌ درج‌شده روی برچسب شامپو در محلول بریزید. پس از مخلوط کردن این دو، محلول را حسابی هم بزنید تا کف کند.

پس از کف کردن محلول، با کمک یک پارچه تمیز کف تولید شده را به آرامی بر روی مبل بکشید. سپس با کمک یک پارچه بزرگ و تمیز همه کف‌های اضافی مبل را برداشته و با آب تمیز بدون مواد شوینده و یک پارچه تمیز، چندین بار مبل را آبکشی کنید تا شامپو فرش از روی مبل پاک شود. مرحله آخر برس زدن است تا خواب بافت پارچه دوباره به حالت اولیه برگردد.

به یاد داشته باشید که برای تمیز کردن برخی از انواع مبل مخمل نیازی به شستشوی مبل نیست و شما می‌توانید با کمک یک پارچه نم‌دار، گرد و خاک و لکه‌های ایجاد شده روی آن را کم‌رنگ کنید. برای بعضی از بخش‌های مبل که لکه‌های پررنگی دارد، می‌توانید با کمک یک مسواک مقداری کف شامپو فرش را روی محل لکه بکشید تا به خوبی تمیز شود

دکمه بازگشت به بالا